Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 22671 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 10-10-2005, 21:31:00 »
en dan eet ik die bezemsteel op  ::tandpastasmiley::
Je hebt er nog een staan... dus pas op met wat je zegt he  ::zweep::

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 10-10-2005, 21:31:26 »
::ohno:: Als dat gebeurt, dan verander ik mijn Avatar  :P

Dan vrees ik dat maxime volledig de touwtjes in handen neemt en Carl onder zijn vleugels meeneemt net als marleen, emma en meredith.

Misschien kiest ELbert wel voor de kist en hij maakt het er zelf ook na, lijkt me nietde meest prettige persoon om constant in je buurt te hebben.
at your service

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 10-10-2005, 21:32:36 »
Hoe is dat nou toch mogelijk? Carl immuniteit!!
Volgens mij draagt hij een engeltje op zijn schouder, wat een mazzel heeft die vent.

Gaat ie er nu niet aan, dan is het toch de volgende keer (hoop ik)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 10-10-2005, 21:35:18 »
 ::oink:: hij geeft op... nah... dit snap ik echt niet  ::ohno::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 10-10-2005, 21:45:18 »
Prachtig nieuw element! en die Elbert he  ::rofl:: die kan je echt niet volgen  ;D mooie aflevering, volgende week wordt weer spannend!!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 10-10-2005, 21:48:05 »
Oooh, Emma en Meredith zijn teleurgesteld.  ;D

Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat uitpakken in de toekomst.  ::ok::

En zag ik daar Chico in het voorfilmpje?   ::zwaai::
Nog even niks.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 10-10-2005, 21:49:58 »
Wat dat nou weer is met Marnix en Carl...
Ik heb het idee dat ze beide een speciale rol in de expeditie krijgen en ik zie Carl er dus ook niet uitgestemd worden  :\'(

Wat een stelletje losers zeg. Marleen klit samen met Carl, Meredith en Emma. Maxime kiest ook meer hun kant. En Marnix, Fleur en Douwe zitten aan de andere kant.
Ik vind Marleen ook maar een beetje tegenvallen overigens. En Maxime gaat me sinds deze aflevering ook een beetje tegenstaan... Geloof niet dat ik hem nog Robinson wil zien worden. Carl overigens ook niet.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline bruintje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 10-10-2005, 22:00:22 »
Ow... Wat zijn wij Nederlanders tog zielig... :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 10-10-2005, 22:03:48 »
Geweldige aflevering, en een geweldige wending!  ::ok::

Ik kan niet wachten tot dat het tactische en strategische spel gaat beginnen !
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline muizje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 10-10-2005, 22:09:00 »
Ik vond dit echt geen leuke aflevering  ::ohno:: ik miste Esther.
Eerst loser Wim die opgeeft ten koste van Esther.
Daarna die Belgen die allemaal aan een kant gaan staan en het ergste, Carl die immuniteit wint en opeens veel betere kans maakt  >:(. Het is gewoon te oneerlijk ik vind het niet leuk meer.

Het enige positieve is dat Chiko volgende week komt  ::trots:: hoop echt dat hij de Robinson word beter dan al die andere  ::joehoe::.
Maxime (beetje blij aan het doen, ik mag hem niet meer), emma, Marleen (bah Marleen tegenvaller ::ohno::) Allemaal kandidaten die mij deze aflevering zijn tegengevallen.
Ik weet niet wat ik van Marnix moet zeggen maar heb het idee dat hij ook wat meer met Carl gaat optrekken  ::ohno::.
Elbert was weer eens niet zo slim bezig.
Mijn favorieten zijn nu: Douwe en Fleur.

Ik zag net nog Esther bij Beau en Linda en dat is toch zo een TOPWIJF  ::bravo::.

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 10-10-2005, 22:33:51 »
Die nieuwe wending is geniaal, nu krijg je pas echt complotten  ::hypocriet::

Wat doodzonde dat Esther door Wim gewoon enorm gen***d is zeg. Vind dat altijd zo oneerlijk!! Ze had gewoon een kans gehad in de samensmelting als Wim wat eerder die dokter had laten komen.

