Auteur Topic: Expeditie Robinson 2004  (gelezen 9801 keer)

Offline Halderzan

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Expeditie Robinson 2004
« Gepost op: 8-12-2003, 16:28:27 »
Zo mensen ER 2003 zit er weer op! Ik heb me Ingeschreven voor ER 2004 zijn er nog meer mensen die dit gaan doen?

Offline Aileen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • it al seems fine to the naked eye
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #1 Gepost op: 8-12-2003, 18:19:27 »
ja ik
groetjes Aileen
:D
nudge nudge wink wink Say no more

Offline Augustus

  • Forumlid
  • leuk forum is
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #2 Gepost op: 8-12-2003, 19:07:24 »
Zo mensen ER 2003 zit er weer op! Ik heb me Ingeschreven voor ER 2004 zijn er nog meer mensen die dit gaan doen?

Hoop wel van je voor. Anders zo saai helemaal alleen eiland op dat dagen 48 is het. ;)
niet ziet jij wat, zie zie, ik ik!

Offline Mels

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #3 Gepost op: 8-12-2003, 19:39:33 »
Halderzan wat is je msn als je die wil geven kunnen we wat babbelen over expeditie robinson want ik vind het geweldig mijn msn adres is seanpaul_freak@hotmail.com  8)

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #4 Gepost op: 8-12-2003, 19:50:29 »
ik heb me ook ingeschreven.....(hoewel ik fysiek nog wel zwak ben, daar moet ik maar aan werken dan he  ::ok::)

Offline Halderzan

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #5 Gepost op: 9-12-2003, 12:40:29 »
Ik denk als ik erin kom dat ik het wel aan kan! Ik heb best een uithoudings vermogen want in me vrije tijd ben ik een pro-wrestler. maargoed we zulle zien :)

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #6 Gepost op: 9-12-2003, 14:24:57 »
DAn zou ik maar vast gaan oefenen op de evenwichtsbalk als ik jullie was ;D
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Saaltje84

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #7 Gepost op: 10-03-2004, 15:01:00 »
En? door? Ik helaas niet, arme ik.... ::schaam::

Offline Iloon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #8 Gepost op: 18-06-2004, 18:25:09 »
Is hier misschien al bekend wanneer de nieuwe serie van start gaat?
" Niet-brutale mensen hebben de betere helft van de wereld "

Offline x-ta-Z

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #9 Gepost op: 25-06-2004, 04:17:47 »
Hi all,
actually I have difficaulties understanding you all, as I am not from NL.
However, I did understand that you are talking about you survivor team of 2004.
I am living in Singapore at the moment and was on a small island called Pulau Rawa two weels ago for a very short relaxation trip. There I saw your team. They just ended their game (I even believe to know the winner  ;) )
They said something about it being on TV in approx. 3 months. so it would be 2.5 months to go

By the way: Does anyone know if there is already a list of the participants out? I seem to have lost a bit of my tiny heart to one of the Tarzan's  ::)

greetz
x.
« Laatst bewerkt op: 25-06-2004, 07:02:15 door x-ta-Z »

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #10 Gepost op: 25-06-2004, 18:30:09 »
Hi all,
actually I have difficaulties understanding you all, as I am not from NL.
However, I did understand that you are talking about you survivor team of 2004.
I am living in Singapore at the moment and was on a small island called Pulau Rawa two weels ago for a very short relaxation trip. There I saw your team. They just ended their game (I even believe to know the winner  ;) )
They said something about it being on TV in approx. 3 months. so it would be 2.5 months to go

By the way: Does anyone know if there is already a list of the participants out? I seem to have lost a bit of my tiny heart to one of the Tarzan's  ::)

greetz
x.

