Auteur Topic: Expeditie Robinson 2005!  (gelezen 47469 keer)

Offline Marc

  • Forumlid
Expeditie Robinson 2005!
« Gepost op: 9-03-2005, 20:06:37 »
Hallo Allemaal!

Na iedere dag kijken op dit forum om te controleren of er nog nieuwe berichten zouden komen omtrent expeditie robinson 2005, heb ik maar besloten om de stoute schoenen aan te trekken en mezelf aan te melden..

Ik hoop dat mensen op dit topic blijven reageren en dat we elkaar kunnen informeren over nieuwe ontwikkelingen omtrent ER2005. (en ik bedoel dan niet de All Stars- editie!)

Mijn grootste motivatie om dit te doen is het feit dat ik echt heeeeeeel erg graag mee wil doen aan een nieuwe expeditie. Ik wil dit echt zo graag, koste wat het kost..

Ik kijk tot nu toe alle jaren en nu eindelijk ben ik op een leeftijd gekomen dat ik echt zou mogen meedoen, ben nl. nu 18 en vanaf 15 maart 19!!

Ik wil dus zoveel mogelijk up to date blijven over alles omtrent ER2005!

Bij deze zal ik het meets recente bericht plaatsen wat ik heb gelezen;


Expeditie robinson verhuist naar Kanaaltwee

BRUSSEL - Kanaaltwee heeft de uitzendrechten van Expeditie robinson binnengehaald. Het tweede kanaal van de Vlaamse Mediamaatschappij (VMMa, het moederbedrijf van VTM, JIM en Q-Music) zendt de reality-reeks dit najaar uit.

De survival-soap was vijf seizoenen te zien op VT4. SBS, de moederholding van VT4, had de uitzendrechten voor Nederland en België. Talpa, het mediabedrijf van de Nederlander John De Mol, ging midden januari aan de haal met de uitzendrechten voor dit seizoen. Talpa liet weten dat Expeditie robinson een co-productie met België zou blijven.

VT4 was nog steeds vragende partij om ook dit seizoen een reeks van Expeditie robinson op de buis te brengen, maar ook Kanaaltwee bleek sterk geïnteresseerd te zijn.

VT4 bereikte geen consensus met Talpa, zegt woordvoerster Els Van Den Meersschaut. ,,We hebben een voorstel gedaan, maar op verscheidene vlakken kwamen we niet tot een overeenkomst. Zo was het voor ons financieel niet haalbaar en konden we niet genoeg een Vlaamse stempel drukken op het programma'', aldus Van Den Meersschaut. In de plaats zoekt de commerciële zender een opvolger. Dat wordt naar verluidt een nieuw avontuurlijk programma. Kanaaltwee bereikte wel een overeenkomst met John De Mol. Volgens Jo Nachtergaele, directeur van Kanaaltwee, is er geen financieel opbod geweest en kreeg de zender uit Vilvoorde voldoende garanties dat Expeditie robinson een Vlaamse stempel krijgt. ,,De internationale productie is in handen van het Zweedse Strix. De Vlaamse versie wordt geproduceerd door een gemengd Vlaams-Nederlands team. De productionele samenwerking geldt overigens voor meer dan 1 seizoen'', aldus Nachtergaele.

De opnames voor de nieuwe reeks starten in de zomer. Ernst-Paul Hasselbach blijft de Nederlandse presentator. Welke Vlaamse presentatrice aan zijn zijde komt, wilde Nachtergaele nog niet bekendmaken. Kanaaltwee werkte in het verleden al samen met John De Mol, onder meer voor de reality-reeks Big Brother.




Daarnaast;

Ik heb buiten sit bericht om gelezen dat er sterke vermoedens zijn dat het dit jaar richting de eilandengroep Palau zou kunnen gaan. Iemand dit kan bevestigen/ontkrachten?


Tenslotte wil ik IEDEREEN oproepen om hierop te reageren, of je nieuws hebt of niet.. Ik wil graag weten of er nog meer mensen mee bezig zijn, behalve ik!

Groeten, Marc

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #1 Gepost op: 10-03-2005, 15:53:41 »
...leuk dat er zoveel reacties zijn.. ::ohno::

..Geweldig..

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2005, 19:28:51 »
Heb anders een beetje geduld ofzo? :) ER is niet bezig dus er komen hier nog amper mensen lezen. Ikzelf kom hier ook nog maar om de week eens kijken.

Maar ga anders dit topic eens lezen daar staan al allerlei berichten en reacties en ook dat de volgende reks in Palau zou zijn.

http://205.234.171.201/er/topic,13521.0.html

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #3 Gepost op: 10-03-2005, 22:30:47 »
Hallo Marc

Fijn dat je wat nieuws hebt geplaats op het forum van Expeditie Robinson!
Ik ben echt een hele grote fan van expeditien robinson en van Peter. Ik kijk dagelijks op het forum om te kijken of er wat nieuws is gepost!

Helaas is expeditie robinson afgelopen dus komen er niet veel mensen op het forum om te posten!! Ik vind dat ook erg jammer!!

Ik wil mij misschien ook op gaan geven om mee te doen aan expeditie robinson omdat ik ook zo'n grote fan van expeditie robinson ben!!!

