Auteur Topic: Aflevering 10 (speculaties)  (gelezen 19850 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #20 Gepost op: 26-10-2005, 21:33:14 »
Het topic noemt wel "speculaties", maar hier even een zekerheid over aflevering 10:

Douwe
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #21 Gepost op: 26-10-2005, 21:34:55 »
Het topic noemt wel "speculaties", maar hier even een zekerheid over aflevering 10:

Douwe
misschien flikkert Fleur al haar stemmen op iemand ofzo, ik denk ook dat Douwe er uit goed, maar het is geen zekerheid, in ER zijn er geen zekerheden  ;)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #22 Gepost op: 26-10-2005, 21:38:59 »
(...) In ER zijn er geen zekerheden  ;)

Da's één ding dat zeker is!
;)

En Fleur: ze kan net zo goed gewoon op de boot stappen en vertrekken...
Dat doen staat gelijk aan zelfmoord, terwijl ze beter vanop de zijlijn had(den) toegekeken hoe de grote vissen elkaar aan het verslinden waren.
 :)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #23 Gepost op: 26-10-2005, 21:48:29 »
Volgende week worden de stemregels weer terug gedraaid om zo Douwe langer in de expeditie te laten....krijgt iedereen gewoon weer één stem... ::)

Marnix wordt gediskwalificeerd omdat Emma degene was die had moeten vertrekken, omdat Carl de brief aan haar gericht had, maar omdat Marnix stante pede richting het andere kamp vertrekt overtreedt hij de regels en is hij exit... ::zwaai::

Dit is maar één of andere hersenspinsel van mijn kant hé ::rofl::...dus kielhaal mij niet als het de waarheid mocht zijn ;D

maar carl wordt toch gediskwalificeerd? ::zwaai::
Marnix wist niks van deze nieuwe regel!

Zoals eerder bij Emma, dievan te voren besluit om iemand van dat eiland te krijgen.
Dan zal Carl aan zijn besluit moeten houden en Marnix tegenhouden, als Carl voor Emma gekozen heeft om het eiland te verlaten!!!

Offline Kevin M

  • Winnaar WIDM-pool 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #24 Gepost op: 26-10-2005, 21:53:54 »
http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/asx/index.php?file=2005_8_26_18_26_6.wmv

Ik heb weer eens de trailer van Expeditie Robinson gekeken en het archief doorgelezen (van Expeditie Robinson 2004). En daar viel me op dat er een zelfde soort proef is als vorig jaar. Ik denk dat die proef in de volgende aflevering voor zal gaan komen. Na ongeveer 26 seconden zie je die proef even langskomen in de trailer. Bij de vorige Expeditie was dus precies zo’n zelfde proef. Ik ga nu dan even wat dingen letterlijk kopiëren uit het archief, uit het gedeelte van aflevering 10.

“En dan de eerste proef. De kandidaten moeten met hun rug tegen een houten paal leunen, zittend in een houding met hun benen in een hoek van negentig graden. Tegenover elke kandidaat staat een fakkel. Als je niet meer zit, dooft de fakkel.”

Degene die die proef toen won, mocht kiezen uit twee verschillende prijzen. Eten, of een extra stem op de eilandraad! Nu vraag ik me af, zou de prijs dit jaar weer zo zijn? Zo ja, dan ben ik heel benieuwd hoeveel stemmen er dan extra bijkomen voor de eilandraad en wie die proef gaat winnen (stel dat Douwe hem wint!).

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #25 Gepost op: 26-10-2005, 21:57:29 »
http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/asx/index.php?file=2005_8_26_18_26_6.wmv

Ik heb weer eens de trailer van Expeditie Robinson gekeken en het archief doorgelezen (van Expeditie Robinson 2004). En daar viel me op dat er een zelfde soort proef is als vorig jaar. Ik denk dat die proef in de volgende aflevering voor zal gaan komen. Na ongeveer 26 seconden zie je die proef even langskomen in de trailer. Bij de vorige Expeditie was dus precies zo’n zelfde proef. Ik ga nu dan even wat dingen letterlijk kopiëren uit het archief, uit het gedeelte van aflevering 10.

“En dan de eerste proef. De kandidaten moeten met hun rug tegen een houten paal leunen, zittend in een houding met hun benen in een hoek van negentig graden. Tegenover elke kandidaat staat een fakkel. Als je niet meer zit, dooft de fakkel.”

