Auteur Topic: Overdosis ER  (gelezen 4243 keer)

Offline findingnemo

  • Forumlid
Overdosis ER
« Gepost op: 30-10-2005, 07:30:58 »

Ik kom net terug uit Amerika, dus ik ben bezig met een inhaalslag ER2005. Thanks god dat Talpa de afleveringen op internet heeft staan. Dus ik heb 3 dagen nonstop ER zitten kijken en gisteren aflevering 9 op de TV gezien.

Gelukkig dat Douwe een 2e kans kreeg en heel onredelijk van het oude team dat hij is weggestemd alleen omdat hij als eerste van het kruis afstapte. Hadden ze niet kunnen loten ofzo.

Ik schaam me een beetje dit jaar om een Nederlander te zijn. Er zitten zoveel rare types bij. Hoe krijgen ze het voor elkaar. Ten eerste die Johnny met een EQ van 0,0. En zelfverklaarde robinson John, meest irritante deelnemer allertijde. En Elbert, op zich een onschuldige man en niet gemeen of achterbaks, maar ook gewoon een EQ van 0,0. Hoe hij zich uit en gedraagd..net een klein kind.

Dit jaar snijden de Nederlanders zichzelf behhorlijk in de vingers ( letterlijk ook ). Gelukkig dat Johnny er al snel uitlag. Dat hij natuurlijke leider Maxime niet kon accepteren was heel kinderachtig. Toen hij erachter kwam dat hij de groep niet kon controleren.. ging hij naar huis. Heel slap. Maxime stelde zich overigens ook niet echt lekker op door
Nicole en Fleur dwars te zitten. Behoorlijk vals dat hij Nicole het mes niet wilde geven voor het hakken van schelpdieren.
Maar misschien is het ook wel zo dat messen daar niet geschikt voor zijn. Hij had zich wel wat socialer kunnen opstellen.
Dapper van Nicole dat ze gewoon zichzelf bleef.

En dan Tom die dacht dat als Maxime moe zou worden van het harde werken, hij wel even het leiderschap zou overnemen. ( Wat hebben die mannen toch met leiderschap, weten ze dan niet dat een echte leider zich niet als leider naar voren schuift, maar door zijn kampleden vanzelf wordt erkent.) Gelukkig dus dat Tom eruit lag.

Zelfverklaarde Robinson John maakte zichzelf al gelijk belachelijk met het incident Elsje en het eten. Kan die man niet gewoon reageren. En dat noemt hij zichzelf een Robinson als hij een keer voor het kamp voedsel mag stelen.
"Ik ben een echte Robinson en de andere bakken er niks van". Ondertussen ligt hij heel de dag in bed.

Dan heeft Esther de pech om juist Carl en John en een overdosis aan Belgen in haar team te krijgen. Ester is niet mijn
type, dat is gebleken met het gezeur tegen Douwe op Mensirip. Maar ze heeft bij mij wel een streepje voor omdat ze vegetarier is ( ben ik zelf ook ). In ieder geval John's gedrag was niet acceptabel. En Meredith en Marleen hebben voor mij afgedaan door geen karakter te tonen en er iets van te zeggen. Ieder mens met morale principes had hier wat aan gedaan.
Carl is gewoon meedogenloos met het spel bezig en gaat over lijken. Maar John was erger. In 5 jaar robinson heb ik zoiets
nog nooit meegemaakt. Die man heeft blijkbaar geen geluk in zijn leven want hij is omringt door negativitiet. Klaagt over alles en iedereen, zonder ook maar een rede. Dit soort mensen zijn voor mij van de ergste soort, zowel in ER als in de maatschappij. Hoe kun je zoveel negativitiet in je hebben. Gelukkig graaft hij zijn eigen graf en karma bepaald dat hij
eruit vliegt. THANKS GOD. Dan op het einde zegt hij nog dat Esther het heel moeilijk gaat krijgen in haar leven, en dat
hijzelf gelukkig is. Leeft duidelijk in zijn eigen filmwereld en heeft denk geen enkele vrienden. Compleet gestoord.

