Auteur Topic: Expeditie Robinson FANDAG!  (gelezen 124500 keer)

Offline ernestine

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #100 Gepost op: 19-11-2005, 15:00:14 »
Hallo lieve mensen
Wat leuk om weer te zien hoe de Expeditie, iedereen nog bezig houdt!! Mij ook hoor !!!  ;)
En heel leuk dat er weer een Fandag komt !! Wat ik wel even kwijt wil, is dat ik onder voorbehoud kom, want ik had al een paar dagen geboekt in Belgenland... ::ohno:: !!
Ik heb alleen nog géén bevestiging hiervan gekregen, dus het kan nog alle kanten op.. :P Ik hou jullie op de hoogte !!!
En kijk er al naar uit om jullie weer eens te zien !!!!! want ik heb heel erg genoten van de afgelopen Fandag !!!! En ik weet zeker dat het weer tegek gaat worden !!!!

Misschien tot dan!! anders heel veel plezier !!!!

Enne.... TOT DE ALL STARS!!
Lieve groetjes 

Ernestine (ER2004) ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

p.s. Kom gezellig een keertje kijken op mijn nieuwe website :
www.thatsit.nl/ernestine
« Laatst bewerkt op: 19-11-2005, 15:13:28 door ernestine »

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #101 Gepost op: 19-11-2005, 15:55:13 »
Cool,

TOT DE ALL STARS....
klinkt heel erg veelbelovend... heel tof!!!!


Vorig jaar zat ik nog neit op deze site... maar ik heb toen wel ER gevolgd.
Jemig meid, wat jij hebt moeten dootstaan met Mcik en Klaar.. ik heb altijd met veel plezier naar jullie drie gegeken in de mangrove...

hetzou echt super zijn als je kon komen, het lijkt me echt gaaf om ook deelnememrs te zien van vorig seizoen.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #102 Gepost op: 19-11-2005, 16:40:37 »
T'is wel een beetje duur met de trein voor 2 personen en een retour!!

Tinuz, bedenk wel: Er moet een locatie gehuurd worden en er worden onkosten gemaakt voor het maken van benodigdheden zoals de quiz.

Zoals je wellicht weet is Realitynet een site die onafhankelijk is en puur draait op de tijd - en soms ook het geld-  die de vrijwilligers erin steken. M.a.w. als er voor de fandag niet voldoende geld in kas komt om de kosten te dekken (en die zekerheid hebben we nooit van te voren) dan komt dit geld uit de spaarpotjes van de vrijwilligers die ze organiseren ;)

De kosten zijn in eerste instantie bedoeld om de kosten van het regelen van de fandag te dekken. Alles wat eventueel overblijft gaat naar de kas van Realitynet om de site draaiende te houden want bandbreedte is duur - en daar profiteren we dus uiteindelijk allemaal van omdat we deze gezellige en mooie sites kunnen blijven bezoeken  ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #103 Gepost op: 19-11-2005, 18:24:07 »
Leuk, leuk, ik wil ook!  ::tandpastasmiley:: ik moet nog wel iemand overhalen om mee te gaan, er is tog geen leeftijdsgrens he? met 17 mag je vast wel komen  ::)  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #104 Gepost op: 19-11-2005, 18:30:45 »
Leuk, leuk, ik wil ook!  ::tandpastasmiley:: ik moet nog wel iemand overhalen om mee te gaan, er is tog geen leeftijdsgrens he? met 17 mag je vast wel komen  ::)  ;)
Ik hoop het toch van niet, anders mag ik met mijn 13 jaar al helemaal niet komen..  ::ohno::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #105 Gepost op: 19-11-2005, 18:39:15 »
Iedereen is welkom!!  ::jaja::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #106 Gepost op: 19-11-2005, 21:54:44 »
Tinuz, bedenk wel: Er moet een locatie gehuurd worden en er worden onkosten gemaakt voor het maken van benodigdheden zoals de quiz.

Zoals je wellicht weet is Realitynet een site die onafhankelijk is en puur draait op de tijd - en soms ook het geld-  die de vrijwilligers erin steken. M.a.w. als er voor de fandag niet voldoende geld in kas komt om de kosten te dekken (en die zekerheid hebben we nooit van te voren) dan komt dit geld uit de spaarpotjes van de vrijwilligers die ze organiseren ;)

De kosten zijn in eerste instantie bedoeld om de kosten van het regelen van de fandag te dekken. Alles wat eventueel overblijft gaat naar de kas van Realitynet om de site draaiende te houden want bandbreedte is duur - en daar profiteren we dus uiteindelijk allemaal van omdat we deze gezellige en mooie sites kunnen blijven bezoeken  ;)

Ja, dat snap ik wel hoor!!

