Auteur Topic: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!  (gelezen 24825 keer)

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #40 Gepost op: 8-04-2005, 16:09:22 »
Idioot, maar ik ga het daar ook op proberen.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #41 Gepost op: 8-04-2005, 16:52:53 »
hahaha!!!

 ::rofl:: ::rofl:: ;D Echt super die opmerking van Gondorian!!!!  ;D ::rofl:: ::rofl::

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #42 Gepost op: 8-04-2005, 17:07:20 »
Tja, het vergroot wel mijn kansen.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #43 Gepost op: 8-04-2005, 17:12:00 »
Ja, dat is waar! Ik dacht eerst ook; Gewoon alles doen om maar gekozen te worden, maar je moet ook niet wanhopig lijken hoor.. En ik denk dat de inschrijfformulieren sowieso door dezelfde mensen worden bekeken. Deze actie doen ze ,denk ik, om meer oudere mensen te lokken! Want 100.7 fm, staat toch voor 35+ (of niet?)

Anders zouden ze wel via TMF of 538 mensen proberen te bereiken. (ook al hoort dat niet bij Talpa!)

Groeten Marc

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #44 Gepost op: 10-04-2005, 21:58:34 »
Bij gebrek aan reacties zal ik maar weer eens wat posten! hihi  ::trots::

Ehm tja eigenlijk is er niet zoveel nieuws te melden, maar ik heb nog wel een paar vragen;

Heeft er al iemand iets vernomen van de aanmelding?
Heeft iemand Ernst Paul al op de radio gehoord? Hij zou één dezer dagen op Noordzee FM te horen zijn bij Gordon's programma. (heb ik echt nog nooit van gehoord trouwens..)

Groeten Marc

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #45 Gepost op: 11-04-2005, 11:40:05 »
Ik denk dat hetb forum een beetje is ingezakt omdat er maar weinig forumgangers zich aanmelden. Ik hoop wel dat ik door mag naar de gesprekjes, want dan is de kans veel groter om door te gaan.

Uitleg van de ca. 4000 deelnemers gaan er 100 door naar de volgende ronde:kans is 1 op 40.
Van de laatste 100 gaan er 8 door. Kans is 1 op 12,5.

Wiskundig gezien zijn je kansen dan dus veel groter.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #46 Gepost op: 11-04-2005, 12:21:43 »
Hmm tja je uitleg snap ik niet echt hoor.. Als je door bent naar de volgende ronde is er toch sowieso sprake van een hele andere kans dan in het begin bij de aanmelding? Je kans om door te gaan is, zoals jij zegt; 1 op 40. Als je dan doorbent dan wordt je kans idd 1 op 12 maar er is geen sprake van een veranderende kans toch?

Nouja laat maar..  Ik snap geloof ik al wat je bedoeld, als je mee mag naar de gesprekken dan wordt het veel realistischer dat je ook daadwerkelijk gekozen zou kunnen worden..

Maar er zijn natuurlijk nog 100 andere zaken die jouw kans kunnen beïnvloeden.. En dan nog eigenlijk hangt het niet af van kansen. Want de één heeft sowieso een grotere kans om mee te doen dan de ander. Het hangt ervan af hoe goed jouw profiel past bij dat van hun verwachtingspatroon. Iemand die bijv. mee wil om af te vallen (in kilo's dan hè) heeft sowieso een kans van 0!

Maar ach zo diepgaand bedoelde je het natuurlijk niet en eigenlijk ben ik nu gewoon aan het z**ken...

Ik snap wel wat je bedoelde hoor! EN het forum is idd helemaal ingezakt, maar dat komt ook omdat het ER2004 heet. Misschien zou een moderator even een nieuwe kunnen maken; ER2005!

