Auteur Topic: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)  (gelezen 10681 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Gepost op: 12-10-2005, 13:47:54 »
Hier kunnen jullie pronostieken maken over wat er volgende week zou kunnen gebeuren, stemgedrag van iedereen, de relatie Nederlanders, Belgen...
« Laatst bewerkt op: 12-10-2005, 16:11:06 door Stormpie »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #1 Gepost op: 12-10-2005, 15:15:49 »
Mijn voorspellingen voor de komende drie afleveringen:

Aflevering 8
Chico gaat mee naar Mensirip  ;D. Hij krijgt immuniteit tot het einde van de expeditie, een eigen hut en een onbeperkte voorraad tropische vruchten :o::jaja::
Carl kan dit maar moeilijk accepteren, hij houdt er niet van als bepaalde mensen (of apen) privileges krijgen. ::ohno:: Chico kan het overigens ook niet vinden met Carl, want hij heeft de bovenmenselijke gave om gluiperds op het eerste gezicht te herkennen :P. Carl zegt: "Of Chico vertrekt, of ik vertrek!". Aangezien hij weinig bijval krijgt ziet hij geen andere mogelijkheid dan uit de expeditie te stappen. ::joehoe::


Aflevering 9
Daartoe aangespoord door Marleen besluit Meredith moedig 'in de geest van Carl'(en John, want die 'had het vast ook gewild') wraak te nemen door Chico uit te dagen :-\\. Als zij de proef wint, verliest Chico zijn immuniteit, als ze verliest, ligt ze per direct uit de expeditie. De proef test, voor het eerst in Expeditie Robinson 2005, de intelligentie. Chico en Meredith moeten een soort memory-spelletje spelen met tropische vruchten ::). Chico boekt een glansrijke overwinning  :P en Meredith moet de expeditie verlaten, tot het verdriet van Emma en Marleen :\'(. ::joehoe::


Aflevering 10
Chico, die een Robinson in hart en nieren is ::jaja::, besluit een complot aan te gaan met Douwe, Elbert en Fleur.  ;D Aangezien Chico alle nog niet gebruikte stembriefjes van uit de expeditie gestapte leden krijgt, beschikt hij inmiddels al over 12 briefjes (6 van Carl + 6 van Meredith). Hij besluit ze op de eilandraad allemaal in te zetten op Marleen. Douwe, Elbert en Fleur hoeven hierdoor geen stemmen te verspillen en de in totaal 10 stemmen van Maxime, Marnix, Emma en Marleen op Elbert hebben geen effect. Marleen verlaat Expeditie Robinson en Kamp Zuid 'is niet meer'. ::joehoe:: ::zwaai::

Wat denken jullie ervan? Een realistische prognose?
« Laatst bewerkt op: 12-10-2005, 15:23:56 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #2 Gepost op: 12-10-2005, 15:26:14 »
Haha niet echt realistisch maar wel leuk bedacht! ;)
Nee ik denk dat in deze 8e aflevering Carl en Marnix naar het afvallerseiland gaan!
Als er dan iemand afvalt (Carl & Marnix mogen niet beslissen!) tijdens de eilandraad, dan gaat deze naar Carl & Marnix, die kunnen vervolgens dan kiezen of de afvaller mag blijven of niet! Uiteindelijk blijven Carl & Marnix over met de afvallers die zij hebben toegelaten! En dan in een duel waarschijnlijk gaat het erom wie er naar de finale mag!
Dat lijkt mij een toch realistischer gebeuren!  ::)

En wat vinden jullie? :)
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #3 Gepost op: 12-10-2005, 19:01:29 »
Citaat
Carl zegt: "Of Chico vertrekt, of ik vertrek!"
Ik heb toch echt gehoord: "Of ik ga, of jij gaat! Donderse aap!" of ligt dat nou aan mij ???
Geweldig trouwens KD ::rofl:: ::rofl::

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #4 Gepost op: 12-10-2005, 19:05:09 »
Ik denk dat het apart houden van Marnix en Carl te maken heeft met onze grote robinsonfavoriet Chico. Ik denk dat ze die mee moeten nemen om voor te zorgen. Wat de rol van Chico wordt vindt ik eigenlijk het interessantste van de komende aflevering.

Tja, wie er weggestemd wordt? Kan iedereen (behalve Marnix en Carl ::niet-ok::) zijn met deze nieuwe stemmingsmethode. Maar ik heb zo'n vermoeden dat Elbert gelicht wordt, hij ergert de mensen met zijn wel en niet weggaan.


