Auteur Topic: speculaties aflevering 6  (gelezen 6296 keer)

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
speculaties aflevering 6
« Gepost op: 1-10-2005, 20:02:45 »
Ik zag in een voorstukje dat Esther met Marnix heeft gebabbeld, waarschijnlijk tijdens een proef.
Marnix heeft het verhaal van Esther gehoord en die heeft het weer doroverteld aan de rest.
Ik hoorde Douwe zeggen dat als het echt zo gebeurd is, hij een eikel (of een lul, weet het ff niet meer, want ik vind Carl een lul) is en gewoon simpelweg weggestemd dient te worden.

Wat zijn jullie speculaties hierop?
Ik denk dat Esther in ieder geval een boost heeft gekregen nu ze Marnix weer gesproken heeft.
Als de kampen samensmelten, zal hier zeker het laatste woord niet over gesproken zijn en, indien Carl weggestemt is, de trutjes en Marleen ineens geen leider meer hebben, ineens gaan zeggen dat het allemaal wel meevalt en dat Esther zich aanstelt.

Stel dat Esther haar immuniteit verloren heeft, en dus Carl door is, dan is het laatste woord er ook niet over gezegd en zal Carl Esther compleet zwart maken en bij de wolgende eilandraad weggestemt worden. Omdat Marnix EN Douwe haar een beetje kennen en dus zien wat een rekel die Carl is.

Indien Esther de kaarsproef heeft gewonnen, en Carl niet is weggestemd, doordat het andere kamp iemand moest wegstemmen, zijn de rapen gaar en zal het een heibel worden bij de samensmelting.
Marleen zit dan in een lastig pakket, omdat ze in principe niet meer tegen Esther is, maar ook niet tegen de rest in ingegaan, omdat dat haar positie in gevaar brengt.

Damn, heb nog veel meer speculaties.
Wat vinden jullie van deze speculaties, en welke hebben jullie?


Je mag me gerust afvallen, het zijn maar ideeën, het wordt gewoon tijd at het weer maandag is, dan kan ik weer kijken......
« Laatst bewerkt op: 1-10-2005, 20:04:39 door plotiemoos »
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Beat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 1-10-2005, 20:09:51 »
Zou Esther dan alweer moeten strijden voor haar immuniteit? Zou ik vreemd vinden, dan is die immuniteit voor de leider een beetje een wassen neus.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 1-10-2005, 20:12:30 »
Hoe bedoel je, het is al een feit dat Esther voor haar immuniteit moet strijden in de aflevering van aankomende maandag, dat was te zien na de uitzending, met het stukje voor volgende week.
Nu heb ik een ander stukje gezien, waarin Esther met Marnix gepraat heeft. En douwe zei dat hij een eikel was was(over Carl, vermoed ik) en dat hij dan wegestemt dient te worden.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Beat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 1-10-2005, 20:24:32 »
Dat voorstukje heb ik dan gemist, we zullen het zien. Wat er allemaal gebeurd is in kamp noord zal vast bekend worden in kamp zuid, het zit er best in dat de leden van kamp noord na de samensmelting 1 voor 1 worden weggestemd.
« Laatst bewerkt op: 2-10-2005, 11:22:54 door Beat »

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 1-10-2005, 20:27:10 »
Ik heb het voorstukje ook echt net gezien hoor, vlak na America's funniest video's, en vlak Voor ER afl 6.

Mij lijkt het berespannend worden.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 1-10-2005, 21:04:50 »
Carl die daagt Esther uit volgens mij

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 1-10-2005, 22:30:14 »
Dat weet ik wel zeker, dat was vorige week te zien na ER. in dat voorstukje zag je dat Carl haar uitdaagde.

Wat hietboven staat is een ander voorstukje die ik vanavond gezien heb.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 2-10-2005, 18:47:39 »
Ik heb het betreffende stukje op de server gezet...


Geniet nooit met mate...

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 2-10-2005, 18:50:47 »
heel cool, nu ik dit stukje weer zie, kan ik haast niet wachten tot morgen....... Zal wel moeten, maar het liefst rij ik nu naar Talpa toe om in te breken en de aflevering alvast te gaan bekijken......
heel gaaf.

bedankt Test. Heel tof.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Squareants

  • Forumlid
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 3-10-2005, 11:56:38 »
Douwe zegt in dat stukje van "als ie dat echt zo gedaan heeft dan heb ik daar wel een oplossing voor,opzouten die vent",maar ja wie zal dat zijn, het lijkt logisch dat het over carl gaat aangezien je Carl in beeld ziet en de voiceover het ook over hem heeft, maar zou het misschien niet over Marnix gaan, misschien heeft ie wel wat gezegd tijdens de proef of gewoon op het eiland, want ik zie vaak dat voorstukjes uit hun verband worden getrokken. Maar zelf hoop ik, en het zal vast ook wel, dat het over Carl gaat.

Offline Nightmare

  • Forumlid
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 3-10-2005, 12:12:16 »
Leuk even wat speculeren  ::ok::
Jammer dat we geen weddenschappen kunnen afsluiten  ;D

Mijn voorspelling:
1. Ploeg van Esther verliest beide proeven
2. Carl krijgt kans om Esther uit te dagen en die neemt hij aan (anders wordt hij weggestemd)
3. Carl wint, Esther wordt 4-1 weggestemd en gaat thuis weer groente eten  ::joehoe::
4. Hierna komt de samensmelting

Offline mij

  • Forumlid
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 3-10-2005, 12:32:59 »
Elbert zal ook wel het een en ander over Carl te vertellen hebben, hij heeft Carl en John tenslotte het langst meegemaakt. En ook hij werd flink dwarsgezeten door slijmbal & Co. Wel leuk om te zien dat het in de eerste groep dus niet aan Elbert lag, dat hij het zo moeilijk had. Hij komt in de nieuwe groep erg goed naar voren, echt een sympathieke kerel. Wat vinden jullie?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 3-10-2005, 12:39:30 »
Elbert behoort samen met Maxime en Marnix als kanshebber voor de laatste 4.... Ik hoop dat toch !!!!
Ik zou met Elbert ook goed samen kunnen leven... Vooruit Elbert zet even je vrouw en dochtertje op zij en hou eventjes vol.. (hoewel het al voorbij is natuurlijk  ;D)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #13 Gepost op: 3-10-2005, 13:48:25 »
Elbert behoort samen met Maxime en Marnix als kanshebber voor de laatste 4.... Ik hoop dat toch !!!!
Ik zou met Elbert ook goed samen kunnen leven... Vooruit Elbert zet even je vrouw en dochtertje op zij en hou eventjes vol.. (hoewel het al voorbij is natuurlijk  ;D)
Fysiek wel, Mentaal niet. Hij heeft volgens mij erg last van heimwee

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #14 Gepost op: 3-10-2005, 14:03:28 »
Er is van KANAALTWEE ook weer een nieuwe teaser voor de uitzending van vanavond. Hier te zien.
Geniet nooit met mate...

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: speculaties aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 3-10-2005, 15:24:45 »
Ik heb het betreffende stukje op de server gezet...


Heel erg bedankt! Hoop echt dat Esther de proef wint! Maarre... Heeft Douwe het nu over Carl of niet? ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 3-10-2005, 15:26:39 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again