Annita, jammer voor je joh, maar je was toch een beetje een 'no no', dus we zullen je niet missen. Wel tof dat je jezelf opgaf voor Marleen.

Ik heb een kreet geslagen dat Carl het won, mijn moeder werd er al boos om; "wat is er nou???" haha. Misselijke man, waarom heeft ie zo geluk? Verder weer slappe excuses bij de eilandraad, keep on dreaming...'Ik wil laten zien hoe ik echt ben...' --> Euh, spaar je de moeite!!!  :-X

Wel een superaflevering zeg. Maar wat Marnix en Carl nu gaan doen op dat aparte eiland?? Een mysterie oplossen? Chico is trouwens cool, alleen jammer dat ik al die tijd heb gedacht dat Emma dat beest had tam gemaakt, nu blijkt ie dus gewoon al mak te zijn. Beetje een afknapper, maar toch.

Heb er weer zin in!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 10-10-2005, 22:34:43 »
Marnix en Carl gaan vast het mysterie van de zeenomaden oplossen ::jaja::

Offline CarpeSiem

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 10-10-2005, 22:36:08 »
hm, ik weet het niet met die nieuwe stemregel. De kans is namelijk best groot dat mensen die in de kritieke zone zitten meteen veel stemmen kwijtraken en dus kwetsbaarder worden. Zonder stemrecht ben je namelijk machteloos. Hierdoor hoeven mensen die vrij zeker zijn van hun plek dus eigenlijk niet te stemmen.
Ik vind het juist een enorm sterk punt dat ook mensen die geen specifieke voorkeur hebben, of sterk in de groep liggen, toch een stem moeten uitbrengen. Zo blijven ze niet buiten schot en geef je ze geen privileges. Door toch te moeten stemmen geef je altijd een bepaalde voorkeur, die in zo'n programma altijd verkeerd geinterpreteerd wordt en kan leiden tot nieuwe wendingen.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 10-10-2005, 22:41:01 »
marleen zat echt wel eerder op de stoel, dus terecht dat annita vertrok.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 10-10-2005, 23:05:16 »
Carl speelt, gebruikte John, misleide de rest, weet nu Maxime te paaien, had gediskwalificeerd moeten worden omdat hij zijn hand regelmatig van tafel trok, en weet zich geen houding te geven tijdens het kruisverhoor van EP  (die gezichtsuitdrukking van EP sprak boekdelen .....volgens mij moet hij Carl ook niet....)

Chico ziet direct hoe carl is en pist in zijn borrel  ::trots::



Offline Stach

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 11-10-2005, 00:15:30 »
Marnix en Carl gaan vast het mysterie van de zeenomaden oplossen ::jaja::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Dat zou wat zijn... "en dan nu de eliminatieproef tussen kamp ER en kamp TI"

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 11-10-2005, 01:19:22 »
Marnix en Carl gaan vast het mysterie van de zeenomaden oplossen ::jaja::

 ::rofl:: ::ok::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 11-10-2005, 08:39:08 »
Jammer dat Carl niet zoveel gezeik over zich heen krijgt!

Vond het een leuke uitzending! En ben echt super benieuwd hoe het nu volgende week gaat! Dan zien we Chico :D
Some light in your eyes...

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 11-10-2005, 09:36:11 »
Chico ziet direct hoe carl is en pist in zijn borrel  ::trots::

Whahaha!  ::rofl:: Dat beest wordt gewoon agressief als ie Carl ziet!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 11-10-2005, 10:48:38 »
Chico ziet direct hoe carl is en pist in zijn borrel  ::trots::
::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

Ik weet het eigenlijk niet zo met die nieuwe stemregels hoor. Volgens mij is dat voornamelijk gunstig voor de personen die het spel sneaky en tactisch willen spelen, het bevordert complotten en je kunt eigenlijk bijna in je ééntje iemand weg krijgen. Ik hou niet van dat soort gedoe, eigenlijk hou ik helemaal niet van dat 'elkaar wegstemmen', dat vind ik het minst leuke aan het hele programma. Als Carl en Maxime een afspraak maken om samen Marnix er uit te stemmen bijvoorbeeld (een sterke concurrent wegstemmen) dan ben ik écht niet blij....  ::ohno::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you