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #107 Gepost op: 22-11-2005, 21:47:59 »
ik zou ook wel vet graag willen komen maar wat is de gemiddelde leeftijd nou op zo'n fandag ? ikzelf ben 16 jaar en het lijkt me wel leuk om hun allemaal zo eens in het echt te ontmoeten, maar je krijgt dus ook alle ruimte enzo om met je favoriete kandidaat op de foto te gaan ?!
en worden er ook emailadressen uitgewisseld ?!;) ::hypocriet::
Da Vincie

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #108 Gepost op: 22-11-2005, 21:51:56 »
E-mailadressen van de kandidaten krijg je niet zo snel  ;) Maar je kunt op de foto en dat soort dingen.. Verder komen er mensen van 13 tot 80 dus wees welkom zou ik zeggen!!  ::jaja::

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #109 Gepost op: 22-11-2005, 22:49:38 »
Tsjah het klinkt allemaal heel leuk, ik kijk wel of ik nog iemand kan vinden die met me mee wil:P al moet ik dan natuurlijk ook wel wat bedenken om tegen sommige kandidaten te zeggen als ze langs me lopen;) haha gr. v1nnie
Da Vincie

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #110 Gepost op: 23-11-2005, 06:46:00 »
al moet ik dan natuurlijk ook wel wat bedenken om tegen sommige kandidaten te zeggen als ze langs me lopen;) haha gr. v1nnie

Wees gewoon jezelf en geniet van allerlei zaken die er gebeuren. Je komt ogen en oren tekort want zo zal er een veiling zijn met leuke ER items en er zal vast en zeker, dnek ik persoonlijk, ook weer een vragenuur komen, waarbij de kandidaten vragen beantwoorden die je van te voren al kunt inleveren.

Je gaat gewoon bij een groepje staan rondom een kandidaat en er zal vanzelf een leuke vraag van je tong afrollen tijdens het gesprek. ;) vergeet niet dat de deelnemers ooit ook "gewone" mensen waren net als jij en ik ;D

Op zo'n dag is er verder meer dan genoeg te doen en voor de RN-ers die hier al langer mee discussiëren is het ook een soort van reunie geworden....maarre vergeet vooral je fotocamera niet mee te nemen want dit is de kans om met een ER deelnemer op de foto te komen ::zwaai::

Ga gewoon er naar toe en breng dan een  ::rofl::verslag uit aan mij
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #111 Gepost op: 24-11-2005, 17:02:46 »
Ik kom naar de fandag! ::trots::

Alleen ik vind het zo jammer dat Maxime niet komt!!!
Kunnen we niet een actie opzetten: HELP MAXIME NAAR DE FANDAG!
en dat iedereen dan ergens geld kan storten ofzo?

 ??? :D
Pura Vida!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #112 Gepost op: 24-11-2005, 17:09:38 »
Ik kom naar de fandag! ::trots::

Alleen ik vind het zo jammer dat Maxime niet komt!!!
Kunnen we niet een actie opzetten: HELP MAXIME NAAR DE FANDAG!
en dat iedereen dan ergens geld kan storten ofzo?

 ??? :D

 ::rofl::

Is een idee  ;) .. Maxime woont in Spanje, dus het is voor hem de moeite niet voor 4 uur naar nederland te komen  :)

Offline kimboektoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #113 Gepost op: 24-11-2005, 17:13:43 »
::rofl::

Is een idee  ;) .. Maxime woont in Spanje, dus het is voor hem de moeite niet voor 4 uur naar nederland te komen  :)

Haha ik weet het, maar hij kent natuurlijk wel mensen in Belgie!
En ik heb gehoord van zijn broer dat hij dolgraag wil komen naar de fandag, maar geen geld heeft omdat hij moest stoppen met zijn baan voor de Expeditie...  :(
En toen zei mijn moeder: zet gewoon een actie op om hem te laten komen! haha  :)
Pura Vida!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #114 Gepost op: 24-11-2005, 17:42:00 »
>>>Oproep!<<<

Erik Zooman, je hebt al 5x een inschrijfformulier ingevuld  ;D We hebben je inschrijving ontvangen, en hebben je als het goed is ook al een bevestigings e-mail gestuurd! Ik raad je aan, in je hotmailbox even te kijken bij ongewenste berichten!  :D Want nog meer keren inschrijven heeft geen zin  :) Alvast Dank! ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #115 Gepost op: 24-11-2005, 17:46:32 »

 maar je krijgt dus ook alle ruimte enzo om met je favoriete kandidaat op de foto te gaan ?!
Reken maar dat je dat gaat lukken, en wat die leeftijd betreft: maak je daar geen zorgen om.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #116 Gepost op: 25-11-2005, 00:14:04 »
Frank ER2004 de winnaar van vorig jaar dus, zal ook naar de fandag komen  ::jaja::  ;D


 ::bravo:: !!!

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #117 Gepost op: 25-11-2005, 21:26:01 »
Kun je je nog steeds inschrijven voor de fandag of is het vol :(:(
Da Vincie

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #118 Gepost op: 25-11-2005, 21:49:03 »
Kun je je nog steeds inschrijven voor de fandag of is het vol :(:(
::jaja:: Kan nog steeds  ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Expeditie Robinson FANDAG!
« Reactie #119 Gepost op: 26-11-2005, 10:37:15 »
Ik hoop dat het weer geen roet in het eten gaat gooien. Iedereen heeft vandaag en gisteren kunnen zien, hoe snel het kan veranderen. Hebben jullie een noodscenario in de kast liggen?