Auteur Topic: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!  (gelezen 17238 keer)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Gepost op: 24-11-2004, 23:06:09 »
Ik wil mijn NL forumvrienden en vriendinnen veel veel plezier toewensen met de ultieme aflevering van Expeditie Robinson.. Op maandag kom ik zeker hier niet posten want ik wil de eindoverwinnaar(ares)  (hopelijk FRANK ) maar pas maandagavond na onze uitzending kennen...

Bedankt, veel plezier en na zondagnamiddag,groet ik jullie tot maandagavond laat of tot dinsdag...
Groetjes
DAIN0 ::joehoe::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #1 Gepost op: 25-11-2004, 19:08:23 »
Vier finalisten gan de eindstrijd in, onder meer voor de beruchte balkproef. Daarna volgt een ultieme beproeving op het eiland Si Mirat, waarbij een belangrijke rol is weggelegd voor de Mangrove. Uit de laatste twee overblijvers kiezen de overige deelnemers én de kijkers in een spannende live-uitzending de uiteindelijke winnaar.

bron: troskompas
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #2 Gepost op: 25-11-2004, 22:47:08 »
De Mangrove is gunstig weggelegd voor Shandinella als zij de BalkProef haalt denk ut wel eerlijk gezegd dat betekend een grote kans voor de Overwinning hoop niet dat ze wint gun het Frank liever dan Shandinella

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #3 Gepost op: 25-11-2004, 23:49:49 »
De Mangrove is gunstig weggelegd voor Shandinella als zij de BalkProef haalt denk ut wel eerlijk gezegd dat betekend een grote kans voor de Overwinning hoop niet dat ze wint gun het Frank liever dan Shandinella
Sorry Nicky ik heb liever Shandinella dan Marjolein hoor, Frank en Shandi, liefst Frank...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #4 Gepost op: 26-11-2004, 12:16:08 »
ik vroeg me af of de winaar(es) van de balk wel meteen naar de finale gaat.Het kan wel zijn dat hij bv een voordeel krijgt op de rest bv hij/zij krijgen een uurtje voorsprong op de rest of ze krijgen meer hints (in het geval dat ze iets moeten zoeken in de mangrove).Als de winaar toch rechtstreeks naar de finale gaat , dan denk ik dat er niemand uitvalt op balk (zoals robin en gio vorig jaar) dan gaan ze met zen drieen strijden voor de laatste finaleplaats.(dus fans van frank moeten niet wanhopen, hij zal kansen genoeg krijgen om in de finale te geraken)

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #5 Gepost op: 26-11-2004, 12:28:09 »
misschien worden ze wel gewoon alle vier aan een bepaalde kant van het eiland gedumpt en gaat het er gewoon om zo snel mogelijk in het verstekelingenkamp te komen.

Offline beachbum

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #6 Gepost op: 26-11-2004, 13:42:25 »
Tja,...........als het op het fysieke aspect aankomt, denk ik dat Shandinella en Mathias ver kunnen komen. Frank zal wellicht iets achterblijven en over Marjolein zwijg ik liever. Die hoeft niet eens mee te doen want presteren heeft ze nooit gedaan.  Ik ben reuze benieuwd.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #7 Gepost op: 26-11-2004, 14:36:18 »
ik vroeg me af of de winaar(es) van de balk wel meteen naar de finale gaat.Het kan wel zijn dat hij bv een voordeel krijgt op de rest bv hij/zij krijgen een uurtje voorsprong op de rest of ze krijgen meer hints (in het geval dat ze iets moeten zoeken in de mangrove).Als de winaar toch rechtstreeks naar de finale gaat , dan denk ik dat er niemand uitvalt op balk (zoals robin en gio vorig jaar) dan gaan ze met zen drieen strijden voor de laatste finaleplaats.(dus fans van frank moeten niet wanhopen, hij zal kansen genoeg krijgen om in de finale te geraken)

Zover ik me kan herinneren is tot nu toe altijd de winnaar van de balk rechtstreeks naar de finale gegaan, oftewel werd 1 van de 2 waaruit de winnaar werd gekozen.
Vorig jaar stonden ze met z'n 5-en op de balk. De eerste 2 afvallers waren meteen uitgeschakeld en de twee die er daarna afvielen kregen een herkansing en streden tegen elkaar.

Aan het eind van de vorige aflevering wordt gezegd: "De 4 finalisten strijden tegen elkaar in 3 laatste proeven..." Dus tja, wat dat dan precies inhoudt? ???
Geniet nooit met mate...

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #8 Gepost op: 26-11-2004, 16:12:35 »
Ja, dat vraag ik me ook af. Ik kan me niet voorstellen dat de evenwichtsbalk bepalend is. Er zijn 3 proeven, misschien wordt er gekeken welke 2 kandidaten het beste zijn in alledrie de proeven, klinkt mij het eerlijkst!!!!

