Auteur Topic: televoting  (gelezen 17098 keer)

Offline maarten87

  • Pixel Prik Award winnaar 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
televoting
« Gepost op: 27-11-2004, 16:32:50 »
 ::ohno:: ik zag alweer in de ncrv-gids staan dat het publiek de uiteindelijke winnaar weer zou gaan kiezen. Die ncrv-gids eeft helaas meestal gleijk..daar gaan we weer, een uurtje ergeren aan dat sotmme sms- gedoe, tog minder ::ohno::

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: televoting
« Reactie #1 Gepost op: 27-11-2004, 16:49:21 »
Als het waar is vind ik het ook erg jammer,, geldklopperij,, MaYa er valt niet veel aan te doen he,, ::regenboog:: Ciao
Do you want to go to the Seaside?

Offline maarten87

  • Pixel Prik Award winnaar 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: televoting
« Reactie #2 Gepost op: 27-11-2004, 17:01:58 »
maja idd, we moeten maar zo denken: met het geld wat ze binnenhalen kunnen ze weer ene nieuwe serie maken ::trots::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: televoting
« Reactie #3 Gepost op: 27-11-2004, 17:47:34 »
En als dat zo is zullen ze neem ik aan wel hun best doen om de meest populaire kandidaten erin te houden, zodat lekker veel mensen sms'en ? :D ::tandpastasmiley:: of juist niet natuurlijk zodat iedereen tégen gaat sms'en :P

(of ging dat vorig jaar met Robin enzo anders ook? (die was onder de kijkers best populair geloof ik maar lag er toch uit ie kwam niet bij de finalisten iig?)Heb het toen niet gezien dus :-[ )

ikzelf krijg bij dat sms gebeuren altijd wel een sceptisch doorgestoken -kaart gevoel eerlijk gezegd :-X
« Laatst bewerkt op: 27-11-2004, 17:49:10 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: televoting
« Reactie #4 Gepost op: 27-11-2004, 18:09:33 »
Hoe lossen ze dan heel het gebeuren op ? Wij zien de uitzending maar pas maandagavond en kunnen dan toch ook niet stemmen ????
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: televoting
« Reactie #5 Gepost op: 27-11-2004, 23:10:45 »
Belachelijk! Laten we eerst maar eens zien of we een gelijke stand krijgen van de stemmen van de afvallers en mocht dat zo zijn, laat dan ons via sms stemmen. Maar hoop dus niet dat je al moet stemmen voordat de afvallers hebben gestemd.

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: televoting
« Reactie #6 Gepost op: 27-11-2004, 23:25:39 »
Hoe lossen ze dan heel het gebeuren op ? Wij zien de uitzending maar pas maandagavond en kunnen dan toch ook niet stemmen ????

vandaar dat alleen de nederlandse kijkers kunnen stemmen
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Hamstergirl

  • Forumlid
Re: televoting
« Reactie #7 Gepost op: 28-11-2004, 00:25:13 »
Gewoon dus weer eens geld uit de zak klopperij! Daar ga ik dus echt mijn sms-jes niet aan besteden. ::niet-ok:: Volgens mij weten ze allang wie de winnaar wordt.

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: televoting
« Reactie #8 Gepost op: 28-11-2004, 10:15:45 »
Ik had gehood dat er kon worden gestemd via sms en via internet... dus...
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: televoting
« Reactie #9 Gepost op: 28-11-2004, 11:17:15 »
Er is gezegd dat de afvallers pas in de studio gaan stemmen (of dat hun stemmen pas in de studio worden voorgelezen), terwijl vorig jaar de stemmen op het eiland werden voorgelezen. Betekent dat dat er dit keer geen gelijkspel uit het stemmen komt.

Klopt het trouwens dat er twaalf mensen zullen stemmen in de finale: Ernestine-Frouke-Kelly-Peter-Mohamed-Mitch-Mick-Ronald-Darline-Klaar-twee finalisten? Of ben ik er één vergeten?  ::schaam::
Nog even niks.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: televoting
« Reactie #10 Gepost op: 28-11-2004, 11:55:49 »

ikzelf krijg bij dat sms gebeuren altijd wel een sceptisch doorgestoken -kaart gevoel eerlijk gezegd :-X

 Volgens mij denken dat IDD meer mensen..inclusief IKZELF...met het SMS gebeuren.

