Auteur Topic: De Samensmelting  (gelezen 8722 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: nog effe wachten en........
« Reactie #20 Gepost op: 9-10-2005, 11:07:38 »
AJK heeft behoefte aan online-gesprekstherapie.
 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Re: nog effe wachten en........
« Reactie #21 Gepost op: 9-10-2005, 11:16:32 »
AJK heeft behoefte aan online-gesprekstherapie.
 ;D
ja echt wel ;) ;)
maar goed altijd blijven lachen
mischien een optie voor volgend jaar voor
zulke type's van kamp zuid zou dat handig kunnen  zijn
 
gegroet alfred j kwak

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Samensmelting
« Reactie #22 Gepost op: 10-10-2005, 23:55:18 »


Ik vind ER nu echt super spannend worden en nu begint het spel ook echt.
Ik hoop echt dat Carl er volgende keer uitgaat ik gun hem de Samensmelting niet echt omdat, hij niet altijd even eerlijk is zoals Douwe al aangaf Een Echte Robinsonner heeft geen capiciteiten als Oneerlijkheid,Bedrog en andere zaken Ik hoop echt dat Elbert of Douwe of Fleur gaat winnen maar Marnix heeft de Echte Robinson Capiciteiten vind ik  ::jaja:: ::trots::

Ps: Ik hoop dat jullie de foto leuk vinden  ::bravo:: ::bravo::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: De Samensmelting
« Reactie #23 Gepost op: 11-10-2005, 00:08:40 »
Ik ben niet voor Fleur noch Elbert noch Douwe. Zij doen ook maar graag mee als het hen uitkomt... Elbert wilde weer opgeven en nu hij voelt dat hij kan winnen wilt hij blijven. Dat is ook geen Robinson houding waardig. En Fleur en Douwe, sorry die liggen mij niet zo !!! Marnix is de tofste en moet winnen. Emma de grootste schat. In Maxime ben ik ontgoocheld omdat hij partij trekt voor Carl, hoewel hij hem een kans wilt geven, hij kent Carl tenslotte niet.

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Samensmelting
« Reactie #24 Gepost op: 22-10-2005, 16:27:39 »
hoe hoog ik esther dan ook acht, ik zou het toch niet leuk vinden als ze er weer in kwam. ze heeft gespeeld en verloren. vorige seizoenen klaagden er ook mensen dat het niet leuk was als deelnemers weer terug in het spel kwamen terwijl ze weggestemd waren. waarom is dat nu ineens anders? hoe onrechtvaardig we het met z'n allen dan ook vonden hoe ze benaderd werd door haar teamgenoten is ze wel weggestemd.

Ik vind dat hier wel een echte waarheid in zit, het is spijtig ja. maar et zou niet eerlijk zijn mocht esther terug komen!

Vele groetjes
Kitty
-xxx-
 ::bravo:: ::joehoe::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: De Samensmelting
« Reactie #25 Gepost op: 22-10-2005, 17:55:59 »
Ik ben niet voor Fleur noch Elbert noch Douwe. Zij doen ook maar graag mee als het hen uitkomt... Elbert wilde weer opgeven en nu hij voelt dat hij kan winnen wilt hij blijven. Dat is ook geen Robinson houding waardig. En Fleur en Douwe, sorry die liggen mij niet zo !!! Marnix is de tofste en moet winnen. Emma de grootste schat. In Maxime ben ik ontgoocheld omdat hij partij trekt voor Carl, hoewel hij hem een kans wilt geven, hij kent Carl tenslotte niet.
Waarom liggen Fleur en Douwe jou niet zo..? ;) ;)
« Laatst bewerkt op: 22-10-2005, 19:08:23 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: De Samensmelting
« Reactie #26 Gepost op: 23-10-2005, 00:40:19 »
Fleur, ik weet het niet. Ze ligt me niet zo. Ik kan het niet verwoorden. Ik denk dat het iemand is die direct op alles haar antwoord heeft.
Als ik een vrouw moet kiezen dan hebben Emma en Marleen voorang op Fleur om verder te komen.

En Douwe een goede overlever maar buiten een fuik bouwen zie ik hem niet veel doen op het eiland en in de spellen is hij helemaal niets.
Ik had Douwe wel tof gevonden had die bv alleen in die grot moeten overleven en dan alleen met het vlot moeten overkomen, dat hadden toffe beelden geweest, maar nu zo in groep vind ik niet dat hij goed functioneert. Trouwens zo vol was hij nu ook niet van Esther. Jullie zijn boos op Carl en John wegens hun houding tov Esther. Ik vraag mij af hoe Douwe zou gereageerd hebben mocht hij op het eiland bij John en Carl gezeten hebben. Hij weigerde ook met Meredith te dansen op het samensmeltingsfeest en dat kon niet. Je kan een jong meisje toch ook eventjes iets gunnen en niet alleen rond "Fleur" dartelen.