En ik hoop nog steeds zo, dat de finale tussen Frank en Shandinella gaat!!!! ::bravo::

En dan Frank als winnaar!!!! ::bravo::

Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #9 Gepost op: 27-11-2004, 06:13:27 »
Tja,...........als het op het fysieke aspect aankomt, denk ik dat Shandinella en Mathias ver kunnen komen. Frank zal wellicht iets achterblijven en over Marjolein zwijg ik liever. Die hoeft niet eens mee te doen want presteren heeft ze nooit gedaan.  Ik ben reuze benieuwd.
En laat er dan alstublieft een zuchtje wind komen,die marjoleintje van de balk blaast,maar de rest laat staan!!

Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #10 Gepost op: 27-11-2004, 06:17:56 »
Vier finalisten gan de eindstrijd in, onder meer voor de beruchte balkproef. Daarna volgt een ultieme beproeving op het eiland Si Mirat, waarbij een belangrijke rol is weggelegd voor de Mangrove. Uit de laatste twee overblijvers kiezen de overige deelnemers én de kijkers in een spannende live-uitzending de uiteindelijke winnaar.

bron: troskompas
Ik verheug me nu alweer op de aflevering van zondag(finale),wat vind ik expeditie robinson toch ieder jaar weer leuk om naar te kijken,ik verheug me ook al op volgend jaar,de allstars!!!

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #11 Gepost op: 27-11-2004, 22:57:12 »
Nou, ik verheug me er echt op!
Wie er ook gaat winnen, het wordt sowieso een spannende uitzending.
Verder hoop ik van harte dat of Frank of Shandinella gaat winnen. Shandinella als mijn favoriete kandidate!
Ijzersterke meid, integer, sociaal, zeer positief ingesteld.
Maar ook Frank heeft mijn bewondering en respect. Fijne sympathieke man, sterk, sociaal, zeer positief ook meestal en een vredestichter.

Als het in ieder geval maar geen Marjolein wordt, die heb ik nog niets positiefs zien presteren, ze is voor mij de barbiepop van Robinson 2004.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #12 Gepost op: 27-11-2004, 23:08:23 »
ja maar een Barbiepop die heel ver kan komen, vrees ik..... ::niet-ok::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #13 Gepost op: 28-11-2004, 11:45:21 »
Ik denk dat er nu bij elke proef 1tje afvalt. En dat je met de laatste proef een extra stem krijgt ofzo
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
VANAVOND!!!
« Reactie #14 Gepost op: 28-11-2004, 13:40:13 »
Hey mensen!

Vanavond is HET moment daar, we zullen weten wie de Expeditie van 2004 gaat winnen! Persoonlijk was ik voor Klaar! Ik vind haar zo grappig en haar manier van doen enz! Echt GE-WEL-DIG! Maar nu ben ik voor Chandinella en Frank, die 2 verdienen het gewoon om te winnen! Maar het is wel jammer dat het nu weer is afgelopen!! Gaat echt te snel gewoon!
Maar iedereen heel veel plezier vanavond, en voor de belgen hier morgen met kijken ::tandpastasmiley::
Some light in your eyes...

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: VANAVOND!!!
« Reactie #15 Gepost op: 28-11-2004, 13:48:00 »

Persoonlijk was ik voor Klaar! Ik vind haar zo grappig en haar manier van doen enz! Echt GE-WEL-DIG! Maar nu ben ik voor Chandinella en Frank, die 2 verdienen het gewoon om te winnen!

Klaar was ook mijn favoriet, maar nu ben ik echt voor Frank en Shandinella! En er kan er natuurlijk maar eentje winnen, dus hoop dat Frank de winnaar wordt!  ::regenboog::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: VANAVOND!!!
« Reactie #16 Gepost op: 28-11-2004, 14:26:04 »


Klaar was ook mijn favoriet, maar nu ben ik echt voor Frank en Shandinella! En er kan er natuurlijk maar eentje winnen, dus hoop dat Frank de winnaar wordt!  ::regenboog::

ik hoop ook dat frank wint, hij heeft het echt verdient!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #17 Gepost op: 28-11-2004, 15:51:12 »
Ik had in the topic van Aflevering 12 al een suggestie gedaan over hoe de finale zou kunnen gaan lopen, zie de volgende link
(ik hoop dat dit gaat werken  ;) ):

http://www.expeditierobinson.net/topic,12613.msg291024.html#msg291024
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #18 Gepost op: 28-11-2004, 16:46:14 »
Gelukkig maakt Frank zo een betere kans door niet alleen zo'n balk!

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Aflevering 13 : DE FINALE !!!!!!!!!!!!!
« Reactie #19 Gepost op: 28-11-2004, 22:51:06 »
de aflevring is net afgelopen...aflev 13 en ik was zo verschrikkelijk bang dat Marjolein rechtstreeks door ging naar de finale toen ze als langste bleef staan!!!