Auteur Topic: ER 2005: Jong tegen Oud  (gelezen 7643 keer)

Offline cameltrophy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
ER 2005: Jong tegen Oud
« Gepost op: 8-08-2005, 16:47:33 »
Volgens de berichten zijn er dit jaar weer 2 kampen in het begin. Dit keer worden de kampen ingedeeld op basis van leeftijd; jong tegen oud. Wat denken jullie hiervan? Zullen beide groepen de zaken anders aan gaan pakken?

Mijn mening moet zich nog een beetje vormen.
De eerste gedachten die ik heb zijn echter dat leeftijd niet alles zegt. Kijk maar naar programma's als "je echte leeftijd". Meer factoren zijn natuurlijk van invloed op je doen en laten dan alleen je leeftijd. En waar zouden ze de grens moeten leggen tussen de twee groepen? 35 jaar? Maar ja, iemand van 34 kan dan "opgescheept" zitten bij allemaal 20-ers, terwijl hij/zij zich veel prettiger voelt bij de oudere groep. idem met iemand van bijv 26 jaar.
Dus ben benieuwd hoe jullie denken over de nieuwe opzet!

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #1 Gepost op: 8-08-2005, 20:09:55 »
Volgens de berichten zijn er dit jaar weer 2 kampen in het begin. Dit keer worden de kampen ingedeeld op basis van leeftijd; jong tegen oud. Wat denken jullie hiervan? Zullen beide groepen de zaken anders aan gaan pakken?

Mijn mening moet zich nog een beetje vormen.
De eerste gedachten die ik heb zijn echter dat leeftijd niet alles zegt. Kijk maar naar programma's als "je echte leeftijd". Meer factoren zijn natuurlijk van invloed op je doen en laten dan alleen je leeftijd. En waar zouden ze de grens moeten leggen tussen de twee groepen? 35 jaar? Maar ja, iemand van 34 kan dan "opgescheept" zitten bij allemaal 20-ers, terwijl hij/zij zich veel prettiger voelt bij de oudere groep. idem met iemand van bijv 26 jaar.
Dus ben benieuwd hoe jullie denken over de nieuwe opzet!

leuke opzet... ik denk dat er veel problemen zullen ontstaan, dat mensen zich te oud voelen voor de jongeren, en andere zich te jong voelen voor de ouderen... veel zin in ER

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #2 Gepost op: 10-08-2005, 12:51:43 »
Yep, vooral de confrontaties tussen de actieve en luiere jonkies kunnen heel leuk worden.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #3 Gepost op: 10-08-2005, 15:48:56 »
Yep, vooral de confrontaties tussen de actieve en luiere jonkies kunnen heel leuk worden.

eveneens bij de bejaarden :P          mensen die de baas moeten spelen, en mensen die de handen uit de mouwen willen steken, en mensen die het maar wat aankijken

Offline cameltrophy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #4 Gepost op: 10-08-2005, 15:52:53 »
Dus is een nieuwe indeling voor volgendd jaar al geopperd: de inactieven tegenover de actieven  ::rofl::

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #5 Gepost op: 10-08-2005, 15:53:58 »
Dus is een nieuwe indeling voor volgendd jaar al geopperd: de inactieven tegenover de actieven  ::rofl::

dat is nog ieder jaar geweest... mensen die veel doen, en mensen die weinig tot niks doen

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #6 Gepost op: 10-08-2005, 17:03:26 »
Maar niet in 2 kampen tegenover elkaar. ;)

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #7 Gepost op: 10-08-2005, 18:49:52 »
Maar niet in 2 kampen tegenover elkaar. ;)

ik had het ook over binne de kampen zelf

Offline cameltrophy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #8 Gepost op: 10-08-2005, 18:58:10 »
ik had het ook over binne de kampen zelf

Dat begreep ik ook, maar door jouw opmerking over de actieven en inactieven, bedacht ik mij dat het ook leuk zou zijn eens de actieven en inactieven TEGENOVER elkaar te zetten.

