Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Mick!!  (gelezen 42020 keer)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #60 Gepost op: 7-12-2004, 12:33:11 »


ja dat is zo maar wel erg jammer, ik las ergens dat er nog 6 gekozen worden dus ik hoop dat Mick erbij zit...en Derek  ::ok::

Groetjes
Sandra

heb gehoord dat Derek niet meer mee wilt doen. Van al de winnaars (van ER1 tot en met ER4) zou alleen Richard nog kandidaat zijn...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #61 Gepost op: 7-12-2004, 16:06:13 »
Hoi Mick !  ::zwaai::

Gisteravond bij de slotaflevering viel me alweer op dat jij heelwat persoonlijke vragen toebedeeld kreeg, die niet meteen betrekking hebben op ER. De rechtszaak die tegen je loopt, dat je graag vader wilt worden... Wordt er op voorhand besproken of dit soort vragen kunnen, of word je er gewoon mee geconfronteerd tijdens de uitzending? En hoe sta je er zelf tegenover dat je privé-leven op die manier wordt openbaar gemaakt ?

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #62 Gepost op: 7-12-2004, 20:02:43 »


heb gehoord dat Derek niet meer mee wilt doen. Van al de winnaars (van ER1 tot en met ER4) zou alleen Richard nog kandidaat zijn...

Dat is jammer  :( ik vond hem ook een direct en leuk persoon, ik ben benieuwd wie er dan verder komen en hoe ze dat gaan doen en of Mick en anderen nog een kans hebben!?

Groetjes
Sandra

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #63 Gepost op: 7-12-2004, 22:37:36 »
Ik denk dat Derek ook helemaal geen tijd heeft om mee te doen.Hij staat op het ogenblik met een vrij grote rol in een mysical.Volgens mij in Mammamia.

Offline Mick ER

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #64 Gepost op: 8-12-2004, 10:34:25 »
Er wordt helemaal niets vooraf besproken, vond mezelf trouwens nogal grappig, haha !

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #65 Gepost op: 8-12-2004, 16:11:27 »
Er wordt helemaal niets vooraf besproken, vond mezelf trouwens nogal grappig, haha !

vind het super als een mens kan lachen om zichzelf!!! Dan weet je meestal heel goed hoe je in elkaar steekt ::ok::
er was eens......

Offline Mick ER

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #66 Gepost op: 8-12-2004, 17:17:05 »
Slecht nieuws uit Amsterdam, de mensen van Kanakna (net 5) hebben me vertelt dat mijn kandidatuur voor All Stars niet wordt weerhouden, daar er nog een proces hangende is, ik ben zwaar teleurgesteld over de hypocrisie van die mensen en heb helemaal geen zin meer om me nog voor iets in te zetten, Peter zal mijn plaats innemen als veilingsmeester.

Adieu,

Mick


PS : Dit is de allerlaatste mail, heb het echt gehad met die TV-mensen, verdomme !

Lafaards !


Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #67 Gepost op: 8-12-2004, 17:18:40 »
.
« Laatst bewerkt op: 8-12-2004, 17:21:18 door xmoix »

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #68 Gepost op: 8-12-2004, 17:19:54 »
Slecht nieuws uit Amsterdam, de mensen van Kanakna (net 5) hebben me vertelt dat mijn kandidatuur voor All Stars niet wordt weerhouden, daar er nog een proces hangende is, ik ben zwaar teleurgesteld over de hypocrisie van die mensen en heb helemaal geen zin meer om me nog voor iets in te zetten, Peter zal mijn plaats innemen als veilingsmeester.

Adieu,

Mick


PS : Dit is de allerlaatste mail, heb het echt gehad met die TV-mensen, verdomme !

Lafaards !



A NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Ow dit vind ik echt heel erg!!!


sterkte Mick!!!

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #69 Gepost op: 8-12-2004, 18:09:04 »
Ik denk dat Derek ook helemaal geen tijd heeft om mee te doen.Hij staat op het ogenblik met een vrij grote rol in een mysical.Volgens mij in Mammamia.

Hey dat is echt tof om te horen!  ::ok::
Wat leuk voor Derek zeg!! Ik had er nog niets over gehoord maar ik ben ook pas net op de site hier!

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #70 Gepost op: 8-12-2004, 18:11:03 »
Hoi Mick !  ::zwaai::

Gisteravond bij de slotaflevering viel me alweer op dat jij heelwat persoonlijke vragen toebedeeld kreeg, die niet meteen betrekking hebben op ER. De rechtszaak die tegen je loopt, dat je graag vader wilt worden... Wordt er op voorhand besproken of dit soort vragen kunnen, of word je er gewoon mee geconfronteerd tijdens de uitzending? En hoe sta je er zelf tegenover dat je privé-leven op die manier wordt openbaar gemaakt ?

