Auteur Topic: Wie Van De Kandidaten Moeten Mee Naar De Allstars??  (gelezen 5384 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Wie Van De Kandidaten Moeten Mee Naar De Allstars??
« Gepost op: 19-02-2005, 22:00:48 »
Wie vind jij ontbreken bij de allstars en wie vind jij dat absoluut mee moet gaan zeg de naam wie jij vindt in dit topic  :)  ::joehoe::

Offline Elizabeth.G

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Van De Kandidaten Moeten Mee Naar De Allstars??
« Reactie #1 Gepost op: 20-02-2005, 16:42:18 »
De mensen die nu meegaan zijn terecht gekozen. Toch zou ik het leuk vinden als Bjorn weer meeging. Hij haalde het bloed onder mijn nagels vandaan, maar het lijkt me leuk om te zien of hij met Klaar overweg kan. Of het klikt voor geen meter en er zijn ruzies tussen die twee want ze zeggen beide wat ze denken, of ze kunnen prima door 1 deur en smeden een complot om iedereen eruit te stemmen. Hoe dan ook het zou heel interesant worden.
when the going gets tough, the tough get going!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Wie Van De Kandidaten Moeten Mee Naar De Allstars??
« Reactie #2 Gepost op: 20-02-2005, 17:05:47 »
Ja, ik ben ook erg blij dat deze mensen mee gaan.
Helemaal dat Peter natuurlijk weer mee gaat vind ik helemaal top!! Toch zijn er nog een paar mensen die ik nog mis dit zijn:

- Bjorn
Natuurlijk Bjorn hij was apart en zorgde altijd voor sensatie. Ik denk dat veel mensen hem terug willen zien.

- Mohamed
Erg sterk en ik ben benieuwd hoe sterk hij is met Giovanni erbij. Wie zal er sterken zijn Mohamed of Giovanni?

- Mitchell
Ik heb haar ontmoet op de fandag en daar is zij heel anders dan dat zij is neergezet op tv. Ik zou haar graag terug willen zien alleen maar om te kijken of er echt gemonteerd is om een ander persoon neer te zetten of dat mitchell zo echt is.

- Kristina
Ik weet niet waarom maar als ik aan het verleden van ER moet denken (ik ben vanaf 2002 begonnen met volgen)Moet ik altijd aan haar denken. Zij was sterk en is ver gekomen.

- Mick
Ik weet dat het niet mogelijk is maar ik schrijf hem er toch even bij. ALs het mogelijk was geweest had ik hem graag terug gezien.



Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Wie Van De Kandidaten Moeten Mee Naar De Allstars??
« Reactie #3 Gepost op: 21-02-2005, 23:08:14 »
Dat heb je heel erg mooi omschreven Iloverobinson   ::bravo:: Mitchell mag van mijn betreft zeker mee terug op Expeditie omdat zij veels te vroeg is weggestemd en dat haar karakter heel anders is neergezet ik vind dat Mitchell ontbreekt in het lijstje van de kandidaten die mee mogen en hoop voor Mitchell dat ze meemag

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie Van De Kandidaten Moeten Mee Naar De Allstars??
« Reactie #4 Gepost op: 22-02-2005, 15:03:48 »
Mijn fovoriet gaat al mee dus ik ben happy...

Wie ik vind dat er ontbreekt? Hmmm als ik zou mogen kiezen zou ik Meintje nog wel eens terug willen zien. Die heeft nauwelijks kans gehad, terwijl ze wel een sterke kandidate was denk ik zo. En Kristina. Die mag ook nog wel eens mee... 8)
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline destiny1985

  • Forumlid
Re: Wie Van De Kandidaten Moeten Mee Naar De Allstars??
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2005, 20:16:28 »
Ze gaan allemaal niet mee, het gaat niet door de allstars!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Wie Van De Kandidaten Moeten Mee Naar De Allstars??
« Reactie #6 Gepost op: 25-02-2005, 17:24:53 »
Ik weet niet hoe de stand nu is maar ik wil nog altijd Richard, Pieter en Ryan erbij....
En I love Robinson sorry maar nu zijn er wel voldoende kandidaten van ER5 dus Mo of Mitchell laten we nu maar beter thuis.... en Kristina, die heb ik nu nooit moeten hebben, ik weet niet waarom maar ze lag me echt niet...
Kieke en Nathalie go for it !!