Auteur Topic: 'Geheimen' rond ER ontrafeld..  (gelezen 9577 keer)

Offline Marc

  • Forumlid
'Geheimen' rond ER ontrafeld..
« Gepost op: 27-03-2005, 18:45:27 »
Hoi!

Ik vind het wel leuk nieuwsgierigheid aan te wakkeren en het lijkt me leuk als iedereen hier zijn brandende vragen uit, die waarschijnlijk nooit beantwoord mogen worden!

Ik heb al enkele voorbeelden gezien op het forum;

1. Wat mag je allemaal meenemen als kandidaat? (Hoeveel kleding dan vooral, de zakmessen die in sommige expedities te zien zijn etc.)
2. Waar deden de mensen in de kooi hun behoeften? (grote boodschap)
én 3. Hoe kwamen de kandidaten achter de spelregels bij nieuwe spelelementen, bijv. de kooi. (er moet toch met iemand gepraat zijn dus!)
4. De bananenkwestie

Etc.
« Laatst bewerkt op: 30-03-2005, 13:31:58 door Marc »

Offline Marc

  • Forumlid
Re: 'Geheimen' ontrafeld..
« Reactie #1 Gepost op: 30-03-2005, 13:31:09 »
Ik heb de zweedse, finse en noorse ER bekeken. Ook al kon er ik geen drol van verstaan, ik heb toch kunnen concluderen dat het Nederlandse ER verre van origineel is. Alle proeven zijn hetzelfde bij de noorderburen, oftewel Nederland/Belgie gebruikt hun proeven. De kooi werd ook door de Noren gebruikt, het was exact dezelfde kooi als waar de Belgen zolang inzaten. En ehm zeggen deze 'Noorse' namen van Eilanden je iets; Mensirip, Sembilang, Gual. Aha ook al hetzelfde, nu vraag ik me af of de voedselvoorraden van de eilanden wel echt waren. Als ieder jaar een ander land hetzelfde eiland gebruikt, moeten de cocosnoten, manioc en andere hulpbronnnen toch op zijn? (hmmm punt van discussie?)

Groeten Marc

(als iemand mijn verhaal betwijfeld, wil ik graag screenshots/caps plaatsen!)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: 'Geheimen' ontrafeld..
« Reactie #2 Gepost op: 30-03-2005, 17:41:34 »
Ik heb de zweedse, finse en noorse ER bekeken. Ook al kon er ik geen drol van verstaan, ik heb toch kunnen concluderen dat het Nederlandse ER verre van origineel is. Alle proeven zijn hetzelfde bij de noorderburen, oftewel Nederland/Belgie gebruikt hun proeven. De kooi werd ook door de Noren gebruikt, het was exact dezelfde kooi als waar de Belgen zolang inzaten. En ehm zeggen deze 'Noorse' namen van Eilanden je iets; Mensirip, Sembilang, Gual. Aha ook al hetzelfde, nu vraag ik me af of de voedselvoorraden van de eilanden wel echt waren. Als ieder jaar een ander land hetzelfde eiland gebruikt, moeten de cocosnoten, manioc en andere hulpbronnnen toch op zijn? (hmmm punt van discussie?)

Groeten Marc

(als iemand mijn verhaal betwijfeld, wil ik graag screenshots/caps plaatsen!)

Marc hahaha je zoekt alles te ver. Tuurlijk wordt expeditie gedaan met verschillende andere landen op het zelfde moment of herstart als de andere al naar huis zijn.
Denk jij echt dat ze al dat werk doen om die games op te bouwen om wij dan 5 minuutjes te spelen en dan terug af te breken. Strix verkoopt dit concept over de hele wereld.
Wat de voedsel voorraden zijn niemand zit op het zelfde eiland er zijn daar tientallen eilanden met veel stranden...
Je gaat voor mij te ver. Geniet ervan van de expeditie maar ga niet te ver in het zoeken van dingen.

