Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Klaar  (gelezen 47878 keer)

Offline Daino58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Klaar
« Reactie #140 Gepost op: 16-11-2004, 14:35:56 »
Ronald niet slecht ???? Over zijn medespelers weet hij niets, hij kronkelt zich in bochten, denkt dat hij populair is en met veel veel geluk wint hij eens één proef en daardoor redt hij zijn vel... en dit spijtig genoeg ten nadele van Klaar.....

Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #141 Gepost op: 17-11-2004, 01:31:52 »
Ronald niet slecht ???? Over zijn medespelers weet hij niets, hij kronkelt zich in bochten, denkt dat hij populair is en met veel veel geluk wint hij eens één proef en daardoor redt hij zijn vel... en dit spijtig genoeg ten nadele van Klaar.....
Met veel geluk wint hij 1 proef? Hoezo geluk, hij was gewoon de snelste, maakte geen domme fouten zoals Math, Klaar en Shandinella. En daarvoor won hij de koekjesproef met Marjolein. Met de quiz scoorde hij inderdaad niet best, maar dat kwam mede doordat hij werd "verraden" door Klaar, die nota bene bij een vraag die hij goed had een bordje om wilde draaien. En in de proeven daarvoor zat hij vaak ook bij de laatste drie, en tijdens de evenwichtbalk in de modderproef won hij post.
Maar ook ik ben geen Ronald-fan...
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 17-11-2004, 01:35:19 »
Oja, dit topic ging over Klaar:
Over de laatste aflevering klaagt ze: "Ik hoor nergens bij." "Ik was eenzaam"
Tja, ze hoorde wel ergens bij, bij de moerasketiers, de verstekelingen, de nieuwkomers. Maar dan stemt ze opeens op Ronald, waardoor Mick moet verdwijnen. Ja, dan houd je weinig "vrienden" over.  :-X

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 17-11-2004, 01:49:51 »
Klaar: "Eigenlijk ben ik juist wel erg een groepsmens, ik vind het namelijk vreselijk wanneer de stemming slecht is."
Ik vind eigenlijk dat je - als groepsmens in het algemeen en in Exp. Robinson in het bijzonder - er juist ook tegen moet kunnen dat het niet altijd koek en ei is binnen een groep, en dat je je dat op zulke moment niet te veel moet aantrekken. Veel niet-groepsmensen houden niet van een groep omdat er altijd momenten zijn dat de stemming wat minder is.

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 17-11-2004, 12:27:51 »
Klaar is dus typisch helemaal niet zo'n groepsmens..maar daar moest ze zelf nog achter komen
petje af

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 17-11-2004, 12:45:46 »
Gelukkig kennen jullie haar beter, dan dat ze zichzelf kent!

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 17-11-2004, 14:05:23 »
tsja, natuurlijk kent ze zichzelf het beste, ze lijkt mij verder ook best wel een groepsmens, maar volgens mij kwam ze er zelf achter dat dat niet altijd het geval was
petje af

Offline krintje

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 17-11-2004, 16:26:08 »
Klaar is gewoon een echte die hard!  ::bravo::
geen gelul, gewoon gaan met die banaan!
Klaar is de enige die echt eerlijk is! Tuurlijk moest ze laatst stemmen op Ronald  ::niet-ok:: ik snap niet dat die er niet al veel en veel eerder uit is gekikt! Klaar weet van zichzelf donders goed dat ze niet de makkelijkste is, maar ze is wel een echte robinson! ze is eerlijk, heeft het spel door en ze ligt misschien niet helemaal goed in de groep, maar ze heeft het tenminste zelf wel door in tegen stelling tot ronald! 

Offline Lidy

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 19-11-2004, 07:34:57 »
Gaf Klaar nou in The Day After een enorme spoiler weg????
Ze zei iets van: Als Ronald in de finale had gezeten had ik dat wel enorm zuur gevonden............. :o
Of heb ik dat nou niet goed verstaan/begrepen????
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Pitje

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 19-11-2004, 11:22:52 »
Gaf Klaar nou in The Day After een enorme spoiler weg????
Ze zei iets van: Als Ronald in de finale had gezeten had ik dat wel enorm zuur gevonden............. :o
Of heb ik dat nou niet goed verstaan/begrepen????

Heb ik ook gehoord! Ik hoop dat we na zondag Ronald uit kunnen zwaaien! ::tandpastasmiley::
Bye bye Ronald!!  ::zwaai::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #150 Gepost op: 19-11-2004, 11:34:07 »
Een echte spoiler is dat niet.... Want als Ronald geen immuniteit heeft datn wordt hij daadwerkelijk weggestemd....