Hi,

Thank you for telling us about your 'meeting' with the survivors. Unfortunatly we don't know the survivors yet, not even their names, so we can not yet help you with your little crush  ;)
The survivors are not allowed to tell anything about the expedition, we'll just have to wait a few months...
When the program starts here (on t.v.) there wil be enough information about the participants.

greetz  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 25-06-2004, 18:40:21 door Dorine »
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #11 Gepost op: 7-08-2004, 13:38:25 »
De eerste details


De uitzendingen van Expeditie Robinson beginnen op zondag 5 september. Nieuw is dat er op elke maandag een 'Day After'-uitzending volgt. Dit jaar zitten alle deelnemers op hetzelfde eiland, waardoort de rivaliteit tussen Belgen en Nederlanders extra wordt uitgespeeld. Ook nieuw is dat er niet zestien, maar achttien, deelnemers zijn. Twee van hen worden in de eerste dagen al meteen weer weggestuurd. Tenslotte wordt er zelfs al gedacht aan het volgend seizoen: ER 2005 zal wel eens een all-star karakter kunnen krijgen.
« Laatst bewerkt op: 7-08-2004, 13:40:17 door Lindå »
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #12 Gepost op: 17-08-2004, 17:16:03 »
Uit studio Magazine
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline rick1000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik hoop dat het weer een leuke serie wordt.
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #13 Gepost op: 27-08-2004, 21:40:07 »
Ik vind het erg leuk dat er een keer sterke veranderingen in het programma te zien zijn. Veranderingen zijn er al wel vaker doorgevoerd maar het ging dan om kleine dingen.
Hopelijk wordt het een leuke serie met véél spannende momenten

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #14 Gepost op: 27-08-2004, 23:00:50 »
Ik vind het erg leuk dat er een keer sterke veranderingen in het programma te zien zijn. Veranderingen zijn er al wel vaker doorgevoerd maar het ging dan om kleine dingen.

Ik vind dat er vorig seizoen toch ook sterke veranderingen waren, zoals Duivelseiland en daarnaast een mannen en een vrouwengroep.
Gek zijn is gezond

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #15 Gepost op: 28-08-2004, 00:09:45 »
Mannen- en vrouwengroep was het jaar daarvoor ook al. Een van de andere nieuwigheden vorig jaar was vooral die leiders (Fatima en Bjorn)

Mja die kooi en dat de afvallers eten kunnen stelen is toch al vrij vernieuwend. Verder misschien ook nog een paar twists die in Survivor al te zien waren. Zitten wel paar leuke plotwendingen in.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #16 Gepost op: 28-08-2004, 14:41:47 »
De groep lijkt me wat ouder dan vorig jaar, vooral de Nederlandse groep. (Belgen hebben nog 3 jonkies). Hoe heet Jeroen van achternaam, ik wil graag weten welke ex-profvoetballer het is, ik herken zijn gezicht niet.  ??? en Robinson2004 dat moet dan Patrick zijn.  ::jaja::

Offline rick1000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik hoop dat het weer een leuke serie wordt.
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #17 Gepost op: 28-08-2004, 16:23:15 »
Nou je het zegt zijn er vorig jaar ook wel wat veranderingen geweest ja, Dat waren alleen ook een aantal dingen die zijn toegevoegd en dit jaar word er ook veel "veranderd".
Hopelijk wordt het een leuke serie met véél spannende momenten

Offline belletje

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #18 Gepost op: 28-08-2004, 16:50:39 »
De belgische mannen startten met zijn vijfen en de Nederlanders waren maar met zijn vieren, over het algemeen wat ouder ook. Eerlijk?

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Expeditie Robinson 2004
« Reactie #19 Gepost op: 29-08-2004, 22:29:21 »
Nou je het zegt zijn er vorig jaar ook wel wat veranderingen geweest ja, Dat waren alleen ook een aantal dingen die zijn toegevoegd en dit jaar word er ook veel "veranderd".

ik vind alles best zolang er niet later in het prg veranderingen worden aangebracht
die grote kunst grepen voor de pool en de verwerking er van betekenen

ER is een ramp voor pool verwerkers is vorig jaar wel gebleken
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.