Auteur Topic: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)  (gelezen 33839 keer)

Offline Patrick86

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #40 Gepost op: 29-11-2005, 10:45:19 »
hoi allemaal,

ik heb ook al zitten kijken voor de inschrijving voor expeditie robinson 2006. gister tijdens de finale zei ernst-paul dat je je kon inschrijven via talpa. maar naar mijn idee kan dat nog niet. weet niet of ik iets over het hoofd zie?
en weet iemand wanneer de opnames zijn? heb dat ook niet zien staan op de site van kanaal2.

alvast bedankt,

patrick

Madine

  • Gast
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #41 Gepost op: 29-11-2005, 11:41:52 »
Via de site van Kanaal Twee heb ik me vorige maand al ingeschreven, maar zodra het via Talpa.nl kan doe ik het natuurlijk nog eens dunnetjes over. Maar op dit moment is er nog niets van op de site te vinden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #42 Gepost op: 29-11-2005, 11:45:03 »
Via de site van Kanaal Twee heb ik me vorige maand al ingeschreven, maar zodra het via Talpa.nl kan doe ik het natuurlijk nog eens dunnetjes over. Maar op dit moment is er nog niets van op de site te vinden.
Het is Talpa.tv  ;)

Madine

  • Gast
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #43 Gepost op: 29-11-2005, 11:46:49 »
Ook goed, maar dan nóg is er niets te vinden over inschrijving.

Offline jeroenvancampen

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #44 Gepost op: 29-11-2005, 15:40:34 »
ernst zei "houdt talpa.tv in de gate" dus het zal nog wel komen
mensen zijn zo ongeduldig he nog geen 2 minuten na de uitzending en iedereen
verwacht een inschrijf formulier.
Ik heb nog wel een oude van 2 jaar geleden, KOPEN??? hahaha  ;D

Offline Goforit

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #45 Gepost op: 30-11-2005, 14:35:16 »
ernst zei "houdt talpa.tv in de gate" dus het zal nog wel komen
mensen zijn zo ongeduldig he nog geen 2 minuten na de uitzending en iedereen
verwacht een inschrijf formulier.
Ik heb nog wel een oude van 2 jaar geleden, KOPEN??? hahaha  ;D

Ernst zei voor de nieuwe expeditie robinson 2006 kunnen nederlandse kandidaten zich nu inschrijven, kijk hiervoor op talpa.tv

Dus het is niet zo raar dat veel mensen daarop kijken, ik heb zelf ook gekeken maar kan ook niks vinden.
Op de Belgische site staat dat ze vlamingen zoeken dus denk niet dat dat veel nut heeft om daar in te schrijven.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #46 Gepost op: 30-11-2005, 16:33:04 »
het staat er nu wel maar je kunt je Nog niet inschrijven, je moet de site gwoon in de gaten houen
« Laatst bewerkt op: 2-01-2007, 00:28:31 door mirtjuh »
I'm a real big goblin..

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #47 Gepost op: 30-11-2005, 17:05:14 »
Ik heb me via de site van KanaalTwee al wel ingeschreven, want bij nationaliteit kun je ook nederlands kiezen, lijkt me dus dat ze dat wel begrijpen dan!
En ik net helemaal blij, want ER stond er nu ook bij op de site van talpa. Ik juichend op de link geklikt! Wat denk je?! BINNENKORT KUNT U ZICH HIER INSCHRIJVEN VOOR ER 2006! Damn! :-\\

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #48 Gepost op: 30-11-2005, 18:33:35 »
nu dus, al moet ik zeggen dat het formulier op talpa er een stuk minder uitnodigend uitziet dan op kanaaltwee. Op die van talpa heb je overal 1 regeltje tekst, diekan je dan wel helemaal vol proppen met wat je wil maar toch
je kan je aanmelden

-edit- Je hoeft ook minder vragen in te vullen, schoenmaat, confectiemaat, familie en adressen
« Laatst bewerkt op: 30-11-2005, 19:21:34 door Snowsoul »

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #49 Gepost op: 30-11-2005, 18:44:51 »
Ja klopt! Ziet er inderdaad niet echt uitnodigend uit, en ik vraag me ook af of ze wel het hele verhaal zien dat jij als een dolle aan het typen bent. Maar goed, heb het toch maar gedaan, en nu maar duimen!

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #50 Gepost op: 30-11-2005, 20:54:51 »
Succes allemaal  ::respect::  ::feest::
... ook gewoon maar een mening...

