Auteur Topic: Het Robinson crash-dieet  (gelezen 21384 keer)

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Robinson crash-dieet
« Reactie #20 Gepost op: 20-10-2005, 14:44:05 »
Ik wens je ook veel succes.  ::tandpastasmiley::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Robinson crash-dieet
« Reactie #21 Gepost op: 20-10-2005, 19:41:21 »
Bedankt voor de support! Gaan jullie in ER2006 ook voor mij supporteren?  :P
Als het de hoogweledelgeboren heer EP en the queen of the jungle Hare Majesteit Lotte belieft natuurlijk...
::)
Ik ben wel geen Nederlander, maar ik heb een tante en nonkel en 3 neefjes in Assendelft wonen! ::ok::
Kan tellen, toch?
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Robinson crash-dieet
« Reactie #22 Gepost op: 20-10-2005, 20:51:18 »
Bedankt voor de support! Gaan jullie in ER2006 ook voor mij supporteren?  :P
Als het de hoogweledelgeboren heer EP en the queen of the jungle Hare Majesteit Lotte belieft natuurlijk...
::)
Ik ben wel geen Nederlander, maar ik heb een tante en nonkel en 3 neefjes in Assendelft wonen! ::ok::
Kan tellen, toch?
;D

Uiteraard, jij wordt mijn favoriet  ;D
Misschien mag je van EP wel mee, nu hij ziet hoe fanatiek je je al aan het voorbereiden bent  ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Robinson crash-dieet
« Reactie #23 Gepost op: 20-10-2005, 21:11:01 »
Veel succes maar ik denk dat een dieet à la expeditie robinson toch niet zo gezond is.

Vele groetjes
Kitty
-xxx-
 ::bravo:: ::joehoe::

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Robinson crash-dieet
« Reactie #24 Gepost op: 20-10-2005, 21:29:03 »
hihi






succes!

kusje
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Het Robinson crash-dieet
« Reactie #25 Gepost op: 26-10-2005, 02:55:27 »
Ey Lukas,

We zijn nu weer een week verder. Hoe staat het met uw crashdieet? Nog vol te houden? Of inmiddels al gezondigd? Want daar op het eiland redden de besten het ook een dag of veertig hè.
En we blijven hier natuurlijk graag op de hoogte van kandidaat ER 2006  ;D
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Het Robinson crash-dieet
« Reactie #26 Gepost op: 26-10-2005, 09:08:54 »
Ey Lukas,

We zijn nu weer een week verder. Hoe staat het met uw crashdieet? Nog vol te houden? Of inmiddels al gezondigd? Want daar op het eiland redden de besten het ook een dag of veertig hè.
En we blijven hier natuurlijk graag op de hoogte van kandidaat ER 2006  ;D

Ja benieuwd  ;D 8)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Robinson crash-dieet
« Reactie #27 Gepost op: 27-10-2005, 18:52:03 »
:o Heb jij drie maanden enkel brood gegeten? ??? Wooow zeg, lijkt me eentonig :P
To eat or not to eat, hoe dan ook: bedankt voor de goede raad! ::ok::

Hé! Deze draad was ik helemaal uit het oog verloren!

Nee, ik at niet elke dag brood. OM de dag was het. Een dag gewoon eten, een dag alleen brood. En dat laatste werd uiteindelijk in mijn geval 'een dag niks eten, alleen thee drinken' ;). Het is een dieet dat ik niemand aanraad. Je wordt er hyperchagrijnig van en het zijn loze kilo's die je verliest.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Robinson crash-dieet
« Reactie #28 Gepost op: 27-10-2005, 21:27:02 »
Yep, nog steeds enkel sap, soep en twee sneetjes roggebrood. En veel water. En Parovita om 16u. Ik stagneerde een viertal dagen rond 77kg, maar nu ben ik er bijna een halve kg onder gedoken, 76,6 dus. Het gaat wel veel trager nu. Niet meer @ 0,5 kg per dag, maar eerder +100 tot -200 gr per dag. Ik heb een fitnessbank gekocht en een hometrainer geleend, en daar leef ik me nu dagelijks op uit.

Minder wegen is nu minder belangrijk, nu ben ik aan 't shapen (klinkt goed, niet?) De grote happen vet zijn er vanaf, de rest moet ik erafwerken. Het dieet doe ik verder omdat ik me er goed bij voel. Ik neem ook iets plantaardigs om lever, milt en nieren te zuiveren, en het dieet zie ik ook als een grote zuiveringskuur. En god knows dat mijn lijf een pauze kan gebruiken: 20 jaar 2 pakjes per dag (tot 05/01/2005), en elke dag wel een glaasje lekkers, meestal een rood wijntje of enkele. Volgens mijn huisarts kunnen een paar glaasjes per dag geen kwaad, maar ik denk dat het ook eens geen kwaad kan om eens een maand helemaal niets alcoholisch te drinken.
 ;)

En de boer: hij ploegde dus voort. ;D Leuk dat jullie eraan denken!  ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!