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #9 Gepost op: 10-08-2005, 19:23:33 »
Dat begreep ik ook, maar door jouw opmerking over de actieven en inactieven, bedacht ik mij dat het ook leuk zou zijn eens de actieven en inactieven TEGENOVER elkaar te zetten.

ooooooohwwwwwwwwwww zo... ja ik vat hem.... maar dat zal dat wel pas na een tijdje kunnen, want daar op locatie weten ze dat pas he:P

Offline cameltrophy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #10 Gepost op: 10-08-2005, 20:35:38 »
een mogelijkheid zou nogzijn dat je het de kandidaten zelf vooraf vraagt, of ze zich actief opstellen of dat ze het meer als een vakantie zien. maar ja, ik weet het ook niet....

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #11 Gepost op: 11-08-2005, 16:39:43 »
een mogelijkheid zou nogzijn dat je het de kandidaten zelf vooraf vraagt, of ze zich actief opstellen of dat ze het meer als een vakantie zien. maar ja, ik weet het ook niet....

of bv. dat ze kampen maken hoe ze zich met de voor gesprekken ofstellen t.o. hard werken/weinig eten/ groeps gevoel

positief of iets minder positief (kamp 1, kamp 2)

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #12 Gepost op: 11-08-2005, 23:05:19 »
of bv. dat ze kampen maken hoe ze zich met de voor gesprekken ofstellen t.o. hard werken/weinig eten/ groeps gevoel

positief of iets minder positief (kamp 1, kamp 2)
misschien is dan een kamp met aan luxe gewende mensen tegen een kamp met wat meer ervaren survivors een goed idee

maar om even ontopic te blijven: jong tegen oud lijkt me leuk, ik ben wel benieuwd in welk kamp de meeste problemen en ruzies ontstaan

Offline cameltrophy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #13 Gepost op: 12-08-2005, 10:56:49 »
ik denk dat de jongeren meer een vakantiegevoel zullen hebben en zaken minder voortvarend aanpakken. De ouderen daarentegen zullen alles tot in de puntjes willen organiseren. Over stereotype beelden gesproken.......

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #14 Gepost op: 12-08-2005, 12:30:35 »
ik denk dat de jongeren meer een vakantiegevoel zullen hebben en zaken minder voortvarend aanpakken. De ouderen daarentegen zullen alles tot in de puntjes willen organiseren. Over stereotype beelden gesproken.......

ik denk dat er veel problemen zullen zijn bij de ouderen, daar zullen meerdere mensen de baas wlilen zijn omdat ze dat op hun werk ook zijn

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #15 Gepost op: 13-08-2005, 12:12:13 »
Ik verwacht dat vooral veel oudjes zullen afvallen in het begin, omdat de jonkies veel beter staan in de fysieke ploegen.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #16 Gepost op: 14-08-2005, 13:07:55 »
Over 2 weken is het zover, waar ik alleen van baal is dat het op maandag is, ik vond het op zondagavond altijd zo gezellig om het dan te kijken...
Some light in your eyes...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #17 Gepost op: 16-08-2005, 15:35:44 »
ik denk dat er veel problemen zullen zijn bij de ouderen, daar zullen meerdere mensen de baas wlilen zijn omdat ze dat op hun werk ook zijn

Ik denk dat zoiets ook bij de jongeren kan gebeuren. Dat ze naar niemand willen luisteren en denken het zelf beter te weten.  ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ER 2005: Jong tegen Oud
« Reactie #18 Gepost op: 29-08-2005, 22:05:12 »
Ik vraag me toch af hoeveel fysieke proeven er zullen zijn, ik denk niet dat de ouderen dan een kans maken....

Hoewel de betekenis van 'fysiek' nog niet bij iedereen van de jongeren duidelijk is ;D
sic transit gloria mundi