Ik had alleen een vraagje:
Jij hebt het over expeditie robinson 2005 maar die is toch alleen in Belgie???
Wij hebben alleen maar de All Stars Expeditie!!


 ::zwaai:: ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo::

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #4 Gepost op: 10-03-2005, 22:55:25 »
Hoi!

Ten eerste bedankt voor je berichtje en ik zal nu je vraag proberen te beantwoorden;
Nee er komt niet alleen een all-stars editie, wij krijgen ook een 'normale editie' waarschijnlijk. Dit omdat het programma verkocht is aan John de Mol en zijn nieuwe tv-zender. Er komt dit najaar nog een all-stars editie op net5, maar deze mag niet officieel Expeditie Robinson heten. Dit recht heeft John de Mol nu dus en hij heeft gezegd dat hij dit najaar een nieuwe expeditie wil uitzenden in Nederland op zijn programma. Hierin dus weer Belgen en Nederlanders. Er is wel kans dat het programma wat meer gaat lijken op het Engels/Amerikaanse 'Survivor'.

Maar leuk dat je misschien ook wel wilt meedoen en hopelijk liggen alle kansen open..

Groeten Marcus

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #5 Gepost op: 10-03-2005, 23:38:25 »
In Survivor zitten ze momenteel ook in Palau. En ik zou het helemaal geen probleem vinden als het daar op zou lijken! Ik volg het nu ook en vind het al heel leuk na 3 afleveringen!  ::ok::

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2005, 00:02:18 »
Hoi!

Survivor in Palau is idd ook erg leuk!

Vanavond lekker de 4e uitzending!!  ::zwaai::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #7 Gepost op: 11-03-2005, 09:49:47 »
Yup, of zo meteen al, m'n bittorrent zegt dat ie over 2 uur binnen is!  ::regenboog::

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #8 Gepost op: 11-03-2005, 14:53:04 »
Ik heb alweer de 4e aflevering gezien!

Ik vond het wel een beetje makkelijk dat ze gewoon gereedschap enzo krijgen en dan ook nog als prijs een huisje en eten enz. Dat maakt het wel makkelijk, lijkt me.

Groeten Marc

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #9 Gepost op: 27-03-2005, 22:59:55 »
Ik heb alweer de 4e aflevering gezien!

Ik vond het wel een beetje makkelijk dat ze gewoon gereedschap enzo krijgen en dan ook nog als prijs een huisje en eten enz. Dat maakt het wel makkelijk, lijkt me.

Groeten Marc

Bij Survivor gaat het ook niet echt over het Survivalen op een eiland maar meer het Survivelen in een groep.
Nog even niks.

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #10 Gepost op: 27-03-2005, 23:21:01 »
Ja, je hebt hier idd gelijk in. Toch vind ik het wel erg makkelijk..

Maar nu toch meer ontopic blijven anders wordt het forum zo onoverzichtelijk!

(was m'n eigen fout hoor..) ::tandpastasmiley::

Offline Marc

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #11 Gepost op: 12-04-2005, 14:50:50 »
Ik heb gelezen op een site met een oud persbericht van John de Mol, dat het de bedoeling is om dit jaar weer een strijd tussen de belgen en de nederlanders te laten zien in ER2005.

Groeten Marc

Offline maarten87

  • Pixel Prik Award winnaar 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #12 Gepost op: 27-06-2005, 18:13:58 »
Net de trailer ervan gezien bij de presentatie van talpa! Het wordt in deze serie jong tegen oud ::oink:: En et begint met een soort kruiziging ::tandpastasmiley::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #13 Gepost op: 27-06-2005, 19:11:23 »
Zoals in Denemarken waarschijnlijk:


Offline maarten87

  • Pixel Prik Award winnaar 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #14 Gepost op: 27-06-2005, 20:39:14 »
dat klopt jah ;D Altijd weer die proefen van die noorderlingen

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #15 Gepost op: 28-06-2005, 00:04:51 »
Het klinkt allemaal weer erg spannend... Ik heb zin in het nieuwe seizoen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #16 Gepost op: 29-06-2005, 09:31:41 »
Het klinkt allemaal weer erg spannend... Ik heb zin in het nieuwe seizoen!

ik dus ook ::jaja::

...heb de site alvast maar weer naar boven gehaald...hij was ene beetje gedaald in mijn favorieten ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #17 Gepost op: 29-06-2005, 15:07:31 »
En ExpeditieRobinson.net zou ExpeditieRobinson.net niet zijn als ze de trailer niet op haar site had staan :D


Promo in Windows Media Player formaat
Promo in Real Player formaat
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #18 Gepost op: 29-06-2005, 15:19:20 »
En ExpeditieRobinson.net zou ExpeditieRobinson.net niet zijn als ze de trailer niet op haar site had staan :D


Promo in Windows Media Player formaat
Promo in Real Player formaat

Super :D :D  ::ok:: ::ok:: ::ok::  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Wow dat ziet er heftig uit zeg  :o  Om nog maar van de symboliek te zwijgen  :o

Ben benieuwd  ::jaja::  :D

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson 2005!
« Reactie #19 Gepost op: 29-06-2005, 18:04:37 »
Joehee dat ziet er top uit ::bravo::...ik ben benieuwd naar wat het allemaal gaat opleveren voor de kijker :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!