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #5 Gepost op: 12-10-2005, 21:38:17 »
Elbert of Meredith denk ik

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #6 Gepost op: 13-10-2005, 22:36:01 »
Er wordt al lekker het één en ander bekokstoofd in het Nederlandse kamp... >:D


>>> Teaser aflevering 8 <<<
Geniet nooit met mate...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #7 Gepost op: 14-10-2005, 00:03:07 »
Er wordt al lekker het één en ander bekokstoofd in het Nederlandse kamp... >:D


>>> Teaser aflevering 8 <<<

Ik hoop dat Marleen, Emma Meredith en Maxime meekrijgt voor een tegenaanval... Elbert moet eruit voor mij... :-[

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #8 Gepost op: 14-10-2005, 00:04:01 »
Ik hoop dat Marleen, Emma Meredith en Maxime meekrijgt voor een tegenaanval... Elbert moet eruit voor mij... :-[
::ohno:: Een echte belg he  ???  ::rofl::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #9 Gepost op: 14-10-2005, 00:08:12 »
::ohno:: Een echte belg he  ???  ::rofl::

Ook ja, maar ik was enorm voor Elbert, ik vond hem schitterend in de krachtproeven en heb enorme bewondering voor zijn kracht die hij uit zijn armen haalt, maar nu altijd maar zeggen weg, niet weg, weg niet weg, en nu er weer een goede stemming is dan toch maar blijven dat vind ik niet zo sportief. >:(

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #10 Gepost op: 14-10-2005, 00:19:13 »
Ook ja, maar ik was enorm voor Elbert, ik vond hem schitterend in de krachtproeven en heb enorme bewondering voor zijn kracht die hij uit zijn armen haalt, maar nu altijd maar zeggen weg, niet weg, weg niet weg, en nu er weer een goede stemming is dan toch maar blijven dat vind ik niet zo sportief. >:(
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn...  ::jaja::

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #11 Gepost op: 14-10-2005, 10:25:57 »
Veel stemmen overhouden voor een eilandraad in een later stadium lijkt de beste keus. Echter weinig stemmen overhouden voor een eilandraad in een later stadium lijkt ook een goede keus. Je bent dan immers niet meer zo een grote bedreiging omdat je toch niet of nauwelijks kunt stemmen.

Beste strategie lijkt mij gematigd stemmen en liegen over het aantal stemmen dat je nog over hebt. Lager aantal vertellen als dat je er daadwerkelijk nog hebt. In ieder geval niet rondbazuinen wat je gaat doen op de eilandraad behalve aan je bondgenoten want daar gaan anderen op inspelen. Of je moet natuurlijk liegen en misleiden. >:D
at your service

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #12 Gepost op: 14-10-2005, 13:59:28 »
Mijn man zag gisteren de aflevering van maandag en die kwam tot de volgende vreselijke conclusie :

Marnix en Carl worden afgezonderd om onderling te dueleren... De winnaar blijft en wacht op de volgende met immuniteit... De verliezer gaat onverbiddelijk naar huis...  :o

Wat denken jullie ?

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #13 Gepost op: 14-10-2005, 14:00:16 »
Moeilijk, moeilijk.

Ik heb Elbert nog steeds niet zien opdrukken op het strand ;) (voor de oplettenden onder ons), of dat moet deze uitzending gaan gebeuren. Als de Nederlanders een complot smeden met minimaal 3 stemmen en bv. op Marleen stemmen, dan kunnen de Belgen op Elbert stemmen. Als ze echter allemaal 2 stemmen gebruiken dan kan er nog wat gebeuren. Het hangt ook af hoe Marnix stemt. Ik neem echter wel aan dat Carl en Marnix meedoen met stemmen, of toch niet?

Ik denk iig dat het er heel slecht uitziet voor Elbert...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #14 Gepost op: 14-10-2005, 14:01:00 »
Mijn man zag gisteren de aflevering van maandag en die kwam tot de volgende vreselijke conclusie :

Marnix en Carl worden afgezonderd om onderling te dueleren... De winnaar blijft en wacht op de volgende met immuniteit... De verliezer gaat onverbiddelijk naar huis...  :o

Wat denken jullie ?

