Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 10815 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 8
« Gepost op: 17-10-2005, 21:57:17 »
Wat vonden we ervan??

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 17-10-2005, 21:58:48 »
zat weer geboeid te kijken, alleen jammer van de luxe op goal. dat had wel ietsje minder gemogen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2005, 22:03:59 »
Wat een superstoere aflevering zeg!

Carl die achter Chico aanrent, HILARISCH! Zagen jullie ook dat Chico bijna tegen hem aan wilde pissen! Hihi (nou ja, was misschien niet zo, was wishful watching  >:D )

En wat is Emma een lieve meid, heb ik wel sympathie voor, leuk voor d'er dat ze de proef won. Nog leuker is dat de Carl er weer afkickt, grote opluchting van Marnix :D

Vond wel een opmerking van Carl erg komisch: 'het is net alsof je thuis de hele week spagheti eet en dat ze dan zeggen: en nu mag je zoveel spagheti eten als je wilt, ja, daar word ik niet echt blij van' Erg leuke vergelijking :D

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 17-10-2005, 22:04:31 »
Winnaarseiland, leuke toevoeging imo.

Voor de rest vind ik dat de Nederlanders nu wel heel erg dom bezig zijn. Douwe die verteld dat hij Maxime weg wil hebben, Fleur die duidelijk laat blijken dat ze niet op een Nederlander wil stemmen en tenslotte Elbert die er voor de zoveelste keer geen zin meer in heeft.

Vervolgens stemmen de drie Nederlanders op NIEMAND! Ze kunnen beter direct vrijwillig weggaan als ze toch niet de intentie hebben om voluit te gaan!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 17-10-2005, 22:12:32 »
Winnaarseiland, leuke toevoeging imo.

Voor de rest vind ik dat de Nederlanders nu wel heel erg dom bezig zijn. Douwe die verteld dat hij Maxime weg wil hebben, Fleur die duidelijk laat blijken dat ze niet op een Nederlander wil stemmen en tenslotte Elbert die er voor de zoveelste keer geen zin meer in heeft.

Vervolgens stemmen de drie Nederlanders op NIEMAND! Ze kunnen beter direct vrijwillig weggaan als ze toch niet de intentie hebben om voluit te gaan!

Ja maar met Elbert valt geen afspraak te maken, dan maar beter je stem in je zak houden voorlopig...kunnen ze die voor Carl gebruiken volgende week ;D ;D

Ik vond het idd wel dom dat ze uit zichzelf min of meer over dat complot begonnen waar de rest bij zat, niet handig, ook al is het allemaal niet doorgegaan.
Maar de NL lijken wel kansloos nu, Carl nog eruit en dan...tja dan gaat toch echt Fleur of Douwe ben ik bang. Douwe haalt echt geen immuniteit, dus dat is ook al geen optie.

Het wordt een 100% Belgische finale.
sic transit gloria mundi

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2005, 22:13:29 »
Leuke aflevering :)

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 17-10-2005, 23:53:01 »
Dat winnaarseiland, is dat niet het 'duivelseiland' van een paar jaar terug? Waar Björn in zijn nakie rondhobbelde?
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Bartos

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 17-10-2005, 23:55:16 »
Dat was Gual, nu hebben ze het over Goal, het zou me wel heel toevallig lijken dat het niet dezelfde eilanden zijn, volgens mij gewoon de naam wat vervormd, maar zijn het wel degelijk dezelfde eilanden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 17-10-2005, 23:56:03 »
Wat ik wel gaaf vind, is dat de locatie van winnaarseiland percies goed is, het eiland heet namelijk Goal:
Winnaarseiland = Virtueel in de Finale
Goal = Doel = de Finale
 ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 18-10-2005, 00:05:41 »
Ik vond het een keibangelijke aflevering !!! Als Belgische kan ik echt fier zijn : Emma die wint de immuniteitsproef (wat gunde ik het haar !!!!), en Maxime die de eerste proef won en zo'n lieve brieven schreef. Hij had over iedereen een positief woord. We kunnen trots zijn.... Dat maakt de rotte appel Carl toch nog goed. En volgende week laat Emma hem gaan. Ik denk dat zij kon bepalen wie er terug naar start moest en zij kiest voor Carl..

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 18-10-2005, 00:08:05 »
Wat vonden we ervan??

Geweldig vond het niet erg dat Elbert wegwerd gestemt werdt tijd al vond ik hem een leuke kandidaat. Haha geweldig met die Aap op dat eiland. En over het algemeen weer een super aflevering.  ::tandpastasmiley::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 18-10-2005, 04:09:28 »
Tsja zeg, wat heeft die Carl zich [alweer] laten kennen... zeuren over rijst en dan een apie niet een paar boontjes gunnen  ::)

En wat ik van Elbert niet snap is dat hij niet al zijn stemmen heeft gebruikt  :-\\ Hij had er toch nog mooi voor kunnen zorgen dat er iemand uit ging. En dan de keer daarop had hij kunnen gaan.
Maar ja, hij wou misschien te graag weg.
Ik vond het ook gek dat hij in het gesprek met E.P. zei dat je eigenlijk geen stem afspraken zou moeten maken. Waarom heeft hij dat dan niet tegen Douwe en Fleur gezegd?

