Auteur Topic: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?  (gelezen 10052 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #20 Gepost op: 1-10-2005, 13:56:48 »
Ikvond ook de twee proeven van afl 5 verschrikkelijk knap gevonden.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #21 Gepost op: 2-10-2005, 19:46:36 »
Ik vind het niet zo erg dat ze dus proeven van survivor kopiëren maar laat ze dan ook de beste pakken.  ;)

De beste zijn vaak ook het duurste denk ik.

Alhoewel, ze mogen die proef waarin ze met de zandzakjes een parcours moesten lopen door het water ook wel hier doen. Die was écht zwaar. Ik ben benieuwd hoe lang de Nederlanders/Belgen dat vol zouden houden. :o
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #22 Gepost op: 3-10-2005, 21:16:11 »
Alhoewel, ze mogen die proef waarin ze met de zandzakjes een parcours moesten lopen door het water ook wel hier doen. Die was écht zwaar. Ik ben benieuwd hoe lang de Nederlanders/Belgen dat vol zouden houden. :o

 ::tandpastasmiley::
Nog even niks.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #23 Gepost op: 3-10-2005, 21:47:34 »
Ik vond de Amerikaanse versie van deze proef (Hot Pursuit) toch veel spannender :P

Maar het blijft leuk om hem terug te zien bij Expeditie Robinson.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #24 Gepost op: 3-10-2005, 21:50:16 »
Ik vond de Amerikaanse versie van deze proef (Hot Pursuit) toch veel spannender :P

Mee eens, maar met de Amerikaanse regels was het nog minder spannend geweest. Esther's team had dan nooit kunnen winnen tegen Maxime en Elbert.
Nog even niks.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #25 Gepost op: 4-10-2005, 11:56:00 »
In welk opzicht was de Amerikaanse dan anders dan deze?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #26 Gepost op: 4-10-2005, 16:16:42 »
In welk opzicht was de Amerikaanse dan anders dan deze?

Mensen die het niet meer vol konden houden mochten 'losgemaakt' worden en hoefden niet meer mee te doen: ze moesten hun rugzak met gewicht dan wel aan een andere loper geven. En het water stond bij hen hoger, zodat het lopen nog moeilijker was.
Nog even niks.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #27 Gepost op: 4-10-2005, 16:19:26 »
Flink wat zwaarder dus...
Wel begrijpelijk dat ze voor de wat "lichtere" variant hebben gekozen. Kamp Zuid ís gewoon flink verzwakt en anders hadden ze het helemaal niet vol gehouden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #28 Gepost op: 4-10-2005, 16:22:53 »
Flink wat zwaarder dus...
Wel begrijpelijk dat ze voor de wat "lichtere" variant hebben gekozen. Kamp Zuid ís gewoon flink verzwakt en anders hadden ze het helemaal niet vol gehouden.

Misschien hadden ze een kans gehad als ze Meredith & Wim er meteen uit hadden laten stappen en dan Marleen, Esther en Carl verder hadden laten lopen.  ???
Maar ja, fysieke proeven had dit team nooit kunnen winnen: tegen Douwe, Marnix, Maxime en vooral Elbert is geen kruid gewassen. :D En zelfs de vrouwen van noord zijn veel sterker dan die van zuid.
Nog even niks.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #29 Gepost op: 4-10-2005, 17:33:26 »
Het valt me op dat er nog (bijna) geen mentale proeven waren!
First you go backwards, but then forwards again

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #30 Gepost op: 4-10-2005, 17:45:15 »
Misschien hadden ze een kans gehad als ze Meredith & Wim er meteen uit hadden laten stappen en dan Marleen, Esther en Carl verder hadden laten lopen.  ???
Maar ja, fysieke proeven had dit team nooit kunnen winnen: tegen Douwe, Marnix, Maxime en vooral Elbert is geen kruid gewassen. :D En zelfs de vrouwen van noord zijn veel sterker dan die van zuid.

Zelfs als de 2 zwaksten eruit hadden kunnen stappen, had de rest het niet gehaald. Carl was ook flink verzwakt en zeker als ze ook nog de tassen van Meredith en Wim hadden moeten dragen, hadden ze dat niet gered.
En idd: Kamp Noord is vele malen sterker :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #31 Gepost op: 4-10-2005, 17:45:49 »
Mensen die het niet meer vol konden houden mochten 'losgemaakt' worden en hoefden niet meer mee te doen: ze moesten hun rugzak met gewicht dan wel aan een andere loper geven. En het water stond bij hen hoger, zodat het lopen nog moeilijker was.

Klopt, en de baan was ook een heel stuk langer :)

Screenshot:

"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de proeven] Close Combat: zijn de reality-grenzen verlegd?
« Reactie #32 Gepost op: 22-10-2005, 16:11:25 »
Ik vind de proeven echt leuk, heel speciaal ook. Maar dat moet, anders zou het geen expeditie robinson heten ::tandpastasmiley::.

Vele groetjes
Kitty
-xxx-
 ::bravo:: ::joehoe::