Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 15334 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #20 Gepost op: 3-10-2005, 22:12:55 »
Dat eindstukje met Fleur en Douwe was dus wat er werd bedoeld met: Sommige hebben zelfs energie voor een lolletje ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: douwe en fleur
« Reactie #21 Gepost op: 3-10-2005, 22:13:44 »
Hun moeten de finale spelen!!  ;D
Jullie zijn de besten!!  ::ok::
Zij moeten de finale spelen ;)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #22 Gepost op: 3-10-2005, 22:14:14 »
Dat eindstukje met Fleur en Douwe was dus wat er werd bedoeld met: Sommige hebben zelfs energie voor een lolletje ;D
Haha okee dan!
Neej maar hun hebben overal lol in en dat is gewoon COOL!  ;D ::ok::
🜃

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #23 Gepost op: 3-10-2005, 22:16:18 »
Ik zou er iets voor over hebben om getuige te mogen zijn van hun reacties nu ze alles zelf terug hebben gezien. Ik heb het idee dat in ieder geval Marleen zich wel zal schamen nu. Die kwam ginder al enigszins tot inzicht. Zouden ze beseffen dat Maxime de boel haarscherp analyseerde toen hij zei dat de groep zichzelf van binnenuit opgevreten heeft? Dommer kun je dit spel ongeveer niet spelen, geloof ik.

En ook ben ik benieuwd hoe de leden van Kamp Noord e.e.a. beleefd hebben, nu het ze allemaal echt duidelijk is geworden.

Offline curzor

  • Forumlid
raar niet dat kamp noord nu precies een slecht gedacht heeft over kamp zuid
« Reactie #24 Gepost op: 3-10-2005, 22:29:44 »
ja ik ben 1 van de nieuwe hier op dit forum
en ja wil me al direct amuseren e
ik vin het spijtig dat er nu een conflict is tusse bijde kampen
omwille (vin ik dan door die stomme Esther)
voor wat ik gezien heb is die juist weg gestemde vrouw (echt maar goed ook)
echt een mens dat nog heel veel moet lere (gelijk jhon zij)
en dat er dan daar door conflicte komen pffff
« Laatst bewerkt op: 3-10-2005, 22:32:52 door Han13 »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
ja ik ben 1 van de nieuwe hier op dit forum
en ja wil me al direct amuseren e
ik vin het spijtig dat er nu een conflict is tusse bijde kampen
omwille (vin ik dan door die stomme Esther)
voor wat ik gezien heb is die juist weg gestemde vrouw (echt maar goed ook)
echt een mens dat nog heel veel moet lere (gelijk jhon zij)
en dat er dan daar door conflicte komen pffff

jij bent vast familie van John  ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #26 Gepost op: 3-10-2005, 22:39:14 »
Hoi Curzor,

Gezien je taal ben je belg, dat haal ik er zo uit.
Welkom hier op realitynet.

Jammer dat je Esther niet mag, maar het zei zo. it's as simple as that. Je zult hier niet veel bijval vinden, maar jou mening is jou mening. klaar.

Ik heb een paar vragen, maar wil eerst ff kijken of je je onderbouwde mening hebt neergezet bij de topic over Esther.

Tot zo.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #27 Gepost op: 3-10-2005, 22:42:01 »
Mwoh mwoh aflevering.

Jammer van Esther, was echt leuke kandidaat. Ik was zo zenuwachtig voor d'er, maar jammer. Misschien wordt ze op slinkse wijze weer in het spel gevoegd, dat zou pas grappig zijn. Verder: hopelijk voegen de teamleden van kamp Noord daad bij woord en kinkelen ze alle zuidgangers er direct uit bij de samensmelting.

Ik snap trouwens nog steeds de argumentatie van Carl niet. Hij ging de uitdaging met Esther aan omdat hij een gelijke verdeling in de groep wilde, 1 met immuniteit is niet eerlijk. Dat meneertje zelf nu immuniteit heeft, dat maakt natuurlijk allemaal niet uit. Verder: Esther heeft helemaal niet om die immuniteit gevraagd, alleen was het wel zo eerlijk in het spel, anders knikker je toch direct diegene eruit je het minst goed kent? In ieder geval: Carl voelt zich weer helemaal goed en ik zal zo zeggen: Geniet nog maar even van je immuniteit voor hoe lang het duurt.

Wat een komisch gezicht dat Douwe zo leuk met Fleur kan opschieten, Elbert er ook bij. Gewoon dikke lol. "Fleur is gewoon een superlekker wijf...", die Douwe toch!