 SMS ??? Financieel zal het toch een leuke binnenkomer zijn voor het programma...er zijn toch hoge kosten aan verbonden aan het programma ..plus wat de ROBINSON nog eens mee krijgt naar huis    ::vergroot::   

Dus ik ben ook sceptisch of het stemmen wel eerlijk gebeurd....het gaat meer om het Financieel gebeuren van het SMS.De afgevallen kampleden zullen wel grote inzage hebben op het stemmen, denk ik .
Maar ja,het mag de PRET niet drukken   ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 28-11-2004, 12:05:29 door voodoopop »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: televoting
« Reactie #11 Gepost op: 28-11-2004, 12:40:53 »
Ik hoop dat de SMSende kijker alleen de publieksprijs mag uitdelen.

Maar waarom zouden de afvallers anders altijd bij de eilandraad aanwezig mogen zijn?  ???

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: televoting
« Reactie #12 Gepost op: 28-11-2004, 12:43:39 »
ja das wel waar ja... Die zitten er steeds bij..
Weet iemand trouwens hoe dat gaat sommige mensen gingen met heimwee enz. naar huis en nu zitten ze toch gewoon daar..????

Offline maarten87

  • Pixel Prik Award winnaar 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: televoting
« Reactie #13 Gepost op: 28-11-2004, 13:02:11 »
Ik heb bijvoorbeeld Mo niet meer zien zitten bij de afgelopen eilandraden, die zal dnek ik gewoon naar huis zijn gevlogen, ben benieuwd of hij zijn stem mag uitbrengen vanavond 8)

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: televoting
« Reactie #14 Gepost op: 28-11-2004, 15:06:55 »
Ik hoop dat de SMSende kijker alleen de publieksprijs mag uitdelen.

Maar waarom zouden de afvallers anders altijd bij de eilandraad aanwezig mogen zijn?  ???
Daarom kwam ik op mijn mening uit...dat zij doorslaggevend qau stemmen zullen zijn,omdat zij altijd aanwezig waren op de eilandraad.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: televoting
« Reactie #15 Gepost op: 28-11-2004, 18:36:09 »
volgens de Veronica gids kan er ook via internet worden gestemd..dus dat zou de kijkers dan op zich geen geld kosten lijkt me..(ik stem uberhaupt nooit op dat soort dingen, dus weet ook niet of ze via internet ook geld per stem vragen)

Offline maarten87

  • Pixel Prik Award winnaar 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: televoting
« Reactie #16 Gepost op: 28-11-2004, 18:41:37 »
 ::niet-ok::hmm wel minder al dat stemmen..wij zien tog maar ene deel van wat daar gebeurd, maja we zullen et over niet al te lagn wel zien..iig zal het wle een leuke avond worden ::rofl::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: televoting
« Reactie #17 Gepost op: 28-11-2004, 19:44:20 »
ook op net5 in de tv gids staat het over internet stemmen
op de site van net5 van expeditie robinson kan ik nog niks er over vinden
alleen een poll staat daar:
Matthias     7 %
Shandinella 35 %
Marjolein    3 %
Frank       53 %



mischien om 20:30 of is het via een verborgen website die ze in de uitzending bekend maken
« Laatst bewerkt op: 28-11-2004, 19:47:12 door jeroen234 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: televoting
« Reactie #18 Gepost op: 28-11-2004, 19:47:06 »
Ja ik heb ook al gelezen dat er via internet gestemd kon worden, maar ik kan ook niks vinden!!!!! 'Blij maken met een dooie mus, ik ga echt niet via sms stemmen, kost kapitalen!!! ::bravo::

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: televoting
« Reactie #19 Gepost op: 28-11-2004, 19:48:32 »
ik ga ook niet smsen hoor
via internet wil ik wel stemmen
vraag is alleen waar doen we dat

Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.