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #151 Gepost op: 19-11-2004, 13:00:17 »
ik heb t nu pas gezien....  :\'( :\'( :\'(
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 19-11-2004, 16:24:48 »
Hamstergirl,

Je hebt zeker het interview in de Humo niet gelezen van Klaar?
Dat is vorige week ofzo opgenomen, en dat is toch ruim vijf maanden na terugkomst van ER, en daarin zegt ze nog steeds vreselijke dingen over Mick Ronald en Ernestine.
Dus dat het zo sympathiek van haar was om excuus aan Ronald aan te bieden in de Day After, dat valt reuze mee.
Ze zal het wel weer ge-acteerd hebben, voor de Nederlandse kijker, om sympathie te kweken. En de Humo verschijnt alleen in Belgie, dus daar kan ze er weer vrolijk op los schelden.
Kleinzielig noem ik dat, en dat voor iemand die al 42 is....
Wat heeft zij eigenlijk in haar leven gepresteerd?
Als je nix kan, noem je jezelf maar kunstenares.... en leef je zeker van de ene naar de andere subsidie, en werkt een autist als piloot!
Ja DAG, wakker worden!!!

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 19-11-2004, 16:39:33 »
ben het met Robinson eens, het artikel in de Humo slaat echt alles!
Klaar schelt iedereen verrot, praat wel zo ontzettend negatief en naar over die mensen!!
Mick krijgt ervan langs, Ronald, Ernestine, Marjolein etc.
En dat een half jaar na het spel. Ik denk dat Klaar nog steeds met het spel bezig is en het niet los kan laten.
Ze heeft totaal geen fatsoen, heeft alle normen en waarden overboord gegooid.
Vrijheid van meningsuiting alla, maar dit kan werkelijk niet.
Ik ben benieuwd wat de deelnemers ervan vinden en hoe ze reageren als ze elkaar weer zien bij de finale!
Klaar, ga wortelen schieten, dit gaat way too far!!
De echte Klaar is gekend, bah, ze is nog erger dan ik voor mogelijk hield!

Offline robinsonner

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 19-11-2004, 17:08:31 »
Onderstaand mailtje kwam via via op mijn mailbox:dit gaat waarschijnlijk over de aflevering die we afgelopen zondag zagen...
Hoe noemen we dat in NL ook al weer? mosterd na de maaltijd?
En wat zou ervan waar zijn, gezien het interview in de Humo deze week??

EDIT MODERATOR: Mail weggehaald. Het is niet de bedoeling dat er mails en/of pms op dit forum geplaatst worden. (Al dan echt of niet)
« Laatst bewerkt op: 19-11-2004, 19:03:35 door De Baron »

Offline destiny1985

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 19-11-2004, 18:03:50 »
Hahaha nou ik kan je voor 90& zeker zeggen dat die niet van Klaar is.

Offline Belinda

• Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
« Reactie #156 Gepost op: 19-11-2004, 18:30:51 »
En ik voor 100%. ::rofl:: Klaar communiceert zo niet... Jullie kennen haar toch -een soort of- inmiddels?  ::jaja:: Klaar zal geen nic (zeggen en schrijven ;-) tegen iemand die ze niet kent om over de rest van de zogenoemde mail maar te zwijgen.

Beetje aandacht te kort Robinsonner? Wat een onzinmail!!

En over het interview in de Humo: Ze zegt daar naar mijn idee geen vreselijke dingen. Hoe kom je daarbij?? Klaar is rechtstreeks en eerlijk. Soms zal jze daardoor een grens raken maar nooit met de intentie om te schaden. ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 19-11-2004, 19:26:25 door Belinda »
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline Daino58

• Forumlid
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #157 Gepost op: 19-11-2004, 18:32:16 »
En ik voor 100%. ::rofl:: Klaar communiceert zo niet... Jullie kennen haar toch -een soort of- inmiddels?  ::jaja:: Klaar zal geen nic (zeggen en schrijven ;-) tegen iemand die ze niet kent om over de rest van de zogenoemde mail maar te zwijgen.

Beetje aandacht te kort Robinsonner? Wat een onzinmail!!

En over het interview in de Humo: Ze zegt daar naar mijn idee geen vreselijke dingen. Hoe kom je daarbij?? Klaar is rechtstreeks en eerlijk. Soms zal je daardoor een grens raken maar nooit met de intentie om te schaden. ::ohno::

Volledig akkoord Belinda !!!! Klaar moet ook terug naar de All Stars geraken !!!

Offline carmen pascale

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 19-11-2004, 19:07:40 »
heeft iemand voor mij het bericht uit de humo over klaar voor mij?
ik zou het namenlijk heel graag eens willen lezen

Offline Hamstergirl

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 20-11-2004, 00:17:13 »
Hamstergirl,

Je hebt zeker het interview in de Humo niet gelezen van Klaar?

Dat heb ik inderdaad niet gelezen. Als je er een link naar hebt, dan zal ik het graag lezen om zelf te bepalen of ze daarin nog steeds zo aardig is. Tot dusver ga ik af op wat ik heb gezien.