Over dat vissen vangen: zelfs in TI kunnen ze roggen vangen met een speer, beetje crea-persoontje kan hier ook wel gaan duiken. Ik geloof dat ze denken dat het eten wel aan komt waaien."Ohw, de rijst is op" (zie je ook niet aankomen)....

Heb weer zin in volgende week...

Offline Millesime

  • Forumlid
Het telefoongesprek
« Reactie #28 Gepost op: 3-10-2005, 22:46:56 »
Mannetjes wat was ik aangedaan. Ik kreeg al een krop in mijn keel toen ik Marnix hoorde bellen met zijn dochtertje maar bij Elbert moest ik bijna mee gaan janken... Gelukkig zegde zijn vrouwtje dat hij moest volhouden want dat hij anders spijt zou krijgen. Ook zijn dochtertje zegde dat ze hem miste maar dat papa niet mocht stoppen. Geweldig was dat... En wat een moed hebben die mannen gekregen...


Offline Silpher

  • Forumlid
ja ik ben 1 van de nieuwe hier op dit forum
en ja wil me al direct amuseren e
ik vin het spijtig dat er nu een conflict is tusse bijde kampen
omwille (vin ik dan door die stomme Esther)
voor wat ik gezien heb is die juist weg gestemde vrouw (echt maar goed ook)
echt een mens dat nog heel veel moet lere (gelijk jhon zij)
en dat er dan daar door conflicte komen pffff

WOW een Carl en John sympathisant, verklaar je nader graag.  ::zwaai::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Het telefoongesprek
« Reactie #30 Gepost op: 3-10-2005, 23:00:10 »
Ik zou er iets voor over hebben om getuige te mogen zijn van hun reacties nu ze alles zelf terug hebben gezien. Ik heb het idee dat in ieder geval Marleen zich wel zal schamen nu. Die kwam ginder al enigszins tot inzicht. Zouden ze beseffen dat Maxime de boel haarscherp analyseerde toen hij zei dat de groep zichzelf van binnenuit opgevreten heeft? Dommer kun je dit spel ongeveer niet spelen, geloof ik.

En ook ben ik benieuwd hoe de leden van Kamp Noord e.e.a. beleefd hebben, nu het ze allemaal echt duidelijk is geworden.

Daarom vroeg ik ook waar die uitzendingen bleven die we vorig jaar wel hadden; dat 'afvallers' terug keken, alleen of met meer voor de buis.
Ik zou daar ook best wat voor over hebben nu  ;)

Mannetjes

Waarom alleen mannetjes?  ???  :-\\

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
jij bent vast familie van John  ::tandpastasmiley::
Of van Baldrick... ???

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
ja ik ben 1 van de nieuwe hier op dit forum
en ja wil me al direct amuseren e
ik vin het spijtig dat er nu een conflict is tusse bijde kampen
omwille (vin ik dan door die stomme Esther)
voor wat ik gezien heb is die juist weg gestemde vrouw (echt maar goed ook)
echt een mens dat nog heel veel moet lere (gelijk jhon zij)
en dat er dan daar door conflicte komen pffff

Curzor,
fascinerend nieuw geluid...zo nieuw zelfs dat ik me afvraag of je de boel nu probeert te stangen of dat dit 100% je mening is ;D
Maar staaf je mening eens met wat argumenten, want je bent geloof ik echt de enige hier die John een toffe peer vindt  :P ;D
« Laatst bewerkt op: 4-10-2005, 09:18:17 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 6
« Reactie #33 Gepost op: 4-10-2005, 00:18:37 »
Curzor probeert onrust en irritaties uit te lokken....niet op letten, iemand die zoiets schrijft kan ik niet serieus nemen...sorry

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Het telefoongesprek
« Reactie #34 Gepost op: 4-10-2005, 00:27:45 »


Waarom alleen mannetjes?  ???  :-\\

Dat is zo'n manier van zeggen bij ons in België...Sorry Pilgrim,
mensen toch ik was aangedaan door het gesprek van Elbert met ........

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #35 Gepost op: 4-10-2005, 00:45:25 »
Kreeg vanavond dermate kromme tenen en het maagzuur door het zeer oneerlijke en niet verdiende vertrek van Esther, dat ik toch maar weer eens reageer op dit forum!

Ik hoop dat de volgende keren dit onwezenlijke groepje van kamp Zuid linea recta na de samensmelting weggestemd zullen worden.

Onbegrijpelijk ook, hoe de leiding hier een zeer toffe eerlijke speler, op zo'n manier weggestemd laat worden.

Hoop echt dat ze rechtvaardig zullen blijven en haar laten terugkeren. In ruil voor Wim, die de komende dagen waarschijnlijk toch wel zal instorten.