(quote gefixed: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 6-04-2005, 20:57:36 door Stormpie »

Offline Marc

  • Forumlid
Re: 'Geheimen' rond ER ontrafeld..
« Reactie #3 Gepost op: 30-03-2005, 18:51:14 »
Oke oke, ik heb het misschien een beetje gedramatiseerd. Maar het blijft een feit dat ze dezelfde eilanden gebruiken. In het seizoen dat ik nu bekeken heb, is dat Semilang en Mensirip. En uiteraard het duivelseiland, gual. Hoe het verder zit weet ik ook niet. Maar de eilanden zijn dus wel dubbel gebruikt.

Groeten Marc

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: 'Geheimen' rond ER ontrafeld..
« Reactie #4 Gepost op: 31-03-2005, 15:20:51 »
 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Waar ik erg benieuwd naar ben is het volgende:

1)Kloppen de beelden die wij thuis te zien krijgen??
- Als een deelnemer de beelden na een half jaar op tv ziet wat denkt hij dan?
  (komt de deelnemer er dan achter dat er bijvoorbeeld veel gemonteerd is)
-  Worden er personages gevormd?
  (Willen ze bijvoorbeeld dat de deelnemer zo overkomt op tv door bijvoorbeeld alleen 
   maar slechte dingen van een persoon uit te zenden Mick,Ronald,Mitchell)

2) Hoe zit het nu met Mick?
- Zit hij nu in de gevangenis?
- Hoe reageerden de andere deelnemers?
- Hebben ze nog contact met Mick?

3) Heb je wel ergens een stukje privacy?

- Bijvoorbeeld met omkleden je bent toch mannen en vrouwen bij elkaar?
  (In de mangrove waar kleedde ze zich om dan? Was er daar wel privacy mannen en
  vrouwen met omkleden denk aan Mick/Klaar/Ernestine)

4) Wat zijn de negatieve dingen / gevolgen aan deelname aan ER?
[/b]

 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

   

Offline Marc

  • Forumlid
Re: 'Geheimen' rond ER ontrafeld..
« Reactie #5 Gepost op: 31-03-2005, 16:38:12 »
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Waar ik erg benieuwd naar ben is het volgende:

1)Kloppen de beelden die wij thuis te zien krijgen??
- Als een deelnemer de beelden na een half jaar op tv ziet wat denkt hij dan?
  (komt de deelnemer er dan achter dat er bijvoorbeeld veel gemonteerd is)
-  Worden er personages gevormd?
  (Willen ze bijvoorbeeld dat de deelnemer zo overkomt op tv door bijvoorbeeld alleen 
   maar slechte dingen van een persoon uit te zenden Mick,Ronald,Mitchell)

2) Hoe zit het nu met Mick?
- Zit hij nu in de gevangenis?
- Hoe reageerden de andere deelnemers?
- Hebben ze nog contact met Mick?

3) Heb je wel ergens een stukje privacy?

- Bijvoorbeeld met omkleden je bent toch mannen en vrouwen bij elkaar?
  (In de mangrove waar kleedde ze zich om dan? Was er daar wel privacy mannen en
  vrouwen met omkleden denk aan Mick/Klaar/Ernestine)

4) Wat zijn de negatieve dingen / gevolgen aan deelname aan ER?
[/b]

 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

   



Hoi Iloverobinson!~

Je stelt je meer praktische dingen af dan echt 'geheimen'... Ik zal mijn licht hier even over laten schijnen;

Kloppen de beelden die wij thuis te zien krijgen??
Ja, alle beelden kloppen in principe, niets is in scene gezet. Maar er wordt zeker geselecteerd op beelden en verschillende verhaallijnen worden geweldig gemonteerd. Ze kunnen iedereen dus bijna neerzetten zoals ze willen.

Hoe zit het nu met Mick?
Hier weet ik niets van, maar toch;
Waarschijnlijk zit hij in voorarrest of hij is misschien al vrijgesproken..
Alle andere deelnemers zijn uiteraard geschokt! (ze zullen niet zeggen; oh, wat leuk!)