Degene die die proef toen won, mocht kiezen uit twee verschillende prijzen. Eten, of een extra stem op de eilandraad! Nu vraag ik me af, zou de prijs dit jaar weer zo zijn? Zo ja, dan ben ik heel benieuwd hoeveel stemmen er dan extra bijkomen voor de eilandraad en wie die proef gaat winnen (stel dat Douwe hem wint!).


Klopt, heb ik gezien. Daarin zag je Marleen links zitten en Marnix ernaast gezien zijn gele armbandje. Daaraan was al te zien dat Marnix degene was die terug moest/ging naar het eiland. Anders had hij niet hoeven dueleren...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #26 Gepost op: 26-10-2005, 23:49:12 »
Volgende week worden de stemregels weer terug gedraaid om zo Douwe langer in de expeditie te laten....krijgt iedereen gewoon weer één stem...
Marnix wordt gediskwalificeerd omdat Emma degene was die had moeten vertrekken, omdat Carl de brief aan haar gericht had, maar omdat Marnix stante pede richting het andere kamp vertrekt overtreedt hij de regels en is hij exit...
Dit is maar één of andere hersenspinsel van mijn kant hé ::rofl::...dus kielhaal mij niet als het de waarheid mocht zijn.

Je zit er misschien dichter bij dan je denkt... Als ze zo verder doen bij Talpa kiezen ze de winnaar in het begin, en passen ze het spel aan zodat hun winnaar wint...
 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline CarpeSiem

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #27 Gepost op: 27-10-2005, 01:07:25 »
Die familieleden, moesten die niet 7 dagen blijven? Ze hebben allemaal ook zulke grote tassen bij zich.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #28 Gepost op: 27-10-2005, 08:40:59 »
Je zit er misschien dichter bij dan je denkt... Als ze zo verder doen bij Talpa kiezen ze de winnaar in het begin, en passen ze het spel aan zodat hun winnaar wint...
 ;D

Ik hoop het niet Lukas, want dan zou de lol er voor mij helemaal vanaf zijn...dit was meer een hersenspinsel ontstaan door een fikse koortsaanval ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #29 Gepost op: 27-10-2005, 11:45:52 »
Die familieleden, moesten die niet 7 dagen blijven? Ze hebben allemaal ook zulke grote tassen bij zich.

Dat heb ik ergens gelezen. Ik denk dat die ook zullen moeten overleven en spellen doen en dat dat gevolgen gaat hebben voor de overblijvers : Carl,Douwe,Fleur,Emma enz...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #30 Gepost op: 27-10-2005, 12:12:26 »
Jaa dat klopt Millesime, je hebt t alleen niet gelezen maar gehoord! Ernst-Paul vertelde hhet in een promo van ER2005! ::jaja::
🜃

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #31 Gepost op: 27-10-2005, 12:22:57 »
Wow, heel scherp gevonden. Er zou best nog wel eens iets kunnen gebeuren als je gelijk hebt dat Carl Marnix al had opgeschreven....
De naam van diegene die weg moet staat helemaal niet in de brief, tenminste, niet toen Carl hem de vorige keer voorlas.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #32 Gepost op: 27-10-2005, 12:27:05 »
De naam van diegene die weg moet staat helemaal niet in de brief, tenminste, niet toen Carl hem de vorige keer voorlas.
Ja dat klopt!
Emma moest gewoon iemand uitkiezen aan wie ze een brief zou geven!
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #33 Gepost op: 27-10-2005, 12:27:38 »
Jaa dat klopt Millesime, je hebt t alleen niet gelezen maar gehoord! Ernst-Paul vertelde hhet in een promo van ER2005! ::jaja::

Het heeft ook in Tros Kompas gestaan...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #34 Gepost op: 27-10-2005, 12:28:27 »
Het heeft ook in Tros Kompas gestaan...
Oooo ::)
🜃

Offline LaSeR

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #35 Gepost op: 29-10-2005, 12:21:40 »
je hoeft niet zo ver te zoeken om deels te weten wat er te wachten staat in aflevering 10; het wordt aangegeven op de website van kanaal 2

(gedeeltelijke spoilers)

Marnix furieus na eliminatie Maxime
Brieven van het thuisfront spelen cruciale rol

 

Na het compleet onverwachte vertrek van Maxime, zitten de Robinsons op Mensirip in zak en as. Ze nemen het Douwe kwalijk dat hij al zijn stemmen op Maxime inzette, maar begrijpen anderzijds wel dat hij dit deed om zijn eigen verblijf te verzekeren. Ook Carl treurt om Maxime, want dat was zowat de enige boezemvriend die hij had en waarmee hij een aangenaam gesprek kon voeren.

