Auteur Topic: Expeditie Robinson 2005!  (gelezen 47471 keer)

Offline Allstars?

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #140 Gepost op: 29-08-2005, 22:10:50 »
nou ja.. wat een onzin.. beloven ze allemaal robinson 5 jaar= All stars. Denken we onze oude helden terug te zien in dit geweldigwe programma, is het opeens niet meer!!
onzin, echt absolute onzin. Een programma is een programma, en dan maakt het toch niet uit wie het uitzend.
Gatverdamme, echt stom!! ::ohno::
I"m green but I'm wise

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #141 Gepost op: 29-08-2005, 22:11:28 »
Had ook de video erbij aangezet... maar vergeten hem later te zetten omdat het later begon... >:(
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #142 Gepost op: 29-08-2005, 22:57:12 »
Het was weer geweldig.Ik zat er gelijk weer in met voorkeuren en afkeuren ook.Ik heb genoten en kan niet wachten tot volgende week

Offline David1958

  • Forumlid
Voorstellen....
« Reactie #143 Gepost op: 30-08-2005, 07:31:35 »
Hoi allemaal..ik ben David uit Amsterdam en ik ben blij dat ER weer begonnen is...houd Meredith in de gaten..jong als ze is...

Groetje, David  ::pinokkio::

Offline Sigg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Spraakmakende tv....
« Reactie #144 Gepost op: 19-09-2005, 22:34:44 »
....dat dan weer wel. Dit soort afleveringen zijn natuurlijk smullen voor John de Mol. Ineens is iedereen in rep en roer en ligt zelfs het forum ff plat. Schitterende tv natuurlijk, je kunt je erover kwaadmaken en toch blijf je kijken omdat je wilt zien wanneer die verschrikkelijke John als een zeepbel uit elkaar spat. Zo gaat het tot nu toe bij elke Expeditie Robinson en zo hoort het te gaan. Dat je je lekker kunt inleven in de personages en aan sommige een verschrikkelijke hekel kunt krijgen en je vervolgens lekker kunt ergeren aan de positie die dit soort personen in een groep kunnen innemen.