Als ik Esther was geweest had ik het hele kamp de vinger gegeven, mijn eigen matras en slaapplaats en eten gehouden en
op die manier krachten gespaard voor na de samensmelting. Je gaat een stelletje schorpioenen toch niet als tere poppetjes behandelen. Stom ook van haar dat ze probeerde samen te spannen met meredith en Wim. Dat is uiteindelijk haar ondergang geworden.

verder vond ik sommige proeven te gevaarlijk, zoals de proef onderwater met het lossnijden van de touwen en de proef
aan de branding waar Maxime onderkoeld is. Ik vind Marnix en Emma het einde, en ik hoop dat Carl er zo snel mogelijk
uitligt. Carl is trouwens niet zo slim, want hij maakt zich zo onpopulair bij de anderen dat hij ook al komt hij in de finale nooit zal winnen, want niemand gaat op hem stemmen.

 

"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overdosis ER
« Reactie #1 Gepost op: 30-10-2005, 10:26:11 »
Leuk, deze samenvatting van iemand die de hele bups in een keer bekeken heeft. Ik merk dat, omdat er steeds een week tussen zit, ik toch dingen die eerder gebeurd zijn vergeten ben. Tom...? Who the f*** is Tom...? Op deze manier ER beleven biedt zo zijn voordelen, blijkt ;).

Offline Nootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zoek de verschillen ...
Re: Overdosis ER
« Reactie #2 Gepost op: 30-10-2005, 12:07:45 »
Inderdaad erg leuk dat je dit zo geplaatst hebt.
Of ik het wel of niet met sommige zaken eens ben maakt niet uit ..
ik heb enorm van je mooie bijdrage genoten   ::ok::

Ik ga nog even nadenken of ik er op in wil haken ...
het is nog .. vroeg voor mij  ;)

Bedankt  :)

« Laatst bewerkt op: 30-10-2005, 12:13:07 door Nootje »
Mensen zijn als dieren... behandel dieren als mensen...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overdosis ER
« Reactie #3 Gepost op: 30-10-2005, 19:16:54 »
Grappig om dit allemaal te lezen. :) Het lijkt wel een soort samenvatting van wat er de afgelopen weken allemaal is geschreven op het forum.
Nog even niks.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Overdosis ER
« Reactie #4 Gepost op: 30-10-2005, 19:27:01 »
Leuk bericht,
en ik ben het grotendeels met je eens...
vind het alleen jammer dat er zo wienig over Fleur terug te lezen is...  :-\\
There's no show like a reality show ;)

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overdosis ER
« Reactie #5 Gepost op: 31-10-2005, 14:33:05 »
heb je ook nog iets positiefs te melden na het zien van ER?????????? ::ok::


anders moet je maar niet meer kijken hoor,zoveel ellende voor jouw ,kan je vast niet aan.

ach ach ach ach
medelijden met je

een moeder van een van de deelnemers !!!!!!! ::bravo::  ::bravo::


begin de dag met een lach

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overdosis ER
« Reactie #6 Gepost op: 31-10-2005, 15:57:09 »
heb je ook nog iets positiefs te melden na het zien van ER?????????? ::ok::


anders moet je maar niet meer kijken hoor,zoveel ellende voor jouw ,kan je vast niet aan.

ach ach ach ach
medelijden met je

een moeder van een van de deelnemers !!!!!!! ::bravo::  ::bravo::




Dit is pas een zielige reactie.....How deep is your dip?? ::ohno::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overdosis ER
« Reactie #7 Gepost op: 31-10-2005, 17:15:14 »
Dit is pas een zielige reactie.....How deep is your dip?? ::ohno::


nee hoor ik zit niet in een dip ,jij wel?
het is zo jammer dat er zo vaak in herhaling wordt gevallen en dat er niet iets nieuws word neergezet.
met name iets positiefs over ER

geweldige omgeving,goed filmwerk,de hele crew 8 weken weg van gezin,en maar zeulen met een camera op je nek,wist je dat zo n ding 18 kilo weegt?

