Auteur Topic: Hoe moet de winnaar bepaald worden??  (gelezen 4525 keer)

Offline scotty018

  • Forumlid
Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Gepost op: 29-10-2004, 21:09:25 »
Wat vonde jullie de beste methode om e winnaar te kiezen.

persoonlijk vond ik hoe ze het de vorige x gedaan hebben, echt niet tof ::ohno::

Van mij mogen ze wel weer teruggaan naar de 2002 manier. De expeditieleden mogen zelf stemmen wie ze de winnaar vinden, maar de einduitslag wordt pas in de studio verteld. Dit onderbouwt met de uitleg van elk expeditielid.

Wat vinden jullie?

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #1 Gepost op: 29-10-2004, 21:15:53 »
Alsjeblieft geen SMS uitslag...........en ook geen twee winnaars, eentje in Nederland en eentje in België...... ::niet-ok::
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2004, 01:33:51 »
Laat het lot maar eens beslissen.  ;D

Nee, de kandidaten zouden het het het beste zelf beslissen. Maar ja Net 5 en VT 4 zijn commerciële omroepen, dus als ze geld kunnen verdienen aan de kijkers zullen ze het niet nalaten ben ik bang. Dus het zal wel weer sms-en worden. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2004, 09:42:10 »
Ik vind dat de kandidaten zelf moeten beslissen wie de eindwinnaar(ares) wordt...
Zij hebben tenslotte bijna iedereen gekend... Misschien Shandinella Peter en Frank niet, maar van al de verhalen zal zij wel een beeld gekregen hebben.
Ik vind het wel jammer dat niet alde kandidaten die afgevallen zijn mogen stemmen, maar alleen de samensmelters...
Misschien kunnen ze de samensmelters laten stemmen en de uitslag in de studio laten kennen (zoals in 2002) maar daarbij ook de afvallers uitnodigen zoals Sarah,Patrick,Jeroen.... en dan in de studio die hun stemmen laten bijvoegen... Een soort ultieme eilandraad in de studio met diegenen die de samensmelting niet hebben gehaald...
Zeker ook geen België-Nederland verkiezing.... Jutta won vorig jaar 2x het bedrag en dat vond ik wel wat overdreven...
Misschien kunnen ze wel ook in de studio ook de kandiaten laten stemmen op diegenen die 3 en 4 geworden zijn en daar de winnaar van  een kleiner geldbedrag geven...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #4 Gepost op: 30-10-2004, 15:07:47 »
Gewoon de afvallers na de samensmelting laten kiezen. Die kennen de kandidaten het beste en zijn niet beïnvloedt door televisiebeelden (kijkers) of meningen van anderen (de afvallers van voor de samensmelting). En in geval van een gelijkstand een hogere wegingsfactor geven aan de stemmen van de mensen die er het langst in hebben gezeten.  :)
Nog even niks.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #5 Gepost op: 30-10-2004, 17:51:22 »
Laat de kandidaten zelf bepalen wie de winaar is geworden, maar dan mag het programma zelf bepalen alle kandidaten of de kandidaten van na de samensmelting
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #6 Gepost op: 30-10-2004, 18:03:02 »
helemaal mee eens, nostradamus!

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #7 Gepost op: 30-10-2004, 22:06:20 »
Maar ja, daar valt geen geld mee te verdienen, en dan kunnen we ook niet iedere 10 minuten afdalen tot een Tell-Sell nivo (Alleen als ik er aan denk word ik al dom), en kunne we niet luisteren naar Ariane Spiers die de tussenstand eventjes vertelt en voor de zoveelste keer verteld welke auto je zou kunnen winnen. ::niet-ok:: ::niet-ok::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline scotty018

  • Forumlid
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #8 Gepost op: 31-10-2004, 10:05:27 »
Idd, krijg nu al kotsnijgingen als ik aan dat mens moet denken  :(

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #9 Gepost op: 31-10-2004, 14:33:19 »
een laatste eilandraad al op het eiland
alleen dan in de biechthut steeds 1 voor 1 en ook zeggen waarom die de ware robinson is
en dan nog wat beelden van de afgelopen weken van de gene die nu in de biecht hut zit
effe die gene dus in vogelvlucht

en alles geheim houden tot aan de uitzending in nederland/belgie

en geen sms of bel gedoe
« Laatst bewerkt op: 31-10-2004, 14:35:03 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #10 Gepost op: 31-10-2004, 14:36:10 »
Alsjeblieft niet met smsen en bellen, dat was helemaal niks. Laat alle kandidaten maar beslissen. Was het vorig jaar trouwens niet zo Jutta en Judge evenveel stemmen hadden, en er daardoor die smstoestand kwam?

Offline scotty018

  • Forumlid
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #11 Gepost op: 31-10-2004, 19:00:11 »
Blijft hier toch alleen maar op hopen....... Want van dit seizoen zal t al wel vastliggen. Maar misschien passen ze t systeem aan voor volgend jaar.

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe moet de winnaar bepaald worden??
« Reactie #12 Gepost op: 31-10-2004, 19:17:20 »
Alsjeblieft niet met smsen en bellen, dat was helemaal niks. Laat alle kandidaten maar beslissen.
Helemaal mee eens !  ::ok::
 

Was het vorig jaar trouwens niet zo Jutta en Judge evenveel stemmen hadden, en er daardoor die smstoestand kwam?
Ja, dat was de aanleiding.
In België was er trouwens geen SMS-toestand. Daar werden de eerdere afvallers er terug bijgehaald om te beslissen wie de Robinson-titel zou krijgen. Dat werd toevallig ook Jutta. Nog steeds dubieus en 'n smet op het programma, ben ik bang te moeten bekennen.