Auteur Topic: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!  (gelezen 24828 keer)

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #20 Gepost op: 29-03-2005, 18:15:24 »
Hmmm.. ik volg het forum nu al geruime tijd. Reacties zijn hier niet echt veel.. Maar toch leuk dat er nog enkele gelijkdenkenden zijn!

En 1 voordeel! Als dit forum representatief is voor de rest van Nederland, wordt de kans om geselecteerd te worden alleen maar groter voor mij!!

hihi..

Groeten Marc

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #21 Gepost op: 29-03-2005, 22:22:29 »
Hallo Marc

Ik vind het altijd erg leuk dat je hier nog post!

Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik expeditie robinson het leukste wat er is.
Ik vind het dan ook erg jammer dat er niet veel gepost wordt!
Ik kijk dan ook regelmatig op de ER forum (bijna elke dag  ::rofl::)
Nu is het natuurlijk veel drukker op de andere forums.(Peking express & de Farm)

Maar ik vind het ontzettend leuk dat jij regelmatig nog hier post!!

Groetjes  ::zwaai::

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #22 Gepost op: 29-03-2005, 23:09:58 »
hoi!

haha dankje! Leuk dat je mijn berichtjes nog leest.. Ik snap ook wel dat er op dit moment niet zo veel over te zeggen is, maar toch vind ik het leuk om erover te filosoferen! En ach, als het programma weer begint zal het hier weer vet druk worden! Alleen hoop ik dan wel dat ik hier als kandidaat mag posten, hahaha!

Groetjes Marc

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #23 Gepost op: 30-03-2005, 08:16:34 »
 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::Als kandidaat mag je vast niet posten.Kijk maar naar de andere forums.Daar worden ook de kandidten de mond gesnoerd.Dus dan wordt het kiezen.Posten of meedoen en alleen lezen ::tandpastasmiley::

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #24 Gepost op: 30-03-2005, 13:24:00 »
Nou dat lijkt me toch wel een hele gemakkelijke keus! Maar realistisch gezien is de kans om mee te mogen doen zeer klein...

Groeten Marc

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #25 Gepost op: 3-04-2005, 12:50:34 »
De einddatum is in zich... Nog 2 weken mogen er inschrijfformulieren ingestuurd worden en dan zullen er ergens in Nederland 8 mensen zijn die mee mogen gaan doen aan de expeditie. Maar welke 8?

haha..
Groeten Marc

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #26 Gepost op: 4-04-2005, 11:38:22 »
Hey Marc,

Koekiemonster heeft zich ook ingeschreven voor Expeditie Robinson 2005 hoor!  ::tandpastasmiley::

Nu maar hopen dat zij mij terugbellen...  ::trots::

Groetjes  ::joehoe::

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #27 Gepost op: 4-04-2005, 13:09:51 »
Ja super! Goed dat je je aangemeld hebt! (minder goed voor mij, maar goed..) Ik hoop echt dat ik (of überhaupt iemand van dit forum) wordt uitgenodigd voor een 2e ronde of zoiets!

Fingers Crossed!

Groeten Marc

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #28 Gepost op: 4-04-2005, 15:41:31 »
Uiteraard heb ik mij ook angemeld, wat een vakantiebaan moet dit zijn zeg. Lekker op een strand 50.000 euro verdienen. Is beter dan bollenpellen. ::tandpastasmiley::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #29 Gepost op: 6-04-2005, 12:00:47 »
Voor diegene die teruggebeld worden voor een gesprek, laat het hier weten he!!!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #30 Gepost op: 6-04-2005, 13:04:37 »
Stond vandaag een artikel in de Telegraaf over de inschrijving voor ER 2005. Ik weet alleen niet hoe ik die hier moet invoegen want heb geen scanner.

Het artikel gaat over dat ze nu op 2000 inschrijvingen zitten en dat ze nog veel meer mensen zoeken.
Het liefst 45 plus. Daarom heb ik aan mijn vader gevraagd of hij zich wil opgeven maar hij wilt het niet.

Ze hebben ontzettend veel inschrijvingen van meisjes rond de 20 jaar die het wel spannend vinden om op avontuur te gaan.
Dus al ben je meisje rond deze leeftijd dan heb je heel weinig kans om uitgenodigd te worden.

Trouwens ik ben ontzettend benieuwd wie van jullie nog wat te horen krijgt over zijn inschrijving . Al is het maar een telefoontje of een brief. Laten jullie het hier weten??

