Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Klaar  (gelezen 47660 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
[Kandidaat Nl] Klaar
« Gepost op: 28-08-2004, 14:47:50 »

Leeftijd: 42 jaar

Beroep:   Kunstnares.

"Je stapt in een scenario dat anderen hebben geschreven. Voor het eerst heeft je leven een perfecte samenhang: alles klopt, want het is zo bedacht. Daardoor krijg je een blijheid en een openheid die verslavend zijn."
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Klaar
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2004, 08:09:25 »
Klinkt positief, het lijkt erop alsof ze met een tevreden gevoel terugkijkt op ER? Dan verwacht ik dus dat ze er wat langer heeft gezeten. Ik ben benieuwd.
Gek zijn is gezond

Offline kaneel

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2004, 21:23:02 »
Helaas pindakaas, voor Klaar.
Ik kan het niet erg vinden.
Ik vond dat ze wel een vrij hoog Nolleke-gehalte heeft, ik ben er dus niet rouwig om.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #3 Gepost op: 5-09-2004, 21:27:56 »
Klaar d'r uit. Zoals Kaneel al zei. Kan het niet echt erg vinden.

Offline Renaatetje

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 5-09-2004, 21:30:51 »
Blijkbaar behoor ik tot een van de nederlanders die gelijk een oordeel klaar heeft over een ander, maar ik zág haar en m'n eerste gedachte was: daar hebben we Nolleke de tweede. Ben er niet rouwig om dat ze er gelijk uit ligt... Ik deel jullie mening! ::jaja::

Offline Dian Wei

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 5-09-2004, 21:36:02 »
Ik vond haar ook erg in het straatje: Nolleke, Veronique en Esther passen.

Kan er dus ook niet rouwig om zijn :P

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 5-09-2004, 21:37:26 »
 ::love:: ::tandpastasmiley:: ::love:: Klaartje!!!!!!! ::bravo:: ::love::KlAAAARRRRRRRRRRRR, mmmmm WOUUWWWWWWWWW, wat een Vrouwwwwwwwwwwwwww ::love:: ::tandpastasmiley::

haha, ik heb me gek gelachen vanavond om Klaar, hoezo Nolleke??
Klaar is origineel, grappig, heeft een waanzinnige humor en het was uiteraard een ongelooflijk slap gewouwel daar bij die Nederlanders, blahhhhhhhh.
Vanaf nu ben ik de komende weken toch maar voor de Belgen, aangezien de meest grappige en originele kandidate voor de Nederlanders al vertrokken is.

Klaaaaaar!!!! als je dit leest, ik kan niet wachten tot de volgende week!!!!
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo:: ::love::

Offline Lindĺ

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #7 Gepost op: 5-09-2004, 21:39:27 »
Ik vond Klaar geweldig!

Hoop dat ze t nog ff uithoudt in die Mangrove!
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline ariek

• Forumlid
  • Dus......
« Reactie #8 Gepost op: 5-09-2004, 21:42:49 »
Grappig dat meerdere mensen Klaar al met Nolleke vergelijken. Vonden wij hier ook....

Wel iemand die ER zo leuk maakt, dus er jammer dat ze er alweer uit is.

Nu maar hopen dat ze de sfeer in de Mangrove weet op te beuren ;D
Alea iacta est

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 5-09-2004, 21:48:25 »
* Dorine vond het ook niet zo erg :-[
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #10 Gepost op: 5-09-2004, 21:57:38 »
Na 3 opmerkingen van Klaar had ik al een soort sympathie voor haar. Lekker origineel, beetje plat Rotterdams soms en duidelijk erg vrijzinnig.

Ik kan niet ontkennen dat ik ook meteen aan Nolleke moest denken, maar dat schaap had ik na háár 3 opmerkingen al graag van het eiland geschopt.
Angel of the first degree

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #11 Gepost op: 5-09-2004, 21:59:06 »
Ik moet toegeven dat Klaar wel een beetje een "Nolleke-gehalte"heeft  ??? Maar aan de andere kant maakte ze een paar super cynische opmerkingen alleen daarom mag ze van mij nog ff blijven. ben benieuwd of ze het uithoudt in het mangrove moeras ?
Gek zijn is gezond

Offline maarten87

• Pixel Prik Award winnaar 2004
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 5-09-2004, 22:04:30 »
Wat iedereen al zei, het eerste wat ik dacht toen ik Klaar zag was NOLLEKE.. omdat ik nogal slecht ben om snel namen te onthouden heb ik haar ook nog de hele avond Nolleke genoemd. Helaas, zij was ongeveer de enige die doorhad dat niet alles zo vergaderd moest worden. Blij dat zij niet in de kooi kwamen, anders hadden ze echt vergaderd wie eruit zou moeten.En ik weet het, het is erg, maar bij de proef was ik zelfs voor de belgen. Een veel leukere groep die gewoon hun 'ding' (moet hier meteen aan bjorn denken) doen.