laat daar eens iets over horen en de deelnemers ach,gelukkig allemaal gezond en wel thuis ,allemaal een ervaring rijker,en kijk wat ze te weeg brengen op een forum.

ieder zn mening ik ook ,maar niet over persoonlijkheid we zien 1 week filmwerk gepropt in 50 minuten hoe wil je dan oordelen?

maar ach ook deze discussie is al meermaals gevoerd

kom op zeg,laat nu ook eens iets positiefs horen


kira25

 




begin de dag met een lach

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Overdosis ER
« Reactie #8 Gepost op: 31-10-2005, 17:26:37 »
Ik snap jou echt niet kira25, dit forum gaat er juist om om over dat soort dingen te discuisseren.. Niet om te zeggen hoe geweldig het filmwerk wel niet is, blablablablabla..
First you go backwards, but then forwards again

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overdosis ER
« Reactie #9 Gepost op: 31-10-2005, 17:37:33 »
Ik snap jou echt niet kira25, dit forum gaat er juist om om over dat soort dingen te discuisseren.. Niet om te zeggen hoe geweldig het filmwerk wel niet is, blablablablabla..

hallo evenstar

ik gaf maar wat voorbeelden,er zijn zoveel meer dingen om over te discussieren,nu staat hier weer de hele riedel die alle deelnemers al over zich heen hebben gehad.


 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
begin de dag met een lach

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Overdosis ER
« Reactie #10 Gepost op: 31-10-2005, 17:38:26 »
heb je ook nog iets positiefs te melden na het zien van ER?????????? ::ok::


anders moet je maar niet meer kijken hoor,zoveel ellende voor jouw ,kan je vast niet aan.

ach ach ach ach
medelijden met je

een moeder van een van de deelnemers !!!!!!! ::bravo::  ::bravo::





Een kam en tandeborstel.. dat klinkt als een meisje.

Hallo moeder van Nicole, Emma, Tom, Johny, Maxime, Esther, of Wim??? Het wordt toch tijd dat het uit de kast komt.

Ik ben niet emotioneel betrokken bij ER. Het niet of wel aankunnen van de ellende staat dus niet ter discussie.
Ik kijk gewoon omdat ik het leuk vind om de intriges te zien tussen de deelnemers. Het blijft een leuk programma.

Okay iets positiefs...

Ik vind Marnix echt een leuke sympathieke gozer. En ik vond hem zeer geschikt als leider.
Ik vond Maxime ook een leuke kerel.
Emma vind ik tot nu toe een van de leukste deelnemers in de afgelopen 5 jaar. Het is iemand die niet zo'n hoge dunk van
zichzelf heeft, maar op een of andere manier slaat ze er zich prima doorheen.
Ook Fleur vind ik erg goed. Ze is al die tijd zichzelf gebleven en heeft zich toch staande weten te houden. Ik gun
haar de finale ook wel. Hetzelfde geld voor Douwe die zich ook naar laat leiden door wat anderen denken of zeggen.
Opzich vond ik Tom ook wel een symphatieke kerel. Alleen jammer dat hij op een gegeven moment over dat leiderschap begon.

Eigenlijk is iedereen wel okay. Met uitzondering van Carl en John. En dan metname John die zich gewoon super aso heeft
gedragen.

Is het nou goed?

Groetjes..
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Overdosis ER
« Reactie #11 Gepost op: 31-10-2005, 17:42:02 »
SUPER!!!!!!!!!!

zie je nu wel zo moeilijk is het toch niet  ::ok:: ::ok:: ::ok::


en ja over de meeste dingen deel ik je mening .

groetjes kira25
« Laatst bewerkt op: 31-10-2005, 18:26:34 door kira25 »
begin de dag met een lach