Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 19279 keer)

Offline saristari

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #20 Gepost op: 7-11-2005, 21:50:28 »
yes hij is naar huis!!!!!!

Misschien is hij een goede vent maar hij heeft het gewoon verpest door Esther geen kans te geven.


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #21 Gepost op: 7-11-2005, 21:53:25 »
Doei Carl ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: >:D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 11
« Reactie #22 Gepost op: 7-11-2005, 21:53:36 »
Ik hoop dat Meredith de proeven wint, of in ieder geval één van de proeven en dat Carl er uit vliegt! ;D


Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 11
« Reactie #23 Gepost op: 7-11-2005, 21:57:18 »
Yes yes yes! Carl is eruit :D

Baaybaay CarlKwarrel  ::zwaai:: ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #24 Gepost op: 7-11-2005, 21:58:07 »
De spannendste proef van deze expeditie, die laatste ::jaja:: ::jaja::

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #25 Gepost op: 7-11-2005, 22:01:33 »
Wat een mooie emotionele aflevering, heb wel even een traantje weggepinkt. Ik voelde gewoon die emoties, mooie televisie is dat toch altijd. En wat drukte Meredith zich tactisch uit over Carl tegen de familie-leden...

En wat ontzettend jammer dat Carl eruit is....;) Weet je, op een gegeven moment had ik echt zoiets van medelijden, ik d8: het is vast een lieve man, maar waarom doe je zo raar?! Ik moet wel zeggen dat hij nog wel wat respect heeft gekregen van me, hij heeft zijn stemmen niet ingezet. Moest ook al, anders had ie echt geen fatsoen gehad.

Vage teaser voor volgende keer...

Offline Silpher

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #26 Gepost op: 7-11-2005, 22:06:34 »
Het lijkt me sterk inderdaad dat ze zo geschrokken zijn omdat Carl eruit is.  ::rofl::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 11
« Reactie #27 Gepost op: 7-11-2005, 22:12:35 »
dat familie-eiland: gewoon zonde van de zendtijd. en meredith is wel een lief meisje, maar dat 'mijne mama' de hele tijd vond ik irritant.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #28 Gepost op: 7-11-2005, 22:19:05 »
Geweldige die Robinsonproef, geen water, nee, Cola! Geweldig ::jaja:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Piet Piraat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #29 Gepost op: 7-11-2005, 22:26:56 »
Carl eruit, gerechtigheid.  Nog niet eens een slechte zelf analyse op het einde.  Vraag me alleen af of hij nu echt geen spijt heeft van de zaak Esther of dat hij dat gewoon niet toe durft te geven omdat hij zich er eigenlijk voor schaamt.

Aangezien Meredith en Marleen het destijds niet voor Esther opnamen, vallen zij voor mij ook af.  Toen was het tactisch, nu maakt het voor mij het verschil tussen wel/geen Robinson.  Emma is een geweldige meid, maar fietst er net iets te makkelijk doorheen en Fleur heeft het ook net niet voor mij.

Blijft voor mij over de enige echte Robinson 2005: Marnix

Familie eiland: leuk bedacht maar zonde van de zendtijd.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #30 Gepost op: 7-11-2005, 22:36:40 »

Aangezien Meredith en Marleen het destijds niet voor Esther opnamen, vallen zij voor mij ook af.  Toen was het tactisch, nu maakt het voor mij het verschil tussen wel/geen Robinson.  Emma is een geweldige meid, maar fietst er net iets te makkelijk doorheen en Fleur heeft het ook net niet voor mij.
Blijft voor mij over de enige echte Robinson 2005: Marnix
Familie eiland: leuk bedacht maar zonde van de zendtijd.


Ik vond de ontmoeting met Meredith en haar mama enorm theatraal. Ik ben zelf moeder en mijn dochter heeft zelf  2 maanden in het buitenland gestudeerd. Als Meredith kiest om mee te doen moet ze toch niet zo staan wenen en zeggen : ik heb 40 nachten niet geslapen... Komaan zeg word eens volwassen en laat uw dochter toch wat zelfstandiger worden...