Hilarisch ook, hoe die Meredith vertwijfeld uitbracht.. ik snap ook nie hoe die rijst opeens op is???

Offline trixke

  • Forumlid
wat een engerds
« Reactie #36 Gepost op: 4-10-2005, 09:30:17 »
daar op kamp zuid.

Nog nooit zo'n lui, saai en ongeïnspireerd clubje gezien.
Behalve in het samenspannen tegen iemand die wèl alle kwaliteiten van een echte robinson had.

Ik dacht toch niet dat het de bedoeling van ER was om de hele dag op je rug te liggen en te wachten tot het eten in je mond vliegt of valt?

Iedereen heeft het over de kwal Carl, maar de anderen zijn even erg. Niemand die ooit een woord tegen Esther zegt of haar troost.
Als Esther slakken gaat zoeken en ze komt er mee terug, dan antwoordt zelfs niemand op haar vriendelijk woordje.
Je moet maar een béétje mens zijn om te zien hoe eenzaam Esther is. Hoe dapper en waardig ze zich blijft gedragen. En zelfs dàn, gedragen de anderen zich volkomen emotieloos.
Je zou toch verwachten dat een andere vrouw, zoals die Marleen, enig gevoel in haar lijf zou hebben en zich één momentje zou kunnen verplaatsen in wat een andere vrouw (Esther), volkomen onterecht, moet verdragen.
Of op z'n minst bewondering zou moeten hebben voor hoe Esther zich zich staande houdt.
Nee hoor.

Jaloezie kent vele gezichten.


 

 

Offline arthurrr

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #37 Gepost op: 4-10-2005, 13:33:24 »
Mijn excuses voor mijn uitval naar de Belgen twee weken geleden, de censuurcommissie heeft mijn bericht inmiddels verwijderd, het spijt me.
Wanneer ik iemand gekwetst heb, was niet de bedoeling, ik schreef mijn stuk van uit de verbazing die ik had na het zien van de uitzending.
Natuurlijk ZIJN de Belgen niet chauvinistisch, ik vond dat alleen heel even zo LIJKEN...Dus het feit dat ze dat zouden ZIJN neem ik absoluut terug.

Dan over de uitzending van aflevering 6:
Jammer dat er wederom een mogelijkheid kwam om de leider uit te dagen...hoezo immuniteit?
Carl was heel erg tegen de immuniteit van Esther toch?
Dan zal hij hem nu zelf toch ook wel niet willen of toch wel?
Jammer dat Esther geen kans heeft gekregen, ik vind haar een echte teamplayer, echt iemand die thuishoort in een programma als dit, zeer gemotiveerd, sympathiek, eerlijk en oprecht.
Ben wel benieuwd naar het verloop van de Expeditie, is de samensmelting met de laatste 10?
Vooral ook naar hoe er gestemd zal worden in Kamp zuid, mochten zij de elliminatieproef verliezen!
Wim of Meredith ligt het meest voor de hand, alhoewel,waarschijnlijk wil Carl onder geen beding immuniteit (want dat is toch ZO oneerlijk ::pinokkio::)dan konden Knabbel en Babbel nog wel es besluiten om Carl er uit te stemmen, zou ook tactisch gezien slim zijn... maar  misschien is 'slim' niet helemaal denkbaar in deze context?
En mocht het in kamp Noord mis gaan dan gok ik dat het Elbert, Douwe of Fleur wordt, een gevoel dat ik echt NERGENS op baseer hoor, gewoon intuítief!
Spannend , ik kan niet wachten tot de volgende week.
Ciao

Offline bruintje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #38 Gepost op: 4-10-2005, 21:53:39 »
weet je wat ik nou niet snap, dat knabbel en babbel en Marleen zo meeliepen met John & carl! Esther leek mij egt wel een leuk en sociaal iemand. Ik vraag me af of alles (ik bedoel dan ruzies) wel is uitgezonden  :-\\ ... Het hele kamp vond Esther verschrikkelijk, en wij hier vonden haar allemaal geweldig... ::bravo:: ::joehoe::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #39 Gepost op: 4-10-2005, 21:57:08 »
weet je wat ik nou niet snap, dat knabbel en babbel en Marleen zo meeliepen met John & carl! Esther leek mij egt wel een leuk en sociaal iemand. Ik vraag me af of alles (ik bedoel dan ruzies) wel is uitgezonden  :-\\ ... Het hele kamp vond Esther verschrikkelijk, en wij hier vonden haar allemaal geweldig... ::bravo:: ::joehoe::
Knabbel en Babbel ::rofl::
top uitspraak! ::rofl:: ::rofl::