Auteur Topic: [kandidaat Be] Annita  (gelezen 8327 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Be] Annita
« Gepost op: 24-08-2005, 15:18:28 »

Annita Lauwers is een 44-jarige verzekeringsagente uit Opwijk. Ze is moeder van twee kinderen en heeft een warme uitstraling. Sinds haar scheiding staat ze in voor de opvoeding van haar kinderen. Nu die op eigen benen staan, wil ze voor zichzelf bewijzen dat ze sterker is dan iedereen denkt en meer dan “alleen maar” een mama is.


Bron: Kanaal Twee
« Laatst bewerkt op: 31-08-2005, 13:09:05 door Stormpie »
er was eens......

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2005, 17:41:16 »
Annita kreeg een stem tegen en leek helemaal niet verbaasd. Ik ben wel benieuwd waarom, is zij het zwakste teamlid of heeft ze heimwee? Misschien is dit wel de volgende Eva (niet ER-1 maar ER-4), iemand die we totaal niet te zien krijgen en dan opeens weggestemd wordt?
Nog even niks.

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #2 Gepost op: 1-09-2005, 18:43:33 »
Ik denk het juist niet. Karin zag je ook nauwelijks in Expeditie Robinson 2000 en die won het programma ook. Denk dat Annita toch zeker de samensmelting haalt!

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #3 Gepost op: 13-09-2005, 00:18:25 »
Ik vindt haar nog erg op de achtergrond.
Dat is erg jammer.. Ze heeft er wel voor gezorgd dat haar team heeft gewonnen bij het spel waarbij ze als laatste het parcours moest afleggen. Ze nam de tijd voor de puzzle en heeft daardoor wel gewonnen met haar team.
Toppie.  ::ok:: Petje af dankzij haar hoefde er niemand uit bij kamp noord.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #4 Gepost op: 17-09-2005, 19:56:17 »
Ligt t aan mij of is ze in totaal maar een halve minuut in beeld geweest? :-\\

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #5 Gepost op: 18-09-2005, 01:01:42 »
Ligt t aan mij of is ze in totaal maar een halve minuut in beeld geweest? :-\\

't Ligt aan jou...
:P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #6 Gepost op: 18-09-2005, 01:38:40 »
...of aan mij natuurlijk.

Ondertussen weet ik het volgende over Annita:
Zij is aktief bij toneelkring h******** (http://*****.skynet.be/bk******/
Zij werkt bij *****verzekeringen (www.*****verzekeringen.be)
Email: ***.***@*******.be (privé)
******@*****verzekeringen.be (werk)
:P

(Uit respect voor de privacy voor Annita heb ik mezelf een beetje gecensureerd. Ga ik geen gewoonte van maken hoor!)
:P

Onthoud dus uit deze post enkel dat Annita houdt van toneel  ;D :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2005, 01:40:09 »
Zo hebben we toch iets te vertellen over haar, anders, wie weet wint ze en is er over haar niets gezegd de eerste weken.
:o
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #8 Gepost op: 18-09-2005, 01:43:53 »
Heet van de naald: Ze mocht van haar chefs Eddy en Ernest meedoen, dat zagen ze wel zitten, 't was goed voor de business.
$$$ kassakassa $$$
;D
« Laatst bewerkt op: 18-09-2005, 09:50:31 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #9 Gepost op: 27-09-2005, 11:02:06 »
 :D Ik heb genoten van het intervieuw met Annita na (of tijdens) de beloningsbbq..Hoe ze genoot van het eten, het strand en het gezeldschap. Dat zij nooit had verwacht zoiets mee te maken. Ik vond het geweldig dat zij was uitgekozen, ik gunde het haar ook echt.
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #10 Gepost op: 27-09-2005, 11:19:34 »
Annita zowel als Emma was een zeer goede keuze.... Marnix en Maxime werden daarna beloond want daardoor hadden deze 2 dames weer kracht gevonden om de ladys proef te winnen....
Team noord ruuuulllleez

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #11 Gepost op: 4-10-2005, 19:54:50 »
Wat ik jammer vind aan Annita, is dat ze Elbert afkeurt vanwege Elbert heimwee heeft.

Ik kan je verzekeren, dat heimwee een hele nare ziekte is.
ik zit in het leger en heb al een aantal mensen doodziek naar huis zien vertrekken omdat ze heimwee hadden. het vreet aan je, zuigt al je energie weg uit je lichaam.