En de mangrove: mss krijgen we net zoals bij het duivelseiland een proefje waardoor er de hele tijd maar 2 mensen blijven. Anders moeten ze wel erg veel eten gaan stelen. Waar ik ook naar benieuwd ben is wat er gebeurd als er eentje betrapt word. Hij/zij gaat er dan uit. Maar de kampen weten dan dat er dus nog iets bestaat en zullen hun etne goed gaan bewaken.

Benieuwd wat ons volgende week (en morgen) weer brengt!   

Offline pekingfan

• Forumlid
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
« Reactie #13 Gepost op: 5-09-2004, 22:05:36 »
Ook hier in het begin een vrij hoog Nolleke vergelijkingsgedachte, maar na de opmerking over luisteren/niet luisteren tegen Patrick vond ik het erg jammer dat ze eruit ging.
Klaar meid doe je best daar in die mangrove ::bravo::
we worden steeds beter op de computer

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #14 Gepost op: 5-09-2004, 22:25:27 »
Helaas pindakaas, voor Klaar.
Ik kan het niet erg vinden.
Ik vond dat ze wel een vrij hoog Nolleke-gehalte heeft, ik ben er dus niet rouwig om.

Ik was ook snel klaar met Klaar...Twas zo klaar als een klontje dat ze eruit ging..
Die opmerking over niet luisteren van Patrick, was ook niet erg tactisch, ik vond haar iets te cynisch overkomen..

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 5-09-2004, 22:29:39 »
Ook ik vond haar erg veel van Nolleke weg hebben, zowel in haar uitspraken als in haar uiterlijk. Nolleke kon ook van die cynische uitspraken doen, die haar uiteindelijk ook de kop gekost hebben. Ook Klaar vond ik niet sympathiek overkomen in tegen stelling tot velen van jullie. Ze had natuurlijk 'n punt over dat vergaderen, maar ze is denk ik iets te vrijdenkend als kunstenares zijnde. Ben wel benieuwd of ze 't in de mangrove nog ver gaat schoppen.  :)

Offline findingnemo

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 5-09-2004, 23:51:22 »

Zet hem op Klaar. Laat je niet kisten door die lulletjes uit het Nederlandse kamp. Wegpikken die rijst. ;D
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline mapel

• Forumlid
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
« Reactie #17 Gepost op: 6-09-2004, 01:28:06 »
Nou ik ben dus meteen geheel en al gevallen voor Klaar. ::ok:: Kijk dat is nou nog eens een nuchter maar kreatief denkend Hollands mens!!! Wat nou geregel,...schakel nou eens dat regelneefje uit, volg je gevoel en doe wat de situatie van je vraagt. Ik wist meteen dat ze het geen seconde langer uit zou houden in het Nederlandse kamp dan ze deed. maar ik hoop van harte dat ze in de Mongrove hideout het helemaal gaat maken. Daar moet meer gebeuren  op intuitie. Intuitie is iets waar vrouwen toch beter in zijn dan mannen denk ik ( oeps heren sla mij niet,...het is een bekend feit!!!) Zet hem op Klaar,....ik geloof in je ( totdat je uitvalt natuurlijk ;)) ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Kritje

• Forumlid
  • Dit is geen vakantie
« Reactie #18 Gepost op: 6-09-2004, 09:35:23 »
Eigenzinnig typje
Beetje TE en dus, weggestemd.
Helaas zit ze (hoe lang nog ?) in de mangrove, ik kijk gewoon niet graag naar Klaar!!!!!!!
Help me, I'm an ER-addict

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 6-09-2004, 10:17:27 »
Best leuk hoor een beetje eigenzinnig, maar ik heb haar niet echt in actie gezien, ze ging haar eigen gang en zocht geen aansluiting bij de club...Je zult het toch met elkaar moeten doen lijkt me.