Dus.. als je moderator bent..!!!

haha

groeten Marc

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #47 Gepost op: 14-04-2005, 09:44:06 »
Er valt gewoon niet veel te zeggen over ER2005 en er zijn veel programma's bezig die wel volop uitgezonden worden momenteel. Dus logisch dat daar gepost wordt en hier niet/minder. Je kan ook niet aan de gang blijven met 'Hmm ik heb nog niets gehoord.' 'Hmm nog steeds niet.' en 'Ik hoor maar niets.' ;)

BTW, het oproepspotje van Kanaaltwee voor kandidaten voor ER is veranderd. Eerst waren het beelden uit ER2003, met Bjorn enzo. Maar nu zijn het beelden van een buitenlandse reeks. Ook mensen in diezelfde kooi enzo, maar volgens mij Zweden of Noren of ergens die kanten.
Filmpje is hier te zien: http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/inschrijven_original.php

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #48 Gepost op: 14-04-2005, 13:20:28 »
Ik heb de expedities van Zweden en Noorwegen bekeken en die zijn het iig niet! Maar ik denk dat het de Denen of Finnen zijn. (Die heb ik namelijk niet gezien!)

Trouwens censuur kennen ze ook niet in Noorwegen zeg..

Ziet en gij zult geloven:  ::oink::

Het begint heel subtiel met een klein missertje.. Bikini afgezakt.. (een van velen, heb willekeurig gekozen..)

Maar dan; In de kooi klimmen! Eerst zie je de dame van de achterkant naar boven klimmen met een ontbloot bovenlijf. En ehm ja dan doen ze er ook maar ff een shot van voren bij!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #49 Gepost op: 14-04-2005, 15:07:21 »
Tja, je moet wat om niet weggestemd te worden!  ::rofl::

Maar nu ik er aan denk, bij ons is er toch ook nooit echt censuur geweest? Een borst van Jacobien, de piemel van Bjorn...

Maar ik vind de opdrachten wel opwindender.  ;)
« Laatst bewerkt op: 14-04-2005, 15:16:33 door Robbieazerty »

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #50 Gepost op: 22-04-2005, 20:22:24 »
Tja, ik verwacht niet dat er nog een mailtje van 10 in mijn mailbox verschijnt :\'(

Ze weten niet wat ze missen. >:D
Who’s got the sweetest disposition?

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #51 Gepost op: 27-04-2005, 20:54:57 »
En het is inderdaad niet gelukt.

Zie hier:
Citaat
Beste,


Wij hebben uw kandidatuur voor  Expeditie Robinson 2005 goed ontvangen.
Hartelijk dank daarvoor.


Uit de vele honderden reacties hebben wij reeds een selectie gedaan. Wij zijn op
zoek naar de ultieme Robinson deelnemer en helaas moeten wij u meedelen dat u
niet bij de 160 geselecteerden zit.

De selectie is gedaan o.a. op basis van motivatie, leeftijd, gezinssituatie en
werkgerelateerde achtergrond.

Aan deze uitspraak kunnen geen rechten worden ontleend. Uw gegevens zullen wel
in ons bestand worden opgenomen. Wij zullen uw gegevens uit privacy overwegingen
niet vrijgeven aan derden.


Het EXPEDITIE ROBINSON-team

Jammer, maar het zal wel met mijn leeftijd te maken hebben. Volgend jaar weer proberen.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nederlanders: Schrijf je in voor ER2005!
« Reactie #52 Gepost op: 27-04-2005, 20:59:12 »
Ik wou net hetzelfde posten :)
Citaat
Beste,


Wij hebben uw kandidatuur voor  Expeditie Robinson 2005 goed ontvangen. Hartelijk dank daarvoor.


Uit de vele honderden inzendingen  hebben wij reeds een eerste selectie achter de rug. Die selectie is gebeurd op basis van motivatie, leeftijd, gezinssituatie en werkgerelateerde achtergrond. Helaas moeten wij u melden dat u niet tot de geselecteerden behoort.


Wij nemen uw gegevens op in onze database voor  het reserve-bestand of eventuele volgende opportuniteiten . Wij zullen deze gegevens niet doorgeven aan derden.


Wie uiteindelijk ons eiland zal bewonen zie je dit najaar nog op KANAALTWEE.


Vriendelijke groeten en een prettige zomer toegewenst!



Het KANAALTWEE / EXPEDITIE ROBINSON-team

Maar dit was door het KANAALTWEE / EXPEDITIE ROBINSON-team... Misschien nog wel via die Nederlandse site waar ik me ingeschreven heb!  ;D (maar niet heus)