Auteur Topic: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?  (gelezen 8912 keer)

Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Gepost op: 19-09-2005, 23:14:50 »
Stel dat bij de volgende aflevering Kamp Noord verliest, wie denken jullie dan dat er uitgekozen word?

Maxime, Marnix, Elbert, Emma, Annita, Fleur of Douwe?

Om zelf te beginnen: Omdat er schijnbaar weinig fricties zijn binnen de ploeg kan het alle kanten uit, denk ik. Annita is een mogelijkheid, maar Douwe is ook op zichzelf. Als er gekeken wordt wie de minste mogelijkheden heeft is Emma weer een kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 19-09-2005, 23:22:36 door Dzjengis Khan »

Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #1 Gepost op: 19-09-2005, 23:17:20 »
Ik vind het in ieder geval een interessante groep, omdat het allemaal eenlingen zijn (in tegenstelling tot kamp Zuid, die uit allemaal clubjes bestaat).

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #2 Gepost op: 19-09-2005, 23:18:28 »
Dit zou beter passen in het topic, wie valt er volgende week af denk ik  ::jaja::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #3 Gepost op: 19-09-2005, 23:22:10 »
Dit is idd de leuke groep, en ik hoop dat er niet eentje uit hoeft hier. Zowel... kan het alle kanten nog op, maar ik denk Emma.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #4 Gepost op: 19-09-2005, 23:23:50 »
Zo, titel veranderd  ::tandpastasmiley::

En zijn er in dit kamp nog ruzies te verwachten, botsende karakters?

Ik zie Annita nog wel clashen met Elbert, zij is misschien de enige die een beetje mokt op de achtergrond.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #5 Gepost op: 19-09-2005, 23:26:09 »
Ik denk ook dat Emma het volgende slachtoffer zou zijn ik vind dit een hele leuke groep ze voelen elkaar goed aan  ::ok::

Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #6 Gepost op: 19-09-2005, 23:30:26 »
Ze zijn ook veel positiever naar elkaar toe. Als Maxime in de boom klimt hoor je verschillende personen zeggen: Goh, wat goed van je.
Maar het belangrijkste is misschien wel dat er geen groepjes zijn (tot nu toe tenminste) en ik zie dat ook niet zo snel gebeuren.

Ik denk dat Annita en Emma de grootste kans hebben om eruit te gaan, omdat die het minste aan de groep toe voegen.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #7 Gepost op: 20-09-2005, 09:53:12 »
Kamp noord is veel socialer. Daar zitten ook minder meelopers in. Een situatie zoals in zuid zie ik in noord niet zo escaleren. Het is een groter en sterker collectief. Mocht de situatie in beide kampen zo blijven, dan denk ik dat noord weinig proeven gaat verliezen. De enige twee die zich zorgen zouden moeten maken, zijn Emma en Annita.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #8 Gepost op: 20-09-2005, 09:54:45 »
Ook geweldige reacties toen ze het bed en hutje van Marnix ontdekten. Niemand die mokte omdat de leider een echt bed en kussen had of apart sliep, het werd meteen geaccepteerd.

Marnix heeft het getroffen met zijn groep. Jammer dat Esther Carl en John moest treffen. Misschien dat het nog anders had gelopen als ze beide in een andere groep hadden gezeten. Dan John die steun van Carl niet zo gehad.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #9 Gepost op: 20-09-2005, 13:01:50 »
Mocht Kamp Noord volgende week verliezen dan zie ik Annita weggestemd worden...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #10 Gepost op: 25-09-2005, 00:02:26 »
Ik gok ook op Anita.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #11 Gepost op: 25-09-2005, 00:03:28 »
Ik denk ook Annita ja

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #12 Gepost op: 25-09-2005, 00:38:36 »
Ik hoop op Annita. Ik vind het kinderachtig hoe ze wilde blijven hangen in de rol die Elbert in het vorige kamp had. Er bleek uit dat ze het onverdraaglijk vond dat hij hier een nieuwe kans krijgt. Ik vind dat zeldzaam onvolwassen voor iemand van 45.

Offline Eric07

  • Forumlid
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #13 Gepost op: 28-09-2005, 21:09:06 »
Wat mij opvalt aan kamp Noord is dat Maxime het leiderschap van Marnix zo makkelijk en accepteert. In het vorige kamp trad hij als leider naar voren en ik had de indruk dat hij die rol ook erg graag wilde hebben en zelfs de confrontatie omtrent het leiderschap graag aanging. Nu lijkt hij zich volledig in dienst van de groep te hebben gesteld en doet vrij onopvallend zijn "werk". wel een mooie verandering.

