Auteur Topic: Aflevering 10 (speculaties)  (gelezen 19852 keer)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #40 Gepost op: 30-10-2005, 14:33:38 »
Ik denk dat Douwe er uit gaat vliegen deze aflevering  ::sorry:: helaas...
fleur wint imuniteit,
en stuurt carl van het winnaarseiland af...  ::tandpastasmiley::
Ik hoop zelf dat fleur en douwe zeker blijven,
en meredith moet dan helaas bertrekken...
vind haar wel oke, maar met de rest heb ik meer  ::hypocriet::
There's no show like a reality show ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #41 Gepost op: 30-10-2005, 14:50:30 »
Ik ben er nog helemaal niet zo zeker van dat Douwe wel weg moet. Het is het meest logische, maar vergeet niet dat Douwe geen enkele stem meer over heeft en daarom helemaal geen concurrent meer is. Marnix (en enkele andere Belgen) zou wel eens hetzelfde kunnen doen wat als Douwe heeft gedaan, het maatje wegstemmen, dus Fleur. Fleur heeft immers al haar stemmen nog, dus kan je veel beter daar je stemmen tegenin zetten. Daar heb je immers veel meer aan. De week erop kan je met 1 zwarte stem alsnog Douwe lozen.

* Daisy hoopt dat er naast zit  :-\\[/me]

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #42 Gepost op: 30-10-2005, 16:13:28 »
Ik denk dat Douwe er uit gaat vliegen deze aflevering  ::sorry:: helaas...
fleur wint imuniteit,
en stuurt carl van het winnaarseiland af...  ::tandpastasmiley::
Ik hoop zelf dat fleur en douwe zeker blijven,
en meredith moet dan helaas bertrekken...
vind haar wel oke, maar met de rest heb ik meer  ::hypocriet::
Niets aan toe te voegen..  ::joehoe::
First you go backwards, but then forwards again

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #43 Gepost op: 30-10-2005, 17:18:09 »
Ik ben er nog helemaal niet zo zeker van dat Douwe wel weg moet. Het is het meest logische, maar vergeet niet dat Douwe geen enkele stem meer over heeft en daarom helemaal geen concurrent meer is. Marnix (en enkele andere Belgen) zou wel eens hetzelfde kunnen doen wat als Douwe heeft gedaan, het maatje wegstemmen, dus Fleur. Fleur heeft immers al haar stemmen nog, dus kan je veel beter daar je stemmen tegenin zetten. Daar heb je immers veel meer aan. De week erop kan je met 1 zwarte stem alsnog Douwe lozen.

* Daisy hoopt dat er naast zit  :-\\[/me]
zit wat in ja... ::jaja::

het is zonde van hun stemmen als ze nu douwe eruit gaan stemmen, die stemmen kunnen ze idd beter besteden aan (bijv.) fleur.  ::jaja::
t zou wel jammer zijn, van mij mag meredith er uit... maar dat is ook wel weer jammer... ::sorry::

ik weet t niet, t liefst wil ik dat carl eruit gaat, maarja dat kannie..

we zullen zien wat er morgen komt...

xxxx
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #44 Gepost op: 30-10-2005, 17:18:49 »
(...)
Fleur heeft immers al haar stemmen nog, dus kan je veel beter daar je stemmen tegenin zetten.
(...)

Fleur heeft 2 stemmen aan Maxime gegeven!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #45 Gepost op: 30-10-2005, 17:22:52 »
Ik denk dat Fleur erin blijft...  ::jaja::
First you go backwards, but then forwards again

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #46 Gepost op: 30-10-2005, 17:55:25 »
Ik denk dat Fleur erin blijft...  ::jaja::

k hoop t ook!! ::jaja::
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #47 Gepost op: 30-10-2005, 19:16:33 »
Fleur heeft 2 stemmen aan Maxime gegeven!

Is dat zo? Ik dacht dat Douwe als enige op Maxime had gestemd?

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #48 Gepost op: 30-10-2005, 19:20:01 »
Is dat zo? Ik dacht dat Douwe als enige op Maxime had gestemd?

Ja, het komt dat Maxime er met 8 stemmen uit ligt. Als maar 1 persoon maar 6 stemmen heeft om in te zetten, moet er nog 2 stemmen van iemand anders komen en deze waren van Fleur.