En ik vond het ook heel dom dat het in de groep terecht kwam, van dat stemmen op Maxime. Ik zat ook echt ff te kijken zeg... hoe dom kun je zijn?  ::ohno::

Ik vond de vooruitblik op volgende keer nog het allerleukst van alles................ Emma die Carl terug stuurd..................  ::zwaai:: hahahahahahahahahhaaa  ::jaja::
Daar kijk ik nu al naar uit. En hoe hij dan weer uitgekotst gaat worden  ::jaja::
*doet een dansje rond de tafel*

Offline M.Gieze

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • WEES JEZELF,ER ZIJN AL ZOVEEL ANDEREN!;-)
Re: Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 18-10-2005, 07:54:32 »
't was super gister!!

Ik vond het gaaf dat Maxime zulke leuke/presoonlijke brieven schreef,'t is ook wel een charmeurtje! ::ok::
('k denk dat hij m'n nieuwe favorietje gaat worden!;-)

Oooooooooowh en die Chico,wat een schat van een beessie!! ;D
Zo leuk hoe verliefd Marnix er op is,hihi...en idd weer overduidelijk hoe moeilijk Carl kan zijn!
Wel interessant,dat nieuwe eiland voor de winnaars...spannend hoe dat gaat aflopen!

Dat Elbert er nu echt uit is,is wel beter zo...dat gezeur ging ook vervelen...en nu kon ie eindelijk echt naar z'n vrouw en dochter!
Wel fijn dat Maxime er zo nog in zit...hoewel het logisch is dat ze hem om tactische rede wilde wegstemmen is het toch altijd zonde als je zo'n sterk iemand ziet gaan(net als bij Esther)
« Laatst bewerkt op: 18-10-2005, 07:57:54 door M.Gieze »
Wees jezelf,er zijn al zoveel anderen

Offline Bartos

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 18-10-2005, 08:15:55 »
Nog een geluk dat Maxime geen persoonlijke brief voor Carl moest schrijven. Ik denk dat je met de beste wil van de wereld over zo iemand geen positief woord kunt schrijven.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 18-10-2005, 08:24:46 »
Jammer dat Elbert er uit ligt, maar toch ook heel begrijpelijk....

Ik heb weer gigantisch moeten lachen om Douwe...wat een man is dat toch ook...geweldig hoe hij dar bij de "kapsters" zat en ja Douwe je ogen wkamen echt beter uit met die vlechtjes ::)

Maxime is echt de Don Juan van deze expeditie ::bravo::...ik zie hem inmiddels graag en vond dat hij erg persoonlijk was in zijn brieven...alle lof voor hem ::jaja::...dat de Nederlanders hem er uit wilden stemmen was mss wel heel tactisch maar zou ook een verlies betekenen voor de expeditie....gelukkig kwamen ze tot inkeer ;) ;D

en tja dan Carl :-\\...wat een raar mannetje is dat toch...ik vind hem heel erg verwaand en zeurderig overkomen...nee Carl is voor mij zeker geen robinson...een robinson klaagt niet over het eenzijdige voedsel, die is allang blij dat hij iets krijgt...en wat zit Chico hem dwars heerlijk om te zien ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 18-10-2005, 12:30:49 »
gual heeft twee betekenissen: ergens op slaan/trommelen en waggelen/loszitten.
goal kan ik niet als een origineel maleis woord thuisbrengen. in het maleis wordt het, net als bij ons, gebruikt voor doelpunt. dus zou het inderdaad goed kunnen zijn dat de programmamakers gual verbasterd hebben tot goal (hij zit) en gaat het om hetzelfde eiland. leuke vondst dan.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2005, 12:43:58 door ibung »
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 18-10-2005, 12:41:43 »
gual heeft twee betekenissen: ergens op slaan/trommelen en waggelen/loszitten.
goal kan ik niet als een origineel maleis woord thuisbrengen. in het maleis wordt het, net als bij ons, gebruikt voor doelpunt. dus zou het inderdaad goed kunnen zijn dat de programmamakers gual verbasterd hebben tot goal (hij zit) en gaat het om hetzelfde eiland. leuke vonds dan.

Volgens mij is het ook hetzelfde eiland hoor. Naar wat ik me nog herinner van ER2003 tenminste...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Hobbes_1

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 18-10-2005, 12:51:20 »
Grappig om te zien dat Marnix liever met een aapje vriendschap sluit dan met Carl. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::


Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 18-10-2005, 13:39:50 »
Ik vond het leuk! Spannend en ik vind het nieuwe stemsysteem, inclusief eiland Goal en natuurlijk Chico heel leuk!
Some light in your eyes...

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 18-10-2005, 14:25:06 »
Ik vroeg me ook af of Goal en Gual een en hetzelfde eiland waren. Ik heb één foto kunnen vinden waarop redelijk te zien is hoe Gual eruit zag:



Björn Lemeire is de man