Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 22673 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #60 Gepost op: 16-10-2005, 11:37:40 »
Ik ben het wel eens met je Millesime!
Hoewel dat van Fleur is gewoon logisch, kijk zo hebben de Belgen haar ook geprobeerd weg te stemmen! Ze heeft gewoon geen keus, als zij niet op een Belg stemt maar wel op Elbert dan betekent dat ze gewoon veel minder kansen heeft!

En ik vind het ook een beetje flauw! Want de Belgen hebben alleen nog maar op Nederlanders gestemt en nog nooit op hun landgenoten! En als Fleur een keertje op een Belg stemt is het meteen: "Oh! Jeetje wat erg ze stemt op een Belg!"
Dat vind ik dus echt gewoon onzin, ja toevallig zijn Elbert, Douwe en Fleur 3 Nederlanders! Nou Meredith, Wim en Emma zijn toch 3 Belgen, als hun dan niet op elkaar stemmen maar wel op iemand die nog graag wilt blijven --> Esther, dan is het niet zo erg!
Maar als die 3 Nederlanders dat doen is het meteen de 3e wereld oorlog! ( figuurlijk dan hea! ;) )

Maarja dat was mijn mening! :P

 ::zwaai::
🜃

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 7
« Reactie #61 Gepost op: 16-10-2005, 11:41:38 »
De enige Belgen die nu mogen vertrekken voor mij zijn : Carl wegens zijn lafelijke manier van spelen en Meredith omdat zij ook niet helemaal zuiver is en weinig inbreng heeft voor de groep.

mee eens, en Elbert ook wel als er toevallig gestemd gaat worden tijdens zo'n ik-wil-weg-bui van hem
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #62 Gepost op: 16-10-2005, 11:45:34 »
mee eens, en Elbert ook wel als er toevallig gestemd gaat worden tijdens zo'n ik-wil-weg-bui van hem
Vind ik ook! Vind het kinderachtig maar ach, Thats Elbert hea! :P
Hij heeft het gewoon zwaar waarschijnlijk!  ::jaja::
🜃