Offline Patrick86

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #51 Gepost op: 30-11-2005, 21:22:46 »
maar weet iemand ook wanneer de opnames zijn van ER 2006? is voor mij wel belangrijk om te weten alvorens ik mij opgeef!

alvast bedankt allemaal!

patrick

Madine

  • Gast
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #52 Gepost op: 30-11-2005, 22:10:12 »
nu dus, al moet ik zeggen dat het formulier op talpa er een stuk minder uitnodigend uitziet dan op kanaaltwee. Op die van talpa heb je overal 1 regeltje tekst, diekan je dan wel helemaal vol proppen met wat je wil maar toch
je kan je aanmelden

-edit- Je hoeft ook minder vragen in te vullen, schoenmaat, confectiemaat, familie en adressen
Ik begrijp 't ook niet zo goed. Heb jij dat regeltje dan ook helemaal zitten volproppen? Ik heb namelijk destijds bij Kanaal Twee een compleet A4'tje vol geschreven, ik vraag me af of ik dat nu weer moet doen. En die foto... een pasfoto of een foto ten voeten uit zoals de op Kanaal Twee vroegen.

Offline Goforit

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #53 Gepost op: 1-12-2005, 10:37:51 »
JE KUNT JE INSCHRIJVEN MENSEN :) nu ook via talpa....

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #54 Gepost op: 1-12-2005, 12:45:31 »
joh echt ::oink::


maar volgens mij is die pagina van talpa uit nood geboren, omdat EP tijdens de uitzending zei dat er ingeschreven kon worden. Talpa was er denk ik niet op voorbereid en heeft dit maar ff snel in elkaar geflanst om iedereen gerust te stellen.

Offline Goforit

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #55 Gepost op: 1-12-2005, 12:51:43 »
nee dat doen ze heus niet uit nood, dat zou valse hoop zijn voor mensen neem aan dat ze neit zo zijn om dat te doen. Je kuntje wel gewoon inschrijven ikheb me ook wel aangemeld

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #56 Gepost op: 1-12-2005, 16:05:06 »
wat een rare vragenlijst inderdaad.. veeel minder uitgebreid dan op kanaal2
ik had me op kanaal2 ook al opgegeven, maar omdat daar nu staat dat ze Vlaamse kandidaten zoeken geef ik me ook nog maar een keer op bij talpa. zal ik er dan bij zeggen dat ik me ook op kanaal2 had opgegeven?

en wat voor foto zou je er inderdaad bij moeten doen? een pasfoto of een foto waar je helemaal op staat? wat denken jullie?? :-\\
Pura Vida!

Offline Snowsoul

  • Forumlid
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #57 Gepost op: 1-12-2005, 16:10:19 »
een grote foto van je helemaal denk ik dat het beste is, groot genoeg dat ze kunnen inzoemen en je hoofd goed kunnen zien ::tandpastasmiley::


Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #58 Gepost op: 1-12-2005, 16:13:48 »
Het lijkt mij geweldig om mee te doen maar helaas kan ik (nog) niet zo lang van mijn kinderen weg. Ze zijn 7 en 8 en ik vind dat ik dat niet kan maken om dan zomaar bijna 2 maanden weg te zijn. Maar het lijkt me wel super om Expeditie Robinson een keer mee te maken ( mocht je uitgekozen worden natuurlijk). Het is iets wat je maar 1 keer in je hele leven meemaakt, geweldige omgeving, je eigen grensen verleggen, kijken of je werkelijk zo sociaal bent als je denkt, hoe met de proeven om te gaan enz. Het lijkt me fantastisch!!!!!!! ;D

Ik wens iedereen die zich opgeeft, ontzettend veel succes!!!! Ik duim voor jullie en ben toch wel een beetje jaloers!!!! ;)

Madine

  • Gast
Re: Inschrijven ER 2006 (met tip van Björn)
« Reactie #59 Gepost op: 1-12-2005, 17:05:30 »
wat een rare vragenlijst inderdaad.. veeel minder uitgebreid dan op kanaal2
ik had me op kanaal2 ook al opgegeven, maar omdat daar nu staat dat ze Vlaamse kandidaten zoeken geef ik me ook nog maar een keer op bij talpa. zal ik er dan bij zeggen dat ik me ook op kanaal2 had opgegeven?

en wat voor foto zou je er inderdaad bij moeten doen? een pasfoto of een foto waar je helemaal op staat? wat denken jullie?? :-\\
Haha, ik ben ook nog aan het zoeken naar een foto waar ik enigzins redelijk opsta..
Ik heb me ook al in oktober via Kanaal Twee opgegeven, maar doe 't nu nog eens over via Talpa. En of je dat erbij moet zeggen? Lijkt me een beetje overbodig.