Marc, Koekiemonster, True Grondorian succes en laat het weten he als je bericht krijgt!!

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #31 Gepost op: 6-04-2005, 16:21:16 »
Tot zo dichtbij kan ik komen, zonder te hoeven betalen..  ::niet-ok::


Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #32 Gepost op: 6-04-2005, 18:13:32 »
Sorry Marc maar dit is volledig verkeerd. All-stars gaat wel degelijk door op Talpa maar pas volgend jaar. Het is een jaar verschoven omdat wij deelnemers van 2004 nog onder kontrakt liggen tot november 2005 bij vt4 en net5. Dus dit jaar een gewone Expeditie Robinson op Talpa en volgend jaar de all-stars.
Laat dit nu voor iedereen duidelijk zijn. Ik kan het weten want ik ben één van de all-stars.
Wat net5 dit jaar doet heeft niets met robinson te maken.
Vele groeten,
Peter ::bravo::
En veel succes voor de mensen die zich selecteren voor dit jaar. Geloof me het is het avontuur van je leven.
O ja, Het productiehuis strix is wel al jaren de uitvoerder van expeditie robinson. Het zij die mensen die het produkt Expeditie Robinson verkopen.
Zij zijn steeds aanwezig op het productie-eiland. Don't forget Marc

Danje!! Dat is duidelijk!!
Wel erg jammer dat ik je dit jaar niet kan zien op de tv, maar heb ik nog iets om nara uit te kijken he :P..

Groetjes Xmoix

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #33 Gepost op: 6-04-2005, 18:31:18 »
Hoi!

Ik heb het artikel weten te bemachtigen... Ja, ik was zoooo nieuwsgierig naar wat er in zou staan! Er wordt dus wel in bekend gemaakt dat het dit jaar weer in Maleisië zal worden opgenomen.. Op zich vind ik dat wel jammer, de locaties van de Amerikaanse 'Survivor' reeks zijn echt subliem! Maarja we weten in ieder geval nu waar het zal worden opgenomen. En tja verder, het blijkt dus uit het artikel dat ze oude lullen zoeken. Dat is op zich ook wel begrijpelijk, omdat ze toch een soort doorsnee van de samenleving willen hebben. Maar op de een of andere manier voel ik mijn kansen toch minder worden om geselecteerd te worden. In het artikel wordt namelijk gezegd dat de gemiddelde kandidaat 20 jaar is. Als ik dat dan vertaal naar de gemiddelde leeftijd van de expeditieleden van 2004;

Patrick =     35
Ernestine =   44
Jeroen =      26
Shandinella = 26
Frouke =      22
Klaar =       42
Ronald =      43
Henk =        60
Marjolein =   27
------------------ +
Totaal Ned.   325
Gemiddeld (/9) 36 jaar


Dus; Als de gemiddelde leeftijd van de aanmeldingen 20 is en de gemiddelde leeftijd van de kandidaten 36 jaar is, blijkt toch wel dat ze de kandidaten in de hogere leeftijdsgroepen zoeken. Daarbij verbleek ik dan met mijn 19 lentes... Daar nog bij opgeteld dat er maar 1x een kandidaat was van 19 (namelijk Marlieke) en dat zij het bijna al in de 1e aflevering voor gezien hield, maakt het mijn kans om geselecteerd te worden niet echt groot!

Toch hou ik er goede moed in hoor! Ik hoop dat mijn motivatie misschien in het oog springt van het 'castingteam'. Al ben ik daar nu niet zo zeker meer van. Maar ik weet zeker dat als ze mij in levende lijve zouden ontmoeten, ze een bepaald type aan mij kunnen ontlenen dat echt een goede aanvulling is aan de verscheidenheid van mensen die de kandidaten bij elkaar vormen. Een rebelse jongere met een eigen mening en sterk karakter behoren toch ook tot de doorsnee van de Nederlandse samenleving?

Ík blijf positief en hoop ook het beste voor alle andere kandidaten in spé! Ik maak me sterk voor alle jongeren die mee willen doen aan de expeditie!
*********MEER JONG IN EXPEDITIE ROBINSON!***********

Zo dat lucht op!  ::trots:: hihi

Groeten Marc

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #34 Gepost op: 6-04-2005, 19:15:09 »
Ach, ik ben tijdens de opnames net 18 geworden. Gelukkig ben ik geen meisje, want anders had ik geen kans dus. Dat zijn waarschijnlijk de types, Lydia en Deborah die alleen maar komen voor de lol. :o
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Patrick ER-2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #35 Gepost op: 6-04-2005, 19:23:16 »
Dag allemaal,

het is inderdaad erg rustig hier op 't forum  ::)

Ik wens in ieder geval alle inschrijvers ontzettend veel succes  ::ok::
(als je erdoor komt, beleef je de tijd van je leven, geloof me.......)