Natuurlijk hoop ik ook dat Fleur in de expeditie blijft ::ok::
« Laatst bewerkt op: 30-10-2005, 19:23:38 door Mus20 »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #49 Gepost op: 30-10-2005, 23:39:02 »
Ja, het komt dat Maxime er met 8 stemmen uit ligt. Als maar 1 persoon maar 6 stemmen heeft om in te zetten, moet er nog 2 stemmen van iemand anders komen en deze waren van Fleur.

Natuurlijk hoop ik ook dat Fleur in de expeditie blijft ::ok::

Ah, ok, na ja, dan heeft ze er nog steeds meer dan Douwe ;D

We zien het morgen wel, kijk iig uit naar de nieuwe aflevering :D ::ok::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #50 Gepost op: 31-10-2005, 12:01:19 »
Carl stuurt Emma terug en om zo Marnix voor zich te winnen, en Marnix is boos omdat hij niet terug mag gaan om zich te wreken voor het feit dat Maxime is moeten vertrekken...
Ondanks het feit dat Douwe geen bedreiging meer is wordt hij er toch uit gewipt, met zeven stemmen tegen
(anders kan Fleur nog roet in het eten komen gooien op z'n "Douwes", met een bombardement van stemmen op bv. Marnix)

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #51 Gepost op: 31-10-2005, 12:20:01 »
marnix gaat toch echt weg van winnaarseiland (zie trailer) dus dat kan niet lukas.

de theorie over fleur is inderdaad ook een mogelijke... hoop niet dat dat gaat gebeuren. ik denk niet dat fleur een actie zal doen zoals douwe afgelopen week, dus in principe hoeven de andere kandidaten helemaal niet veel stemmen aan douwe te 'verspillen' om het zo maar eens te zeggen.
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #52 Gepost op: 31-10-2005, 14:17:34 »
Bij de proef pakt Douwe de zwarte stem, Meredith geeft twee stemmen aan Douwe, Marnix geeft er twee, Marleen spaart haar stemmen. Douwe heeft dan vijf stemmen tegen, zelfs Fleur kan hem dan met haar vier overgebleven stemmen niet meer redden, dus ook zij onthoudt zich van stemmen. Douwe mag dus helaas vertrekken. Fleur wint gelukkig wel de proef en mag dus naar winnaarseiland vertrekken, waar ze Carl wegjaagt.
Dan zitten dus Emma (6 stemmen), Fleur (4 stemmen) op Goal. Carl (6 stemmen) drijft Marnix (4 stemmen), Marleen (4 stemmen) en Meredith (4 stemmen) tot wanhoop op Mensirip en zal dus de volgende keer óf immumiteit moeten winnen óf met z'n 6 overgebleven stemmen 'n Douwe-actie moeten plegen om erin te kunnen blijven, doet hij het laatste dan zet hij zijn stemmen op Marnix, want dat is zijn grootste concurrent. Emma is dus dé favoriet om de finale te halen, ze heeft eigenlijk geen enkele 'vijand', zit veilig op Goal én heeft al haar stemmen nog in de pocket.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #53 Gepost op: 31-10-2005, 15:02:26 »
Liever Marnix maar met Emma zou ik ook enorm blij zijn... ::bravo::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #54 Gepost op: 31-10-2005, 15:05:07 »
Bij de proef pakt Douwe de zwarte stem, Meredith geeft twee stemmen aan Douwe, Marnix geeft er twee, Marleen spaart haar stemmen. Douwe heeft dan vijf stemmen tegen, zelfs Fleur kan hem dan met haar vier overgebleven stemmen niet meer redden, dus ook zij onthoudt zich van stemmen. Douwe mag dus helaas vertrekken. Fleur wint gelukkig wel de proef en mag dus naar winnaarseiland vertrekken, waar ze Carl wegjaagt.
Dan zitten dus Emma (6 stemmen), Fleur (4 stemmen) op Goal. Carl (6 stemmen) drijft Marnix (4 stemmen), Marleen (4 stemmen) en Meredith (4 stemmen) tot wanhoop op Mensirip en zal dus de volgende keer óf immumiteit moeten winnen óf met z'n 6 overgebleven stemmen 'n Douwe-actie moeten plegen om erin te kunnen blijven, doet hij het laatste dan zet hij zijn stemmen op Marnix, want dat is zijn grootste concurrent. Emma is dus dé favoriet om de finale te halen, ze heeft eigenlijk geen enkele 'vijand', zit veilig op Goal én heeft al haar stemmen nog in de pocket.