Douwe vind ik ook positief ontwikkelen. Eerst vond ik hem een zeurpiet en te serieus. Maar hij is nu eenmaal een beetje anders en hij geniet op zijn manier van het Robinson zijn. Met humor kun je ver komen en het kan een sterk wapen zijn en de sfeer erg bepalen. Douwe zou daar wel eens een troef in handen kunnen hebben.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #14 Gepost op: 28-09-2005, 23:16:24 »
Waarom omdat kamp zuid verreweg het domste kamp is uit heel de robinsongeschiedenis.
at your service

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #15 Gepost op: 28-09-2005, 23:37:31 »
Wat mij opvalt aan kamp Noord is dat Maxime het leiderschap van Marnix zo makkelijk en accepteert. In het vorige kamp trad hij als leider naar voren en ik had de indruk dat hij die rol ook erg graag wilde hebben en zelfs de confrontatie omtrent het leiderschap graag aanging. Nu lijkt hij zich volledig in dienst van de groep te hebben gesteld en doet vrij onopvallend zijn "werk". wel een mooie verandering.

Grappig genoeg beantwoordt dat nou juist wel aan het beeld dat ik van Maxime heb. Ik heb nooit het idee gehad dat hij graag leider wil zijn. De rest wilde hem als leider, en dus schikte Maxime zich in die rol. En nu is dat veranderd, en dus schikt Maxime zich in zijn nieuwe rol. Ik vind Maxime tot dusver een kei. Een bijzonder flexibel mens dat het spel uitstekend speelt en toch zichzelf blijft.

En Kaketoe: BINGO ;)!!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #16 Gepost op: 29-09-2005, 00:04:27 »
Ik hoop op Annita. Ik vind het kinderachtig hoe ze wilde blijven hangen in de rol die Elbert in het vorige kamp had. Er bleek uit dat ze het onverdraaglijk vond dat hij hier een nieuwe kans krijgt. Ik vind dat zeldzaam onvolwassen voor iemand van 45.

Ik vond dit ook eerder kinderachtig...
::niet-ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #17 Gepost op: 2-10-2005, 11:04:13 »
Wat mij opvalt aan kamp Noord is dat Maxime het leiderschap van Marnix zo makkelijk en accepteert. In het vorige kamp trad hij als leider naar voren en ik had de indruk dat hij die rol ook erg graag wilde hebben en zelfs de confrontatie omtrent het leiderschap graag aanging. Nu lijkt hij zich volledig in dienst van de groep te hebben gesteld en doet vrij onopvallend zijn "werk". wel een mooie verandering.

Douwe vind ik ook positief ontwikkelen. Eerst vond ik hem een zeurpiet en te serieus. Maar hij is nu eenmaal een beetje anders en hij geniet op zijn manier van het Robinson zijn. Met humor kun je ver komen en het kan een sterk wapen zijn en de sfeer erg bepalen. Douwe zou daar wel eens een troef in handen kunnen hebben.
hier ben ik het zeker mee eens,
hij laat nu ook zijn goede kant zien bravo.
douwe ook die heeft best goede humor, kan je zien dat je ook iemand de tijd moet geven omzich te kunnen ontwikkelen in het program.
maar elbert blijft een vreemde vogel in de bijt ik weet nog niet echt wat je er aan hebt.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #18 Gepost op: 3-10-2005, 22:51:49 »
Ik als belgische hou mijn hart toch vast bij de samensmelting als Marnix de immuniteit niet meer zal hebben. Elbert, Douwe, Fleur en Elbert zouden nooit op mekaar stemmen. Ik zou het echter niet leuk vinden mocht Marnix dan ineens eruit gebonjourd worden. Marnix heeft gekozen tijdens het diner voor 2 Belgen (wel de zwaksten op dat moment), en heeft Elbert de langste beltijd gegeven wat een pluspunt was voor de boomstammenproef en het lopen.... Nu hoop ik niet dat Fleur noch Douwe Marnix eruit gaan gooien. Trouwens Fleur mag er vlug uit want  ik vertrouw haar voor geen cent...

Offline Gordar

  • Forumlid
Re: Waarom is Kamp Noord zo veel interessanter?
« Reactie #19 Gepost op: 4-10-2005, 13:45:50 »
Ik denk niet dat Marnix zich de komende eliminatieproeven zorgen hoeft te maken. Eerst moeten de 4 mensen uit kamp zuid eruit gestemd worden en ik zie Elbert nog wel vertrekken voordat de 4 voorgenoemde mensen er allemaal uit zijn.

Persoonlijk vind ik alles best, zolang Douwe er maar in blijft.