Tot schrijfs,
Patrick - ER2004
Honger hebben is nooit leuk . . .

Offline Hunter

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #36 Gepost op: 6-04-2005, 19:55:08 »
AVONTURIERS GEZOCHT!

door MARCEL FROST

LAREN, woensdag
Wie worden de nieuwe hoofdrolspelers van Expeditie Robinson? Het bikkelharde survivalprogramma moet dit najaar een van de parels aan de kroon van John de Mols nieuwe tv-zender worden. Het station is nog naarstig op zoek naar deelnemers, want over twee maanden al beginnen de opnames voor de kust van Maleisië.
Niet alleen Expeditie Robinson verhuisde van NET 5 naar de nieuwe zender, ook presentator en tv-maker Ernst-Paul Hasselbach stapte over. Hij weet dan ook als geen ander dat de spannende afvalrace staat of valt met de casting. „Om een goede selectie te kunnen maken, is het fijn als je kan putten uit minimaal 5000 aanmeldingen. Op dit moment hebben we er zo’n 2000, daar kunnen er nog wel wat bij.”
Struikelblok is elk jaar weer de diversiteit van de deelnemers. Hasselbach: „De doorsnee kandidaat is vrouw, twintig jaar oud, net de pabo af of verpleegster en heeft zin in een uitdaging. Daarnaast zie ik de laatste twee jaar een opkomst van het type: man, rond de veertig, financieel ’binnen’ en een ’natuurlijke leider’. Kerels die het hebben gemaakt en nu willen weten of dat ook op een onbewoond eiland lukt. Maar we zouden ook graag wat oudere deelnemers willen hebben. Er is relatief weinig belangstelling van 45-plussers. Logisch, want het is fysiek best zwaar, maar voor de mix zouden een paar krasse knarren meer dan welkom zijn.”

De programmamakers doen ook dit jaar weer hun uiterste best om de kijkers een overtreffende trap voor te schotelen, maar daar wil Hasselbach nog niet al te veel over loslaten. „Een van de belangrijkste elementen van Expeditie Robinson is dat de deelnemers van meet af aan op het verkeerde been worden gezet.” Tipje van de sluier? „Het is bijna onmogelijk om de lichamelijke beproeving in het mangrovewoud van vorig jaar te overtreffen, maar je kan misschien op het psychologische vlak er nog een schepje bovenop doen.”
Belangstellenden vinden op de website nieuwezender.nl het inschrijfformulier, opgeven kan tot 18 april.

Telegraaf

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #37 Gepost op: 6-04-2005, 22:59:36 »
Tot zo dichtbij kan ik komen, zonder te hoeven betalen..  ::niet-ok::



Super dat je hem hebt toegevoegd! Ik wist niet hoe ik dat moest doen!!!
 ::ok::

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #38 Gepost op: 8-04-2005, 13:00:27 »
Hoi Allemaal!

Heb weer wat nieuws gevonden omtrent ER 2005;

Één van de expeditieleden zal worden gekozen via Noordzee fm! (dat is eigenlijk Talparadio..) Je kunt je opgeven via deze site ; http://www.noordzeefm.nl/pages/actiepagina/181/
Dit zal wel één grote mediastunt worden! De luisteraars zullen bepalen wie er mee mag, dus je zult veel aan promotie moeten doen e.d.
Je kunt ook het spotje beluisteren via deze link;
http://www.noordzeefm.nl/data/media/db_audio/30.mp3


En verder heb ik nog wat uitgevonden over de selectie;
De 1e selectieronde zal op 23 April zijn en de 2e dan in begin Mei.

Ik begin nu toch wel echt benieuwd te raken of ik nog iets zal horen van mijn aanmelding! Maar ik heb me al opgegeven via TalpaTV dus ik denk niet dat ik me ook nog ga aanmelden via de radio.


Groeten Marc

Offline Stinjow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #39 Gepost op: 8-04-2005, 15:34:59 »
Schandalig... de Talpaverloedering is al begonnen  ::oink::