Auteur Topic: Muziek uit Expeditie Robinson  (gelezen 154919 keer)

Offline Reinout

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #60 Gepost op: 13-09-2005, 15:23:22 »
Sorry laat maar... Iets verderop staat de hele lijst. Bedankt Nicky

Offline Reinout

  • Forumlid
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #61 Gepost op: 13-09-2005, 15:24:04 »
Onwijs bedankt Nicky!!!

Offline filmmuziek fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #62 Gepost op: 13-09-2005, 16:58:00 »
Inderdaad, deze keuze van Zimmers Gladiator, misschien te overweldigd bij de beelden van Nicole's frustratie, maar blijft een mooi staaltje muziek.
De keuze van een ander werk van Zimmer met name Batman Begins, vind ik soms ook niet echt geslaagd. De muziekkeuze voor de geheime leden op de rots vind ik persoonlijk nog het meest geslaagd, met Kingdom of Heaven als mooiste en sterkste voorbeeld.
Deze reeks (2005) vnl. veel muziek van Hans zimmer, wat niet echt verwonderlijk is.  ::oink::
Ik had dit jaar eigenlijk ook wat muziek verwacht uit de Lord of The ring serie, maar wie weet komt dat nog?! ???

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #63 Gepost op: 13-09-2005, 17:24:20 »
Ik vind de muziek echt geweldig! (Kan nergens Hans Zimmer downloaden, maar ja)

Trouwens: Krijgt Survivor ook nog een theme song  ;D  :P
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #64 Gepost op: 13-09-2005, 17:29:07 »
Citaat
k had dit jaar eigenlijk ook wat muziek verwacht uit de Lord of The ring serie, maar wie weet komt dat nog?!  ???
De muziek van Lord of the Rings heeft niet iets tropisch zoals de muziek die nu word gebruikt, vind ik

Offline filmmuziek fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #65 Gepost op: 13-09-2005, 17:33:40 »
Ik vind de muziek echt geweldig! (Kan nergens Hans Zimmer downloaden, maar ja)
Nergens heb je op soulseek gezocht? Daar vind je alles o.a. van Zimmer, veel filmmuziek daar te vinden.

De muziek van Lord of the Rings heeft niet iets tropisch zoals de muziek die nu word gebruikt, vind ik
LOTR zeker niet tropisch, totaal niet, maar toch muziek met de nodige mysterie, zou leuk passen als begeleiding van de geheime leden. Bevat ook leuke herkenbare melodieen, maar tropisch zeker niet!
« Laatst bewerkt op: 13-09-2005, 17:39:54 door filmmuziek fan »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #66 Gepost op: 13-09-2005, 17:40:41 »
Nergens heb je op soulseek gezocht? Daar vind je alles o.a. van Zimmer, veel filmmuziek daar te vinden.
 LOTR zeker niet tropisch, totaal niet, maar toch muziek met de nodige mysterie, zou leuk passen als begeleiding van de geheime leden. Bevat ook leuke herkenbare melodieen, maar tropisch zeker niet!
en het moet, vind ik, wel wat tropisch klinken omdat het programma zich afspeelt op een paar tropische eilanden ;)

Offline filmmuziek fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #67 Gepost op: 13-09-2005, 18:23:18 »
en het moet, vind ik, wel wat tropisch klinken omdat het programma zich afspeelt op een paar tropische eilanden ;)
Bwa weet niet als het echt tropisch moet klinken, persoonlijk vind ik, dat het vooral de gevoelens en de beelden die op ons afkomen moet vertalen in klanken.
Al dan niet tropisch is bijkomstig, het tropische tintje is er zowiezo ook zonder de muziek.
Als je kijkt naar de muziekkeuze van de makers zitten er enkele verrassende keuzes tussen, maar meestal op en top hedendaags en geslaagd.

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #68 Gepost op: 13-09-2005, 21:49:56 »
 ::sorry:: super off topic maar: filmmuziek fan, weet jij toevallig ook wie de oude soundtrack van Veronica Travel 'Bon Voyage' ingezongen heeft????
In every stone sleeps a crystal..

Offline filmmuziek fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #69 Gepost op: 14-09-2005, 11:35:20 »
::sorry:: super off topic maar: filmmuziek fan, weet jij toevallig ook wie de oude soundtrack van Veronica Travel 'Bon Voyage' ingezongen heeft????
??? De naam Veronica Travel zegt mij eigenlijk niets. Bon voyage is een soundtrack die in 2003 is verschenen, gecomponeerd door Gabriel Yared. Op die soundtrack staat een nummer 'bon voyage' en dat is ingezongen door Isabelle Adjani.
Verder is er in 1962 ook een film verschenen met de naam 'bon voyage', maar als daar ooit een soundtrack is van verschenen zou ik niet weten.