Ik heb bijvoorbeeld totaal geen last van heimwee, maar ook bij mij kan ineens heimwee komen opzetten, zoals een gripeje dat ook kan.
Ik keur het gedrag van annita volledig af zoals zij naar elbert toe is. tenminste van wat wij zien op tv dan. Voor hetzelfde geld kan ze heel goed met Elbert opschieten, alleen kan ze niet overweg met zijn heimwee. Ik weet het niet, maar ik heb ook het idee dat door haar ervaringen met Elbert in het ouderenkamp, zij een oordeel over hem veilt terwijl Elbert, in mijn ogen, ontezettend meevalt.

John en Carl waren al de manipulators in het ouderenkamp en hebben Elbert ongelovelijk zitten af te kraken, en de anderen nemen die mening al snel over. En dat blijft vaak hangen. Helaas maar waar.

Derhalve denk ik ook wel dat Annita zich nu een beetje meer in Elbert kan inleven nu ze haar dochters gesproken heeft. Dat ze toch dat gemis voelt. Ik hoop dat zij dat nu een beetje in ziet. Want zo'n verkeerde vind ik Annita nu (nog) niet, ik heb niet veel van haar meegekregen. las alleen wel op Talpa.tv dat ze al twee weken last van verstopping heeft. Oftewel niet kunnen poepen.... das best lastig en kan onwijs pijn doen. Ik hoop voor haar dat ze daar snel van af was....
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #12 Gepost op: 4-10-2005, 23:59:44 »
Annita :-X :-X :-X :-X
Ik denk dat daar alles mee gezegd is...
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline CarpeSiem

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #13 Gepost op: 10-10-2005, 22:28:13 »
vinden jullie het ook niet raar dat er geen kort interview met de presentatoren en anita was nadat ze eruit moest?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #14 Gepost op: 10-10-2005, 22:33:24 »
Doei Annita ::zwaai::
Ik vond het geen stom mens ofzo, maar ik zal der ook niet missen ofzo

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #15 Gepost op: 10-10-2005, 22:59:11 »
Ik vond Annitta een sympatieke vrouw. Ze heeft zichzelf een ER expeditie cadeau gedaan en die heeft ze gehad. Jammer dat ze er uit ligt. Maar ik ben het met vorige spreker eens, ze heeft weinig indruk achtergelaten.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #16 Gepost op: 10-10-2005, 23:14:43 »
Ik vond Annitta een sympatieke vrouw. Ze heeft zichzelf een ER expeditie cadeau gedaan en die heeft ze gehad. Jammer dat ze er uit ligt. Maar ik ben het met vorige spreker eens, ze heeft weinig indruk achtergelaten.

Ja dat vind ik ook Anitta is erg weinig in beeld geweest en heeft idd weinig indruk achtergelaten maar ze kwam wel redelijk aardig over maar ik denk dat zij wel erg beinvloedbaar is als Carl zegt we stemmen de Nederlanders eruit dan had zij meegedaan dus ik ben blij dat er geen Nederlander uitging  ::rofl:: ;)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #17 Gepost op: 11-10-2005, 08:37:19 »
Nou ik heb helemaal geen Annita leren kennen, dus ja, ik vind het niet zo erg dat ze weg is!
Some light in your eyes...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #18 Gepost op: 12-10-2005, 12:58:12 »
Ze leek me op zich wel een leuke vrouw. Jammer dat er zo weinig van haar is laten zien, maar op zich ook wel begrijpelijk (omdat ze op zo'n manier afviel).

Wat ik niet snap is waarom ze niet gewoon koppig op de stoel was blijven zitten? Dat had ik gedaan, dan hadden ze maar een scheidsrechter of zo moeten laten komen om te beslissen wie af zou vallen: zij of Marleen.
Nog even niks.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Annita
« Reactie #19 Gepost op: 12-10-2005, 13:41:48 »

Wat ik niet snap is waarom ze niet gewoon koppig op de stoel was blijven zitten? Dat had ik gedaan, dan hadden ze maar een scheidsrechter of zo moeten laten komen om te beslissen wie af zou vallen: zij of Marleen.

ik denk dat dat kwam omdat zij de kansen van Marleen hoger inschat dan de hare...en Marleen ene "boezemvriendin" geworden is. Ik denk dat indien Annita op de stoel van Meredith of van Elbert had gekomen zij zich niet gewonnen had gegeven. De eerste omdat ze zwakker was, de tweede omdat het rivalen waren.