Auteur Topic: De Samensmelting  (gelezen 8721 keer)

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Samensmelting
« Gepost op: 4-10-2005, 14:41:11 »
In dit topic kan je alles zeggen over de samensmelting van volgende week!!! :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De Samensmelting
« Reactie #1 Gepost op: 4-10-2005, 14:42:20 »
Ik heb er zin in!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Samensmelting
« Reactie #2 Gepost op: 4-10-2005, 14:43:51 »
Jammer dat Esther er deze week uit is gegaan, want anders had ze de samensmelting meegemaakt en was ze er zeker weten nog lang ingebleven!
Maar team Zuid krijgt t moeilijk tijdens de samensmelting! ::jaja::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De Samensmelting
« Reactie #3 Gepost op: 4-10-2005, 16:18:13 »
ik voel aan mijn water dat we nog voor verrassingen komen te staan.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Samensmelting
« Reactie #4 Gepost op: 4-10-2005, 16:20:03 »
Ik ook.. alleen al het feit dat niet iedereen de samensmelting gaat halen...  ???
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Samensmelting
« Reactie #5 Gepost op: 4-10-2005, 16:22:29 »
Ik ook.. alleen al het feit dat niet iedereen de samensmelting gaat halen...  ???
Ik krijg ook steeds meer t idee dat Esther nog een kans krijgt, ik hoop t maar :)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De Samensmelting
« Reactie #6 Gepost op: 4-10-2005, 16:35:18 »
hoe hoog ik esther dan ook acht, ik zou het toch niet leuk vinden als ze er weer in kwam. ze heeft gespeeld en verloren. vorige seizoenen klaagden er ook mensen dat het niet leuk was als deelnemers weer terug in het spel kwamen terwijl ze weggestemd waren. waarom is dat nu ineens anders? hoe onrechtvaardig we het met z'n allen dan ook vonden hoe ze benaderd werd door haar teamgenoten is ze wel weggestemd.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Samensmelting
« Reactie #7 Gepost op: 4-10-2005, 16:39:43 »
hoe hoog ik esther dan ook acht, ik zou het toch niet leuk vinden als ze er weer in kwam. ze heeft gespeeld en verloren. vorige seizoenen klaagden er ook mensen dat het niet leuk was als deelnemers weer terug in het spel kwamen terwijl ze weggestemd waren. waarom is dat nu ineens anders? hoe onrechtvaardig we het met z'n allen dan ook vonden hoe ze benaderd werd door haar teamgenoten is ze wel weggestemd.
Ja, maar in dat andere team zou ze wel gewaardeerd worden daarom hoop ik t dus omdat volgende week zowieso de samensmelting is.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: De Samensmelting
« Reactie #8 Gepost op: 4-10-2005, 16:46:06 »
maar ze zat niet in het andere team, zoals zoveel deelnemers van vorige expedities ook wel eens de pech hadden in een groep te zitten waar ze niet altijd aansluiting mee vonden. het is gegaan zoals het gegaan is. (dat is op z'n cruijf's)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Samensmelting
« Reactie #9 Gepost op: 4-10-2005, 16:56:17 »
maar ze zat niet in het andere team, zoals zoveel deelnemers van vorige expedities ook wel eens de pech hadden in een groep te zitten waar ze niet altijd aansluiting mee vonden. het is gegaan zoals het gegaan is. (dat is op z'n cruijf's)
Ja klopt maar ze had toch wel wat meer kansen hebben moeten krijgen want meteen toen ze op dat eiland was werd ze al meteen afgebekt, daarom vind ik dus dat ze een tweede kans verdient.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Samensmelting
« Reactie #10 Gepost op: 4-10-2005, 17:20:31 »
Ik kon het niet goed uit de beelden halen. Of kamp zuid nu bij kamp noord in de boot zat. Dacht 10 man te tellen. Misschien cameramensen of Wim heeft opgegeven. ALs ze met zijn allen in de boot zitten heeft dat wellicht te maken met de proef die bepaalt wie er de samensmelting haalt.

