Auteur Topic: Ernestine en All Stars  (gelezen 4308 keer)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Ernestine en All Stars
« Gepost op: 26-10-2004, 21:19:42 »
 ::love::

Ernestine doet in haar gastenboek op het forum een oproep om op haar te stemmen voor de All Stars.
Zij komt mee aan bod op de uitzending van 31 oktober (zondag voor de NL, bij ons België niet !)...
Dus ik hoop echt voor haar dat ze terug mee kan doen, want zij was wel een heel sterke dame... En ik denk Ernestine in andere omstandigheden (gn mangrove) tussen Fatima,Jennifer,Gio enz... Ze zeker haar plan zal kunnen trekken..
Succes Ernestine !
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #1 Gepost op: 26-10-2004, 22:16:40 »
Ik ga op haar stemmen!
petje af

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #2 Gepost op: 26-10-2004, 22:18:50 »
Waarom?

Ze ging toch uit zichzelf weg? Dan vind ik het raar dat je een tweede kans wilt.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #3 Gepost op: 27-10-2004, 08:42:30 »
Ik vindt vooral haar argumenten raar, huid gaat open, gezicht kapot, ongesteld(als het goed is hebben alle vrouwen dat nu net gehad) dat vindt ik alles behalve goede argumenten.

Het zal er gewoon aan liggen met wie ze moet gaan strijden daarvoor. Maar ze maakt bij mij niet zo'n grote kans. ::oink::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #4 Gepost op: 27-10-2004, 09:32:32 »
BIJ MIJ WEL!!!!!!!!!!!!!!! zij heeft het het moeilijks ehad van alle kandidaten!!! nouja op sarah na dan... Maar ik vindt dat ze in andere omstandighede nhet gewoon kan redden!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #5 Gepost op: 27-10-2004, 10:59:27 »
Uiteindelijk zat ze toch in een situatie die ze ook bij de All Stars kan verwachten, ik vond het een zeer sterke kandidaat, maar ja als je opgeeft, moet je niet later opeens aan komen zetten dat je wel weer wil.

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #6 Gepost op: 27-10-2004, 11:31:19 »
Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan tegenover welke andere kandidaten Ernestine in de all star ronde staat, maar op zich gun ik haar zeker een nieuwe kans!! Ik zou haar graag in een groep aan het werk zien, denk dat ze daar nog veel beter tot haar recht komt!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #7 Gepost op: 27-10-2004, 16:57:46 »
Hallo lieve mensen,
Allereerst bedankt voor het starten van deze topic !! En natuurlijk ook voor de andere topics !!! Ik heb ze met veel belangstelling gelezen, zowel de positieve als de negatieve reacties!! Van beiden kan je wat leren en dat doe ik ook !! Dus iedereen bedankt ! ::bravo::
Over opgeven en weer meedoen aan de All Stars zou ik graag nog wat kwijt willen:
JA !! ik zou graag weer mee willen doen aan de All Stars !! en JA !! ik heb ook opgeven !! ik heb opgegeven om zoveel verschillende redenen, die allemaal op dat moment samen kwamen.. Maar dat neemt niet weg, dat als jullie MIJ uit zouden kiezen als kandidaat,ik de uitdaging wéér met beiden handen zou aannemen... Ik ben ervan overtuigd dat ik in anderen omstandigheden verder zou zijn gekomen en dat wil ik aan jullie maar ook aan mijzelf, bewijzen !!!
En ik hoop dat jullie mij een kans geven om te laten zien dat ik niet alleen de Mangrove kan overleven maar ook in een groep !!!

Veel liefs
Ernestine  ::zwaai::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #8 Gepost op: 27-10-2004, 17:37:39 »
Is't echt? :D Hoi Ernestine!  ::zwaai:: ::bravo::

Mijn stem krijgt ze (of ze moet het tegen Karin of zo opnemen). En ik hoop ook de stemmen van de rest van Nederland. Raymond heeft het ook gehaald en die is er ook vrijwillig eruit gestapt. En m.i. heeft Ernestine het een stuk zwaarder gehad dan een Raymond.
Nog even niks.

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #9 Gepost op: 27-10-2004, 18:09:02 »
 ::ok:: ::ok::
(Ik ga ervan uit dat Ernestine deze topic blijft volgen)
Eigenlijk wilde ik niet meer stemmen voor de All Stars editie....maar voor JOU doe ik het, ik heb van je genoten!!!!!!
 ::ok::  ::ok::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #10 Gepost op: 27-10-2004, 19:51:53 »
Hey Ernestine,
Leuk dat ik langs al deze wegen met je in contact kom. Via vt4, je gastenboek, en nu ook hier...
Ik hoop echt dat je het haalt, maar je weet het, ik kan jammer genoeg niet voor je stemmen..
Maar ik deed mijn best : ik plaatste je oproep op de verschillende sites... Toch ook nog iets voor je kunnen doen... ::trots::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Ernestine en All Stars
« Reactie #11 Gepost op: 28-10-2004, 14:42:54 »
mijn stem krijgt ze zeker je was een toffe kandidate iemand met veel pit en ook humor en jij komt 100% bij de Allstars!!!