Hoi is dit wat er bij ons zondag pas wordt uitgezonden?
Wij hebben dan nog hier in Nederland een terugblik of heb ik iets gemist?

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #71 Gepost op: 8-12-2004, 18:14:04 »


Hoi is dit wat er bij ons zondag pas wordt uitgezonden?
Wij hebben dan nog hier in Nederland een terugblik of heb ik iets gemist?


Ja dit is over de terugblik die bij jullie nog moet uitgezonden worden...
Daarom heb ik nog niets gelost over deze terugblik....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #72 Gepost op: 8-12-2004, 18:16:11 »
Slecht nieuws uit Amsterdam, de mensen van Kanakna (net 5) hebben me vertelt dat mijn kandidatuur voor All Stars niet wordt weerhouden, daar er nog een proces hangende is, ik ben zwaar teleurgesteld over de hypocrisie van die mensen en heb helemaal geen zin meer om me nog voor iets in te zetten, Peter zal mijn plaats innemen als veilingsmeester.

Adieu,

Mick


PS : Dit is de allerlaatste mail, heb het echt gehad met die TV-mensen, verdomme !

Lafaards !



Oh dit lees ik nu pas, ga het rijtje af....jeetje zeg!!
Wat jammer  :(
Wat heeft een proces of wat het ook mag zijn nu te maken dat je meedoet met ER??
Wisten ze dit ook al niet eerder??
Nou ja in ieder geval snap ik dat je goed kwaad en teleurgesteld bent Mick maar probeer wel te komen Zaterdag.
Veel mensen zijn er voor bezig geweest als ik het zo lees en het zou jammer zijn als je niet kwam  :(
Hun kunnen er ook niets aan doen maar ja nu ben je even kwaad maar misschien zakt het wel over een paar daagjes!
Kunnen wij niet iets bijdragen hier op de site zodat je alsnog kan??
Deze site is toch van Net5 of heb ik het nu mis?
Ja ik zeg maar de dingen wat er in me opkomt maar ben net nieuw hier dus weet eigenlijk niet hoe of wat!
In ieder geval sterkte Mick...knap K*T dit voor je  >:(

Groetjes
Sandra

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #73 Gepost op: 8-12-2004, 18:19:37 »
Ik vind het ook jammer dat Mick niet komt.... Mick was een van de kleurrijke figuren van dit seizoen... Komaan jongen, blijf niet bij de pakken zitten....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #74 Gepost op: 8-12-2004, 18:25:02 »
Mick whatever they say.....we staan aan uw kant en geloven u!! Veel sterkte en ik wens u een goed leven!

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #75 Gepost op: 8-12-2004, 18:26:31 »
Mick was een van de kleurrijke figuren van dit seizoen...

 ::jaja::...ben ik helemaal mee eens...ik snap echt wel dat hij ontzettend kwaad en teleurgesteld is  :(
En dit is ook Mick wat hij schrijft maar wel knap .... hoor!!
Ik dacht dat wij dit keer de All Stars mochten kiezen??
Nou ja misschien komt het nog goed!
Ik blijf het volgen!
Nogmaals sterkte Mick en laat je niet kennen joh door ER of wat dan ook!

Groetjes
Sandra

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #76 Gepost op: 8-12-2004, 19:32:08 »


Kunnen wij niet iets bijdragen hier op de site zodat je alsnog kan??
Deze site is toch van Net5 of heb ik het nu mis?

Groetjes
Sandra

Sandra dit is een fansite voor en door fans van alle reaity tv programa´s vandaar ook de naam realtynet
er wordt wel samen met de tvzenders van de reality tv programa´s gewerkt maar de site is niet van hun
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #77 Gepost op: 8-12-2004, 23:51:09 »
Hoi Mick.
Ik begrijp dat je super teleurgesteld bent, maar bedenk wel dat het niet fans zijn die je laten vallen!!!
Hoop dat je zaterdag er toch bij zou kunnen zijn. Als je het niet op kunt brengen, alle begrip

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #78 Gepost op: 9-12-2004, 00:02:18 »
Wie naar de fandag komt en graag zou hebben dat Mick komt gelieve zijn nickname te zetten en een woordje van aanmoediging... Daarna sturen we het door naar zijn E-mailadres....
Zie topic : petitie Mick .....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #79 Gepost op: 9-12-2004, 07:47:33 »
Ai Mick,

Dat nieuws zal hard aangekomen zijn. En wat een teleurstelling bij zoveel enthousiasme. Ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment goed de pest hebt in alles en iedereen.
Heel veel sterkte voor jou en je vrouw.

groetjes Storm
er was eens......