Dat is heel erg spannend zeg dat hoop ik echt dat Marnix wint vind Carl maar niets  ::ohno::

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #15 Gepost op: 14-10-2005, 14:07:59 »
Mijn man zag gisteren de aflevering van maandag en die kwam tot de volgende vreselijke conclusie :

Marnix en Carl worden afgezonderd om onderling te dueleren... De winnaar blijft en wacht op de volgende met immuniteit... De verliezer gaat onverbiddelijk naar huis...  :o

Wat denken jullie ?

Dan baal je als je immuniteit hebt zeg! Slaat nergens op naar mijn mening. Wat heeft het dan nog voor zin om immuniteit te halen? Heb je het idee dat je veilig zit, heb nog vet veel kans om eruit gekickt te worden.

::ohno::

p.s. maar alles is geoorloofd om Carl eruit te krijgen  ::hypocriet::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #16 Gepost op: 14-10-2005, 14:09:00 »
Dan baal je als je immuniteit hebt zeg! Slaat nergens op naar mijn mening. Wat heeft het dan nog voor zin om immuniteit te halen? Heb je het idee dat je veilig zit, heb nog vet veel kans om eruit gekickt te worden.

::ohno::

p.s. maar alles is geoorloofd om Carl eruit te krijgen  ::hypocriet::

Ben ik het mee eens  ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #17 Gepost op: 14-10-2005, 14:12:50 »
Dan baal je als je immuniteit hebt zeg! Slaat nergens op naar mijn mening. Wat heeft het dan nog voor zin om immuniteit te halen? Heb je het idee dat je veilig zit, heb nog vet veel kans om eruit gekickt te worden.

::ohno::

p.s. maar alles is geoorloofd om Carl eruit te krijgen  ::hypocriet::

Dat zou wel erg l*llig zijn vind ik, dat is niet het idee van immuniteit krijgen. Al leken Carl en Marnix wel erg blij met een kist, kan me ik me uit dat filmpje herrineren.

Offline Nootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zoek de verschillen ...
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #18 Gepost op: 14-10-2005, 16:52:26 »
Ik las net dit nieuws op kanaal twee:

-Nieuw stem-systeem zorgt voor discussie ...
-Carl en Marnix samen op nieuwe locatie ...
 
Nu het grote nieuws rond het nieuwe stemsysteem voor de volgende Eilandraden wat doorgedrongen is, beginnen de Robinsons onderling druk te speculeren over mogelijke stem-scenario’s.
Elbert heeft het duidelijk niet begrepen op Maxime... en Douwe wil Carl graag wegstemmen.

En ook de oude conflicten tussen Belgen en Nederlanders steken terug de kop op. De Vlamingen vinden dat Elbert absoluut niet consequent is in zijn motivatie om de Expeditie verder te zetten:  dan wil hij weg, dan wil hij weer blijven... en nu er een nieuw stem-systeem in voege is, ziet hij zijn kansen vergroten en wil hij zelfs resoluut voor de overwinning gaan.
Zelfs zijn enige resterende landgenoten, Douwe en Fleur, beamen zijn wispelturigheid.

Niettemin is de sfeer tussen de kampleden opperbest. Ze aanvaarden mekaar zoals ze zijn en kunnen de kleine ‘akkefietjes’ makkelijk naast zich neerleggen…  Zo lijkt het althans...…
De kampleden leven echter in het ongewisse over hun collega’s Carl en Marnix, die sinds de vorige Eilandraad niet meer naar het kamp terugkeerden.

Carl en Marnix, die beiden een immuniteitsmedaillon wisten te vergaren, wacht in de aflevering van volgende week bovendien een spannend avontuur .....
De twee ex-kampleiders bevinden zich intussen op een nieuwe locatie ... en maken er kennis met een nieuwe ‘vriend’.

Zowel de Robinsonproef als de Eliminatieproef worden zonder Carl en Marnix beslecht.....

De inzet van de Robinsonproef  – die draait om uithouding -  is indrukwekkend:  een korte terugkeer naar de bewoonde wereld en de kans om een brief naar het thuisfront te posten....

De Eliminatieproef wordt een beproevende evenwichtsoefening...  De winnaar krijgt een immuniteitsmedaillon...  De verliezer een tegenstem bij de volgende Eilandraad…


 ;D :-X :D ::)
Mensen zijn als dieren... behandel dieren als mensen...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Speculaties aflevering 8 (1ste stemronde/6)
« Reactie #19 Gepost op: 14-10-2005, 18:13:21 »
Ik hoorde de video van Kanaal 2 voor volgende week : en ik hoor EePee zeggen aan carl en Wim : dit is het winnaarseiland !