Heb je wel ergens een stukje privacy?
Privacy met omkleden zal waarschijnlijk niet nodig zijn. Tenminste als het zo is als ik denk; Bij survivor (in de USA) mogen ze alleen de kleren meenemen die  ze aan hebben. Ik vermoedt dat de Nederlandse robinsonners ook maar heel weinig mee mogen nemen en dat er dus helemaal niet omgekleed kan worden, omdat ze niets anders hebben om aan te trekken!


Of het klopt wat ik zeg is natuurlijk niet gegarandeerd, ik heb ook maar mijn mening gegeven hoor!

Groeten Marc
« Laatst bewerkt op: 31-03-2005, 16:40:03 door Marc »

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: 'Geheimen' rond ER ontrafeld..
« Reactie #6 Gepost op: 31-03-2005, 23:23:50 »


Hoi Iloverobinson!~

Je stelt je meer praktische dingen af dan echt 'geheimen'... Ik zal mijn licht hier even over laten schijnen;

Kloppen de beelden die wij thuis te zien krijgen??
Ja, alle beelden kloppen in principe, niets is in scene gezet. Maar er wordt zeker geselecteerd op beelden en verschillende verhaallijnen worden geweldig gemonteerd. Ze kunnen iedereen dus bijna neerzetten zoals ze willen.

Hoe zit het nu met Mick?
Hier weet ik niets van, maar toch;
Waarschijnlijk zit hij in voorarrest of hij is misschien al vrijgesproken..
Alle andere deelnemers zijn uiteraard geschokt! (ze zullen niet zeggen; oh, wat leuk!)

Heb je wel ergens een stukje privacy?
Privacy met omkleden zal waarschijnlijk niet nodig zijn. Tenminste als het zo is als ik denk; Bij survivor (in de USA) mogen ze alleen de kleren meenemen die  ze aan hebben. Ik vermoedt dat de Nederlandse robinsonners ook maar heel weinig mee mogen nemen en dat er dus helemaal niet omgekleed kan worden, omdat ze niets anders hebben om aan te trekken!


Of het klopt wat ik zeg is natuurlijk niet gegarandeerd, ik heb ook maar mijn mening gegeven hoor!

Groeten Marc

Met Mick is alles goed. Ben gisterenavond samen met mick zijn vrouw en mijn vrouw iets gaan eten in Gent. Hebben ons ongeloofelijk goed geamuseerd.
Geloof niet alles wat je leest over Mick. Het is een fijne kerel!!!
Peter

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Geheimen' rond ER ontrafeld..
« Reactie #7 Gepost op: 1-04-2005, 18:20:47 »

2) Hoe zit het nu met Mick?
- Zit hij nu in de gevangenis?

3) Heb je wel ergens een stukje privacy?


Haha, die vragen druisen ook wel tegen elkaar in. Gun Mick ook wat privacy. ;)

Heb hem in Mechelen bij de finale-uitzending in Utopolis gesproken en hij is inderdaad niet de "asshole" waar velen hem voor houden. Hij heeft zelfs de overschot van zijn drinkbonnetjes aan ons gegeven!  :o

Offline Robbin.

  • Forumlid
Re: 'Geheimen' rond ER ontrafeld..
« Reactie #8 Gepost op: 23-04-2005, 17:22:12 »
ja, zoals marc al zei, het bananenmistery  ::joehoe:: ::joehoe::
is het nou waar of heeft ray ( zo hette hij toch ) nou gewoon gelogen of het zelf gedaan  8) 8) ;D
Laat je snor staan !!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 'Geheimen' rond ER ontrafeld..
« Reactie #9 Gepost op: 23-04-2005, 22:58:23 »
Ryan, en waarom zou ie gelogen hebben?

Roos zei dat de productie dacht dat het Robin/Judge/Gio alledrie waren. Maar dat wisten ze niet zeker.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 'Geheimen' rond ER ontrafeld..
« Reactie #10 Gepost op: 11-05-2005, 20:52:21 »
Ryan, en waarom zou ie gelogen hebben?

Roos zei dat de productie dacht dat het Robin/Judge/Gio alledrie waren. Maar dat wisten ze niet zeker.

Zou best wel eens kunnen ja :P ...