Offline Beneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • lach maar..
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #70 Gepost op: 14-09-2005, 12:44:20 »
??? De naam Veronica Travel zegt mij eigenlijk niets. Bon voyage is een soundtrack die in 2003 is verschenen, gecomponeerd door Gabriel Yared. Op die soundtrack staat een nummer 'bon voyage' en dat is ingezongen door Isabelle Adjani.
Verder is er in 1962 ook een film verschenen met de naam 'bon voyage', maar als daar ooit een soundtrack is van verschenen zou ik niet weten.

Yorin travel was vroeger van Veronica... is dus al een tijdje geleden. Ik ga jouw namen even volgen om te kijken of het leidt tot het nummer wat ik bedoel.  ::bravo:: thanx!
In every stone sleeps a crystal..

Offline filmmuziek fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #71 Gepost op: 14-09-2005, 13:06:29 »
Yorin travel was vroeger van Veronica... is dus al een tijdje geleden. Ik ga jouw namen even volgen om te kijken of het leidt tot het nummer wat ik bedoel.  ::bravo:: thanx!
:o Aaaa nu ben ik mee, ik zat heel verkeerd te zoeken, maar veronica is hier in België al een hele tijd niet meer te verkrijgen op de kabel.
Ik heb even op het net gezocht en op http://www.rtl.nl/reizen/yorintravel/home/dvd_yorintravel.xml
vind je de muziek terug die gebruikt werd in die serie.
Nu ja succes ermee!

Om terug te keren op Robinson, viel mij deze 3de aflevering vooral op de 2de proef, als ik goed geluisterd heb hoorde ik daar een klein stukje van 'the island' van Steve Jablonsky. Tochwel een zeer recente keuze, Jablonsky werkte ook mee aan 'the rock', waaruit het hoofdthema is uitgekozen.

Offline robby

  • Forumlid
  • hihihi
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #72 Gepost op: 15-09-2005, 19:58:29 »
De eerste proef in de tweede aflevering (de proef op zee), brengt een stuk uit het album 'the day after tomorrow' van Harold Kloser, voor deze proef nemen ze track 4 op het album. Genaamd 'tidal wave', groetjes.
::ok::
Ik zou graag dat album willen kopen, maar nergens te vinden  :\'(

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #73 Gepost op: 15-09-2005, 20:22:48 »
::ok::
Ik zou graag dat album willen kopen, maar nergens te vinden  :\'(

Heb je wel goed gezocht dan? Ff googelen levert bv dit op... ::)
Geniet nooit met mate...

Offline robby

  • Forumlid
  • hihihi
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #74 Gepost op: 15-09-2005, 20:29:30 »
Heb je wel goed gezocht dan? Ff googelen levert bv dit op... ::)
::ohno::
Gezocht heb ik in allerlei platenzaken. Google levert  ::) niet op.  ::jaja::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #75 Gepost op: 15-09-2005, 20:38:14 »
Het je op het woordje "dit" geklikt? (Het album is online bij Proxis in België te koop blijkbaar.)
Geniet nooit met mate...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #76 Gepost op: 15-09-2005, 20:40:16 »
Het je op het woordje "dit" geklikt? (Het album is online bij Proxis in België te koop blijkbaar.)

Test vindt alles!
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline robby

  • Forumlid
  • hihihi
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #77 Gepost op: 15-09-2005, 20:43:40 »
Het je op het woordje "dit" geklikt? (Het album is online bij Proxis in België te koop blijkbaar.)

 ::oink::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo::

merci!!  ;)

Offline robby

  • Forumlid
  • hihihi
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #78 Gepost op: 15-09-2005, 21:09:18 »
Ik had dit jaar eigenlijk ook wat muziek verwacht uit de Lord of The ring serie, maar wie weet komt dat nog?! ???

Jaaaaaaaa zou leuk zijn  8). Prachtige muziek trouwens!  ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Muziek uit Expeditie Robinson
« Reactie #79 Gepost op: 16-09-2005, 12:50:04 »
Tip: lees het hele stukje even eer je je vraag stelt.  >:D




Dan durf ik te wedden dat je het antwoord wel zult vinden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.