Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 15333 keer)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 5-10-2005, 14:53:46 »
Zou ook mooie kinderen opleveren...  ::hug::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 5-10-2005, 15:27:20 »
Esther eruit  ::ohno:: over onrechtvaardigheid gesproken zeg  >:( Hoezo Carl wou gelijkheid voor iedereen? Waarom moest Esther eerst haar leiderschap afzeggen, en haar immuniteit weg doen? DOE HET ZELF DAN OOK VUILE HYPOCRIET  >:(
(sorry liet me even gaan)

En ze hadden daar toch honger? Gebruik Carl dan, zijn meteen twee problemen opgelost  >:D >:D >:D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 7-10-2005, 09:19:58 »
Misselijk bekrompen reden die Carl aangaf waarom hij Esther uit moest dagen. Vorige aflevring riep ie nog dat mocht Esther winnen, dat ze haar immuniteit en leidersrol wel moesten accpeteren, want dan had ze hem echt verdiend. Nu toch uitdagen  voor John, voor de groep en een beetje voor zichzelf. Hij voelde het iets te heet onder zijn voeten worden, bang dat hij weggestemd zou worden.

Weinig voedsel voor Zuid, logisch ook als je liever op je kont iemand weg probeert te treiteren ipv eten te zoeken.
Raar dat ze proeven verliezen, ze werken niet samen, en de moraal is ver te zoeken.

Het meest mooie moment tot nu toe in deze expeditie is toch wel dat kamp noord Esther een hart onder de riem probeerde te steken. Helaas werd het weer verpest door Carl. Hij voeld zich al (TERECHT!!!) bedreigd voor na de samensmelting.

Jammer dat Esther weg werd gestemd, helaas was het wel te verwachten. Sterk van haar dat ze toch iedereen (ook Carl) tenminste een hand gaf. Ook hier toont ze zich een winnaar in.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Re: Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 7-10-2005, 23:41:10 »
ja wat was het spannend na de kaars hmhmhmhm
proef verloren was van meet af aan duidelijk.
jammer jammer en nog eens jammer.
maar de opstekers richting esther toppie (had ze ook verdient!!!!)
zoals vele jaren is het dit jaar het terugkerend fenomeen HEIMWEE
ik vraag me af wat mensen denken als ze zich opgeven:
 1 effe lekker op vakntie (ok weinig eten maar het kost niks)
 2 kijken hoe erg ik mijn familie mis
 3 om te ervaren wat het leven allemaal bied (behalve werk)

dus voor degene die overweegt mee te doen ga eerst effe lekker in je eentje op vakantie
jezelf op ratsoen zetten dus niet veel eten ,
door sta je deze proeven dan zou het mogelijk zijn om mee te doen.
maar goed voor de rest kamp zuid is hierbij duidelijk exit die komen niet bij de andere,
tenzij de regie weer eens leuk doet.
Douwe echt een topper lekker zegge wat je denkt zonder blad voor je mond heerlijk ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::.
fleur heeft zich goed hersteld en de rest ga zo door helaas komt daar ook een einde aan,
maar we hebben dan wel genoten en dat is ook zeker belangrijk. ::bravo:: ::bravo::
gegroet alfred j kwak

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 8-10-2005, 21:55:34 »
zoals vele jaren is het dit jaar het terugkerend fenomeen HEIMWEE
ik vraag me af wat mensen denken als ze zich opgeven:
 1 effe lekker op vakntie (ok weinig eten maar het kost niks)
 2 kijken hoe erg ik mijn familie mis
 3 om te ervaren wat het leven allemaal bied (behalve werk)

dus voor degene die overweegt mee te doen ga eerst effe lekker in je eentje op vakantie
jezelf op ratsoen zetten dus niet veel eten ,
door sta je deze proeven dan zou het mogelijk zijn om mee te doen.

Beste AJK,

Ik moet het toch even kwijt.

Ik ben genezerik in het leger en heb al vele gevallen van heimwee gezien. mensen die nooit heimwee (behalve het gezonde verlangen naar huis hebben gehad) hadden konden ineens overvallen worden door heimwee.
En wel dusdanig dat ze er dood en doodziek van werden. Tot het moment dat ze wat van het thuisfront  hadden gehoord of dat ze naar huis mochten. Natuurlijk geld er danw el de repressaille dat betrokkenne dienst meot verlaten.

heimwee is een hele sluwe ziekte, die ineens kan komen opspelen en je totaal kapot kan maken. Dit jaar is dat duidelijk naar voren gekomen bij Elbert en Johnny (de knul die in de tweede aflevering al wegging, die die andere *****).

Verder heb ik niks te zeggen, alles wat gezegd kan wroden is al gezegd over Esther en Carl en John.

Ik wil je neit aanvallen, ik probeer alleen wat duidelijkt e amken, dat je neit denkt dat ik een bitch ben ofzo, ik probeer alleen wat helderheid hierover te scheppen.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Re: Aflevering 6
« Reactie #45 Gepost op: 8-10-2005, 22:58:52 »
Beste AJK,

Ik moet het toch even kwijt.

Ik ben genezerik in het leger en heb al vele gevallen van heimwee gezien. mensen die nooit heimwee (behalve het gezonde verlangen naar huis hebben gehad) hadden konden ineens overvallen worden door heimwee.
En wel dusdanig dat ze er dood en doodziek van werden. Tot het moment dat ze wat van het thuisfront  hadden gehoord of dat ze naar huis mochten. Natuurlijk geld er danw el de repressaille dat betrokkenne dienst meot verlaten.

heimwee is een hele sluwe ziekte, die ineens kan komen opspelen en je totaal kapot kan maken. Dit jaar is dat duidelijk naar voren gekomen bij Elbert en Johnny (de knul die in de tweede aflevering al wegging, die die andere *****).

Verder heb ik niks te zeggen, alles wat gezegd kan wroden is al gezegd over Esther en Carl en John.

Ik wil je neit aanvallen, ik probeer alleen wat duidelijkt e amken, dat je neit denkt dat ik een bitch ben ofzo, ik probeer alleen wat helderheid hierover te scheppen.
Beste plotiemoos
gedeeltelijk ben ik het met je eens over het fenomeen heimwee.
ik ben zelf ook millitair geweest,
ook uitgezonde naar bosnie (augustus 1994-februari 1995)
niet bepaalt de gezelligste tijd want toen was er nog oorlog.
de gevallen van johnny is gewoon een kwestie van ik weet niet hoe er mee om te gaan
en elbert ja die heeft gewoon af en toe een rugge steuntje nodig zie deze aflevering.
dan blijkt gewoon dat je er over heen kan zetten.
voor mij zelf is het mischien wel makkkelijk,
maar het is ook een bepaals doorzettingsvermogen.
als je dat niet hebt ja dan wordt het lastig.
maar goed ieder zijn eige maar het zou het programma ten goede komen denk ik.
gegroet alfred j kwak ::bravo:: ::bravo::