Auteur Topic: Waar was Sara  (gelezen 5479 keer)

Offline juf naomi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Waar was Sara
« Gepost op: 29-11-2004, 23:39:06 »
Ik dacht gisteren al dat ik iemand miste. En net las ik ergens over de Belgische deelnemers en daar stond Sara idd bij.
Waar was sara dan gisteren?
Heb ik iets gemist ofzo?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Waar was Sara
« Reactie #1 Gepost op: 29-11-2004, 23:47:11 »
Sarah zat gister evenals Henk, Jeroen en Patrick in het publiek
er was eens......

Offline juf naomi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar was Sara
« Reactie #2 Gepost op: 29-11-2004, 23:49:13 »
O waarom? Die had ik dan net weer niet gemist. Beetje slecht! Maar het begin is nooit zo leuk als het einde

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Waar was Sara
« Reactie #3 Gepost op: 29-11-2004, 23:50:47 »
die zaten in het publiek omdat, ze voor de samensmelting eruit zijn gestemd of vertrokken dus vandaar en die mochten niet meestemmen voor de Winaar te bepalen dus vandaar hartelijk welkom trouwens juf naomi  ::zwaai::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Waar was Sara
« Reactie #4 Gepost op: 29-11-2004, 23:51:45 »
omdat zij voor de samensmelting de expeditie al hadden verlaten.
er was eens......

Offline juf naomi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar was Sara
« Reactie #5 Gepost op: 29-11-2004, 23:53:47 »
Oke bedankt! Dat is dan duidelijk!
En bedankt voor het welkom heten! Ik was druk op zoek naar het antwoord op die vraag en dit is natuurlijk de plek om daar achter te komen.
Heb alleen de eerste paar weken niet altijd gekeken, maar ben verder verslaafd!
Super die zondagavond van NET5.  Jammer dat het bijna over is.
Ik ga nu maar es slapen, maar kom zeker nog wel een keer kijken.

Groetjes Naomi
« Laatst bewerkt op: 30-11-2004, 12:21:29 door juf naomi »

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waar was Sara
« Reactie #6 Gepost op: 30-11-2004, 09:56:54 »
Het is logisch dat ze de vier afvallers (opgevers) van voor de eerste samensmelting niet prominent in beeld gebracht hebben, en natuurlijk niet in de jury zaten. Maar ze hadden ze best even in beeld kunnen brengen (of heb ik iets gemist?). Toen ze het hadden over hoe zwaar het wel niet was in de mangrove (de 3 originals hadden de hele nacht niet geslapen), hadden ze Sarah ook wel even kunnen noemen, die heeft daar toch ook aardig wat nachten doorgebracht (een week?).
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Waar was Sara
« Reactie #7 Gepost op: 30-11-2004, 10:50:14 »
Sarah en Patrick zijn in beeld geweest hoor, heel even maar maar ik heb ze gezien.. Henk en Jeroen waren er ook, maar die heb ik op beeld gemist
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Waar was Sara
« Reactie #8 Gepost op: 30-11-2004, 11:34:35 »
Je begint met 18 deelnemers, en dan vind ik het logisch als je ook met 18 deelnemers eindigt.
Om er dan vier ergens tussen het publiek te zetten, vind ik niet netjes. Lijkt me ook helemaal niet leuk voor die vier.
Er waren nog best wat krukjes vrij. Ze hadden er wellicht bij kunnen zitten!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar was Sara
« Reactie #9 Gepost op: 30-11-2004, 15:51:25 »
het is toch gewoon altijd zo dat alleen de mensen van de samensmelting er zitten... dit jaar waren het er gewoon meer, omdat de mangrove er was!!

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Waar was Sara
« Reactie #10 Gepost op: 1-12-2004, 09:58:10 »
Oh, Xmois, dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Maar dan nog hadden ze tijdens de onthulling van de winnaar naar beneden moeten komen om mee te toosten met champi!

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Waar was Sara
« Reactie #11 Gepost op: 1-12-2004, 10:24:41 »
Ik vraag mij eigenlijk af waar Sarah tijdens de hele expeditie was. Maar ik vindt het wel logisch dat ze met z'n 4en daar zaten, Henk en Jeroen hebben de finalisten nooit gekend en Sarah en Patrick kende ze maar 2 dagen.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline addict

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • widm addict
Re: Waar was Sara
« Reactie #12 Gepost op: 1-12-2004, 11:15:00 »
Ik vraag mij eigenlijk af waar Sarah tijdens de hele expeditie was. Maar ik vindt het wel logisch dat ze met z'n 4en daar zaten, Henk en Jeroen hebben de finalisten nooit gekend en Sarah en Patrick kende ze maar 2 dagen.

Ik vind dat ze er best bij mogen zitten,ze hebben tenslotte ook meegedaan. Maar stemmen nee, want ze kennen de finalisten niet eens zo goed.
I'm confused... Wait, maybe I'm not..

Offline juf naomi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar was Sara
« Reactie #13 Gepost op: 1-12-2004, 12:30:06 »
Ze hebben net zo goed als ons de afleveringen kunnen bekijken en daardoor een keuze kunnen maken. Iedereen weet toch dat Frank een betere robinson is. Ondanks dat Matt ook heel leuk was hoor!

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Waar was Sara
« Reactie #14 Gepost op: 1-12-2004, 12:53:56 »
Het is logisch dat ze de vier afvallers (opgevers) van voor de eerste samensmelting niet prominent in beeld gebracht hebben, en natuurlijk niet in de jury zaten. Maar ze hadden ze best even in beeld kunnen brengen (of heb ik iets gemist?). Toen ze het hadden over hoe zwaar het wel niet was in de mangrove (de 3 originals hadden de hele nacht niet geslapen), hadden ze Sarah ook wel even kunnen noemen, die heeft daar toch ook aardig wat nachten doorgebracht (een week?).

 ja he, eigenlijk wel, je hebt wel gelijk wat betreft Sara, nu je het zegt vind ik het wel een beetje raar dat ze niet is genoemd i.v.m. mangrove en niet even in beeld is gekomen. Ik vond het wel terecht dat de moerasketiers nog even in het zonnetje werden gezet
petje af