De immuniteitsproef van deze week had men gekopieerd van de Amerikaanse survivor reeks van vorig jaar. Dat wil zeggen men heeft een deel veranderingen doorgevoerd die de proef verpestte. Die uit de amerikaanse reeks vond ik de beste proef ooit.
Veel groter parcours met ondiep en wat dieper water, geen flauwekul met gongs en pauzes, mogelijkheid tot uitstappen van kandidaten onder vroorwaarde dat ze het gewicht doorgaven aan een ander teamlid etc.
Maar goed het zou kunnen dat men al varende in die boot doet wie er het eerst op het nieuwe eiland is (ook proef van amerikaanse survivor van vorig jaar). Omdat men zei dat degene die die laatste immuniteitsproef won meer kans zou hebben op het halen van de samensmelting zou het bijvoorbeeld kunnen dat kamp zuid achteraan in de boot moet zitten. Men vaart gezamenlijk en mag op elk moment de boot verlaten. De laatste zoveel op het strand vallen af.

Hoe dan ook dat zinnetje van de presentrati=rice geeft aan dat kamp zuid een nadeel moet hebben.
at your service

Offline curzor

  • Forumlid
Re: De Samensmelting
« Reactie #11 Gepost op: 4-10-2005, 17:34:33 »
ja ik heb ook veel zin in de samensmelting  8)
maar esther hoeft er voor mij niet meer bij
ik vin haar erg laag (mijn gedacht wel)
alle niet laag maar verkeerd men een complot te smeden
het is een overlevings spel en je moet het solidair spelen
niet beginnen plannen te smeden om mss te kunne winnen
als ej er uit licht lig je er uit punt uit  :D

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Samensmelting
« Reactie #12 Gepost op: 4-10-2005, 17:43:40 »
Het was de enige methode geweest om het tegen John en Carl op te kunnen nemen. Al vanaf het moment dat ze erbij kwam, was het duidelijk dat de "vreemde eend in de bijt" het af moest leggen tegen het vaste groepje (dat elkaar al kende) van Kamp Zuid.
Dus toen Meredith en Wim, onnodig, van hun neus gingen maken dat ze risico liepen eruit te vliegen was het logisch dat Esther het eerste zei wat in zich opkwam: samenwerken want dan was het in elk geval al 3 stemmen tegen de anderen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Gordar

  • Forumlid
Re: De Samensmelting
« Reactie #13 Gepost op: 4-10-2005, 19:27:37 »
Datzelfde kan gezegd worden van Carl & John, Curzor. Ook zij werkten samen (& op de anderen in) om Esther eruit te krijgen, toen ze haar nog niet een dag kenden. Bovendien vind ik Carl's excuus (gebrek aan gelijkheid) wel heel flauw, gezien het feit dat ook hij de immuniteit niet afstaat.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Samensmelting
« Reactie #14 Gepost op: 5-10-2005, 15:30:14 »
heb er zin in, eindelijk weg met Carl  ::ok::

en volgens mij waren er twee boten  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Samensmelting
« Reactie #15 Gepost op: 5-10-2005, 23:31:06 »
Oud Kamp Noord & Oud Kamp Zuid?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Samensmelting
« Reactie #16 Gepost op: 7-10-2005, 17:27:40 »
Ben nu toch wel erg benieuwd naar die samensmelting! :)

nog effe wachten en........
« Reactie #17 Gepost op: 8-10-2005, 19:31:59 »
 ;) ;)                                                                  ;) ;)

is er de samensmelting
kamp zuid vernietigt
zij van zuid kennen de dagen gaan tellen
en dan kennen wij als kijker weer genieten van E-R
maar laten we hopen op een eerlijk gezellig einde waar iedereen tevreden mee kan zijn.
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

gegroet alfred j kwak

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: nog effe wachten en........
« Reactie #18 Gepost op: 8-10-2005, 19:33:17 »
Er was al een samensmeltingstopic  :D Daar had deze post ook gekunt..  ::jaja:: ;D

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: nog effe wachten en........
« Reactie #19 Gepost op: 8-10-2005, 22:41:49 »
dit heeft niet zoveel daar mee te maken
gewoon effe mijn volle hart legen that's it
gegroet alfred j kwak
 ::bravo:: ::bravo::

Als iedereen een topic opent om zijn hart te legen ::)
Er is idd al een samensmeltings topic...of is dit het topic 'de zielsberoerselen van AJK'?  ;D
sic transit gloria mundi