Supergoede analyse, al hoop ik toch dat Douwe verder komt....ik vrees dat ik vanavond weinig kijkplezier ga hebben  :\'(

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #55 Gepost op: 31-10-2005, 15:12:32 »
Ik hoop dat Fleur gaat winnen vanavond en het zou slim zijn als Marleen haar stemmen behoud.  :)

Offline Sprokkel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #56 Gepost op: 31-10-2005, 15:37:01 »
De persoon die deze proef wint mag een zwarte stem uitbrengen, omdat Marnix ( denk ik) wint geeft hij de zwarte stem aan Douwe.
Emma en Carl hebben brieven van thuis gekregen. Tijdens de eilandraad kunnen de andere deelnemers ook post van thuis krijgen, maar alleen als ze niet stemmen en 1 stem uit hun koker verbranden.

Douwe heeft geen stemmen meer, dus met 1 zwarte stem staat hij er niet gunstig voor. De rest beloofd niet te stemmen en 1 stem te verbranden om de brieven van thuis in ontvangst te mogen nemen.
Dus zonder dat er gestemd wordt zal Douwe naar huis moeten ben ik bang. De meeste info heb ik van Kanaal twee. Daar staat dat de persoon die de Eliminatieproef wint een zwarte stem mag uitdelen.
Het ziet er natuurlijk anders uit als Fleur wint, ze zal de zwarte stem dan niet aan Douwe geven.
Ik denk dat de persoon die de zwarte stem krijgt eruit moet, omdat de rest niet zal stemmen.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #57 Gepost op: 31-10-2005, 16:07:36 »
Bij de proef pakt Douwe de zwarte stem, Meredith geeft twee stemmen aan Douwe, Marnix geeft er twee, Marleen spaart haar stemmen. Douwe heeft dan vijf stemmen tegen, zelfs Fleur kan hem dan met haar vier overgebleven stemmen niet meer redden, dus ook zij onthoudt zich van stemmen. Douwe mag dus helaas vertrekken. Fleur wint gelukkig wel de proef en mag dus naar winnaarseiland vertrekken, waar ze Carl wegjaagt.
Dan zitten dus Emma (6 stemmen), Fleur (4 stemmen) op Goal. Carl (6 stemmen) drijft Marnix (4 stemmen), Marleen (4 stemmen) en Meredith (4 stemmen) tot wanhoop op Mensirip en zal dus de volgende keer óf immumiteit moeten winnen óf met z'n 6 overgebleven stemmen 'n Douwe-actie moeten plegen om erin te kunnen blijven, doet hij het laatste dan zet hij zijn stemmen op Marnix, want dat is zijn grootste concurrent. Emma is dus dé favoriet om de finale te halen, ze heeft eigenlijk geen enkele 'vijand', zit veilig op Goal én heeft al haar stemmen nog in de pocket.

Ik had het niet zelf beter kunnen zeggen  :)

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #58 Gepost op: 31-10-2005, 16:17:51 »
Ik had het niet zelf beter kunnen zeggen  :)
Nou ja, als het klopt dat de winnaar van de proef iemand een zwarte stem mag geven zoals Sprokkel zegt dan gaat mijn voorspelling natuurlijk niet meer op. Want ik zei dat Douwe de zwarte stem kreeg en Fleur de proef won. Maar ik vrees dat 't Douwe toch niet op dat eiland zal houden. Stel dat iedereen een brief krijgt als ze niet stemmen, maar een van hen heeft een zwarte stem, dan weet 'ie dat 'ie het haasje is... dus diegene die laat die brief maar voor wat het is en stemt gewoon om zichzelf in de expeditie te houden. Maar de rest is ook niet gek, die weten dat diegene gewoon gaat stemmen, en dat ze misschien zelf het slachtoffer zijn. Dus voor je het weet zijn ze straks allemaal uit blinde paniek aan het stemmen. Diegene die dan op Goal zitten lachen zich natuurlijk helemaal rot.

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 (speculaties)
« Reactie #59 Gepost op: 31-10-2005, 19:23:48 »
lijkt me echt grappig voor de expeditieleden om dit te lezen! ;D die weten natuurlijk alles al :P

ik ben heeeeeeeeeeel benieuwd wat er vanavond gaat komen!

 ::bravo::marbes
vlauvla is MIJN konijntje... :)