Auteur Topic: [column]'De tweede samensmelting, verassingen, opgevers en meesterzetten  (gelezen 4749 keer)

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Lees hier de column van Empty Village!! :D ::ok::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
hehehe... :P

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [column]'De tweede samensmelting, verassingen, opgevers en meesterzetten
« Reactie #2 Gepost op: 10-11-2004, 23:46:22 »
Een sterke column Empty Village, het spel van de eilandraad is nu pas echt begonnen. VOOR de 2e samensmelting was de eilandraad eigenlijk vooral bedoeld om de mensen in 2 kampen te verdelen, hoewel natuurlijk niemand daar een vermoeden van had.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [column]'De tweede samensmelting, verassingen, opgevers en meesterzetten
« Reactie #3 Gepost op: 23-11-2004, 12:30:46 »
De proef tegen de muur in een hoek van 90° vond ik ook enorm goed.. gewonnen door Shandi.

En nu natuurlijk een droomproef voor Frank, het vuur aansteken. Maar niet zomaar, dan die koorden losbranden en dat hout dat de kruik met je naam doorklieft. Fantastisch gewoon !!!!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [column]'De tweede samensmelting, verassingen, opgevers en meesterzetten
« Reactie #4 Gepost op: 23-11-2004, 15:06:30 »
Ongetwijfeld een mooie proef, en een goede winnaar hoor, dat vuur maken, vooral top dat marjolein maar weer bewees dat ze niet zoveel Robinson in zich heeft (net als Mat trouwens)

Maar dat vond ik niet verrassend, die proef is vaker geweest de afgelopen tijd. Vorig jaar nog, en in ER2001 ook al(in 2002 weet ik het niet zeker)
Dus niet echt vernieuwend,en al zeker niet fantastisch ofzo (de winnaar ervan is wel helemaal top trouwens!)

Ook de proef van Shandi was wel mooi, maar in andere vormen al eerder geweest, zoals in de ER2002 toen Loes de kruik het langste liet staan (en Jacobien verdorie verloor doordat die Derek zijn kruik op haar liet vallen)

Dit jaar vond ik de kooi echt goed gevonden (wel heel extreem) en de familieleden op deze manier erg gemeen (vorige keren konden familie gewoon praten met de kandis zoals Jacobien met haar vriend en dochtertje, Tommy met zijn broer)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [column]'De tweede samensmelting, verassingen, opgevers en meesterzetten
« Reactie #5 Gepost op: 23-11-2004, 15:18:36 »
Wat ik ook leuk vond was Frank voor de pijnbank en de prangende vragen die hij afgevuurd kreeg van Mitchell en Ernestine...
Maar hij heeft het er goed van afgebracht en dit zal wel een goed resultaat geven bij de eindoverwinning (als hij natuurlijk superfinalist zou worden)
Kieke en Nathalie go for it !!