Maar Carls teleurstelling is klein bier vergeleken bij Marnix’ reactie wanneer die verneemt dat Maxime is weggestemd. Marnix is furieus en vastberaden orde op zaken te stellen… Nadat hij op Winnaarseiland van plaats ruilt met Carl, zet hij koers naar Mensirip. Zijn eerste stap om eerherstel voor Maxime af te dwingen, is een gesprek van man tot man met Douwe…

Op Winnaarseiland proberen Emma en Carl er samen het beste van te maken. Ze krijgen onverwacht enkele brieven en foto’s van het thuisfront. Het nieuws en de beelden bezorgen hen hartverwarmende momenten. Hun collega-Robinsons op Mensirip hebben minder geluk. Slechts één van hen krijgt de kans om een brief van het thuisfront te lezen. Een leuke maar vooral draaierige Robinsonproef moet uitsluitsel brengen over wie de uitverkorene wordt.

De Eliminatieproef wordt vooral gespeeld op wilskracht en uithouding. De inzet is opnieuw immuniteit en dus een ticketje naar Winnaarseiland. Bovendien mag de winnaar een zwarte stem of tegenstem uitbrengen op een Robinson naar keuze.

De Eilandraad aan het einde van deze aflevering is er één met een onverwachte wending. De Robinsons die hun brief van het thuisfront nog niet mochten/konden lezen, krijgen te horen dat ze dat alsnog kunnen … op voorwaarde dat ze niet stemmen en één stem uit hun koker verbranden. Vallen alle stemafspraken hierdoor in het water? Of waren die er niet en bepaalt het lot wie moet vertrekken?


Voor een trailer  : zie http://www.kanaaltwee.be/video/?051031_expeditie_robinson.wmv. Daar krijg je ook een indicatie omtrent de proef.

Douwe krijgt onder zijn voeten  ::trots::

Er is leven na de televisie

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #36 Gepost op: 30-10-2005, 06:32:53 »

Ik denk sowieso dat Marnix er niet goed aan doet voor zichzelf om terug te gaan. Hij is erg populair dus had tot
de finale op dat eiland kunnen blijven zitten. Als hij teruggaat loopt hij toch risico speciaal omdat mensen 6
stemmen kunnen inzetten. Je ziet dat met het tafereel Douwe-Maxime, dat er allerlei gekke dingen kunnen gebeuren.

Als Carl van het eiland afkomt kan hij Marnix best een met 6 stemmen de wegstemmen. Emma is al bijna verzekerd van een
finaleplaats omdat de de komende 2 afelveringen daar gaat blijven.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #37 Gepost op: 30-10-2005, 13:50:09 »
marnix heeft nog nooit 'normaal' mee gedaan aan de expreditie, hij heeft altijd immuniteit gehad en in een luxe-positie meegedaan. ik weet niet hoe dit zal gaan uitpakken als hij nu geen immuniteit meer heeft enzo..

kus
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #38 Gepost op: 30-10-2005, 13:52:56 »
Wat zal er gebeuren als Douwe en Fleur samen op het winnaarseiland zouden zitten?  ::tandpastasmiley:: ::trots::

't Kan natuurlijk nog altijd ::regenboog::

sexuhhh!!!! ::trots::

er is nog nooit sex geweest in ER... en ook nog nooit liefde ofzo tog?! hm naja ik denk trouwens niet dat dat gaat gebeuren hoor :P ook niet dat douwe en fleur op winnaarseiland gaan...

kusjes marloes
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #39 Gepost op: 30-10-2005, 14:05:49 »


De Eilandraad aan het einde van deze aflevering is er één met een onverwachte wending. De Robinsons die hun brief van het thuisfront nog niet mochten/konden lezen, krijgen te horen dat ze dat alsnog kunnen … op voorwaarde dat ze niet stemmen en één stem uit hun koker verbranden. Vallen alle stemafspraken hierdoor in het water? Of waren die er niet en bepaalt het lot wie moet vertrekken?


dat si wel spannend, ook dat ze zeiden dat degene die de immuniteitsproef wint, een zwarte stem mag uitspreken op iemand naar keuze... dat is eigelijk wel logisch omdat diegene niet bij de eilandraad is tog?

we zullen zien wat er gaat gebeuren!!!!

kusjes
vlauvla is MIJN konijntje... :)