Auteur Topic: er6 SPOILERS  (gelezen 29845 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #60 Gepost op: 2-10-2005, 09:29:04 »
Ook nu weer kan ik me niet van de indruk ontdoen dat ze weer stevig aan het bijsturen zijn, want at voor bullshit is "leiders uitdagen" regel nu weer???

Quote Ernst-Paul:

Was inderdaad van te voren gepland, 3 afleveringen immuniteit voor de leider is een beetje teveel van het goede.

:)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Friday

  • Forumlid
Aflevering 7, Spoiler!
« Reactie #61 Gepost op: 5-10-2005, 10:33:10 »
Spoiler



Wim stapt er toch echt uit. Als je goed naar de trailer van volgende week kijkt zie je 10 mensen in de boot zitten. 1 ontbreekt? Kamp noord = 7 mensen en zuid = 4 mensen. In verschillende shots zie je een glimps van Carl (geheel achterin), Marleen (voor de kijker rechts achterin) en Meredith (links achterin). No Wim aboard.... 

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Aflevering 7, Spoiler!
« Reactie #62 Gepost op: 5-10-2005, 11:15:51 »
Sukkel, waarom was hij dan niet gewoon vertrokken bij de eilandraad!! Ik hoop dat je niet gelijk hebt ;)

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7, Spoiler!
« Reactie #63 Gepost op: 5-10-2005, 13:15:25 »
Ik zal hier maar even kopieren wat ik elders weggezet heb dan

======
Ik kon het niet goed uit de beelden halen. Of kamp zuid nu bij kamp noord in de boot zat. Dacht 10 man te tellen. Misschien cameramensen of Wim heeft opgegeven. ALs ze met zijn allen in de boot zitten heeft dat wellicht te maken met de proef die bepaalt wie er de samensmelting haalt.

De immuniteitsproef van deze week had men gekopieerd van de Amerikaanse survivor reeks van vorig jaar. Dat wil zeggen men heeft een deel veranderingen doorgevoerd die de proef verpestte. Die uit de amerikaanse reeks vond ik de beste proef ooit.
Veel groter parcours met ondiep en wat dieper water, geen flauwekul met gongs en pauzes, mogelijkheid tot uitstappen van kandidaten onder vroorwaarde dat ze het gewicht doorgaven aan een ander teamlid etc.
Maar goed het zou kunnen dat men al varende in die boot doet wie er het eerst op het nieuwe eiland is (ook proef van amerikaanse survivor van vorig jaar). Omdat men zei dat degene die die laatste immuniteitsproef won meer kans zou hebben op het halen van de samensmelting zou het bijvoorbeeld kunnen dat kamp zuid achteraan in de boot moet zitten. Men vaart gezamenlijk en mag op elk moment de boot verlaten. De laatste zoveel op het strand vallen af.

Hoe dan ook dat zinnetje van de presentrati=rice geeft aan dat kamp zuid een nadeel moet hebben.

======


Als jij zegt dat ze leden van kamp zuid achterin zitten, dan is de kans volgens mij heel groot dat het de hierboven beschreven proef is. Roeien naar het eiland en de eerste zoveel bereiken de samensmelting. Het cruciale is wanneer duik ik uit de boot en hoe een lang stuk zwem ik.

Ik denk dat er 9 doorgaan. Er hadden er 2 af moeten vallen maar Wim is dan waarschijnlijk al weg.
at your service

Offline Friday

  • Forumlid
Re: Aflevering 7, Spoiler!
« Reactie #64 Gepost op: 5-10-2005, 13:37:44 »
Dat klinkt als een bijzonder leuke proef! Als je niet goed kunt afleiden uit de beelden wie er in de boot zitten: ik zal er wat screenshots bijzetten. Hier komen ze (ps. de laatste is duidelijker in beweging)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7, Spoiler!
« Reactie #65 Gepost op: 5-10-2005, 13:39:39 »
Dag Wim ::zwaai::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 7, Spoiler!
« Reactie #66 Gepost op: 5-10-2005, 13:44:08 »
Spoiler



Wim stapt er toch echt uit. Als je goed naar de trailer van volgende week kijkt zie je 10 mensen in de boot zitten. 1 ontbreekt? Kamp noord = 7 mensen en zuid = 4 mensen. In verschillende shots zie je een glimps van Carl (geheel achterin), Marleen (voor de kijker rechts achterin) en Meredith (links achterin). No Wim aboard.... 

Mooi zo Wim eruit ::ok:: ::ok::

Offline zwet

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #67 Gepost op: 5-10-2005, 15:17:53 »
mooi speurwerk jongens  ::tandpastasmiley::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #68 Gepost op: 5-10-2005, 23:33:32 »
Euh... valt het op dat oud Kamp Zuid áchteraan in de boot zit en oud Kamp Noord (onder leiding van Marnix) voor in?
Wat volgens mij wil zeggen dat Kamp Noord door het winnen van de proef in het voordeel is gesteld en voorin mag ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #69 Gepost op: 6-10-2005, 19:03:53 »
Ik kan ook geen Wim vinden op het plaatje van Friday?  ???

Nog even niks.

Offline Winston

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...going nowhere.
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #70 Gepost op: 6-10-2005, 19:52:09 »
En mag Esther dan terug komen, omdat Wim spontaan opgestapt is....?  ::joehoe::
- stop making sense -

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #71 Gepost op: 6-10-2005, 20:30:25 »
Ik kan ook geen Wim vinden op het plaatje van Friday?  ???


Schitterend werk!!
::ok:: ::vergroot::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline zwet

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #72 Gepost op: 6-10-2005, 23:07:48 »
het kan ook dat hij alleen tijdelijk van de groep gesplitst is en misschien wel leider mag worden van het nieuwe kamp  ::oink:: ::ohno:: ::rofl::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #73 Gepost op: 7-10-2005, 10:55:52 »
raadsel opgelost
er was eens......

Offline Friday

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #74 Gepost op: 7-10-2005, 11:12:09 »
 ::rofl::
ik zei toch ook dat hij er echt uitgestapt was en niet aan boord is...

Offline Friday

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #75 Gepost op: 7-10-2005, 12:39:50 »
Waar is Wim toch?
Ik heb de trailer nogmaals grondig bestudeerd en ontdekte het volgende shot

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #76 Gepost op: 7-10-2005, 13:00:02 »
 ::rofl:: ::rofl::

Dat is de haai die eerst bij Douwe, Esther en Marnix was....

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #77 Gepost op: 7-10-2005, 20:56:07 »
Friday,

echt geweldig lig helemaal in een deuk hier, hahaha, super gewoon.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #78 Gepost op: 8-10-2005, 16:03:13 »
leuk gedaan ::ok::
jammer dat die schaduw niet klopt..  :-\\
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Friday

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #79 Gepost op: 10-10-2005, 12:17:20 »
Hey, ik kan het niet laten... In een nieuwere trailer zit het onderstaande shot. Ernst-Paul zegt : "Welkom bij de samensmelting". En daar staan 11 mensen, including Wim (in het gele T-shirt). Geeft hij hierna op? Moeten ze eerst een proef doen om de boot in te mogen? Krijgt hij een aparte opdracht? Nou ja, vanavond zullen we het wel zien...