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #31 Gepost op: 7-11-2005, 22:44:56 »
Ik vind ook Marnix terecht winnaar moet worden van ER... Ook Marleen, want zonder Marleen had Meredith het zeker niet zo ver gebracht.

En dan vraag ik me af of dat een verdienste is van Marleen.. :P >:D :-X
sic transit gloria mundi

Offline RT

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #32 Gepost op: 7-11-2005, 23:02:18 »
Vage teaser voor volgende keer...
Ik denk dat Marnix en Emma gewoon gehoord hebben dat de rest een kans kreeg om hun familie te zien, en die kans hebben zij niet gehad.

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #33 Gepost op: 7-11-2005, 23:17:36 »
  ::ok::  ;D  Carl er eindelijk uit!  Minder slim van de dames om al hun stemmen weg te gooien, zeker omdat ze konden zien dat Carl geen stemmen in de pot had gegooid  ::ohno::  En kan iemand de stop uit dat familie-eiland trekken?  :-X
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Sprinter

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #34 Gepost op: 8-11-2005, 15:30:29 »
Meredith is de beste en ik hoop dat ze wint.

Ik was gister super blij want Meredith had de beide proeven gewonnen  ::trots::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #35 Gepost op: 8-11-2005, 15:35:16 »
Als ik t goed begrijp zitten Meredith en Emma nu in de finale he?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #36 Gepost op: 8-11-2005, 18:26:48 »
Als ik t goed begrijp zitten Meredith en Emma nu in de finale he?
als het spel geen plotselinge wending krijgt heb je gelijk ja ::jaja::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #37 Gepost op: 8-11-2005, 18:51:13 »
Als ik t goed begrijp zitten Meredith en Emma nu in de finale he?

Denk ik niet. Afgaand op het geween en het uitgesproken 'rampscenario' denk ik dat Meredith en Emma moeten strijden om een finaleplaats, zoals ook Marnix, Marleen en Fleur dat moeten. Ik hoop het. Ik hoop op een finale Marnix - Emma, omdat dat in mijn ogen de enige deelnemers zijn die de titel verdienen.

Ik sta kennelijk alleen hier, maar het optreden van de drie dames stond mij bijzonder tegen. Op basis waarvan hadden zij zo'n enorme hekel aan Carl dat een totale boycot geoorloofd was? Met het geval Esther had het niets van doen, want daar konden Marleen en Meredith destijds prima mee leven. In feite maakte het trio zich nu precies schuldig aan datgene wat wij hier Carl zo verwijten. Ik werd echt onpasselijk van dat onderling gekwijl, het niet recht aankijken van Carl en het geroddel. Carl zou 'smerig gedrag' vertonen omdat hij trachtte Fleur voor zich te winnen? Volgens mij was dat gewoon een geoorloofde (hoewel kansloze) actie om in het spel te blijven. Zoals ook Douwe een noodsprong maakte. Als die actie niet 'smerig' was, dan meten de dames met 2 maten.

Iemand niet zo mogen, okay. Maar om in staat te zijn iemand zo links te laten liggen, dat vergt toch een bepaalde karaktertrek die mij totaal niet bevalt. Sorry dat ik het zeg.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #38 Gepost op: 8-11-2005, 20:13:33 »
Al bracht Carl het niet erg tactisch, en op een verkeerd moment, maar toch had hij een punt toen hij vroeg wat Meredith in de expeditie tot nu toe had gedaan. Want dat was inderdaad bijzonder weinig, behalve het heulen met het anti-Esther clubje en het laten troosten door Moeder Marleen.  ::niet-ok::
Terwijl Kwarrel juist zo bijzonder veel had gedaan: vissen, voedsel zoeken, hut bouwen, eliminatieproeven winnen, etc. (en iedereen tegen zich in het harnas jagen). Beiden zijn anti-polen van elkaar, en beiden verdienen het niet om de expeditie te winnen.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #39 Gepost op: 8-11-2005, 20:21:57 »
Al bracht Carl het niet erg tactisch, en op een verkeerd moment, maar toch had hij een punt toen hij vroeg wat Meredith in de expeditie tot nu toe had gedaan. Want dat was inderdaad bijzonder weinig, behalve het heulen met het anti-Esther clubje en het laten troosten door Moeder Marleen.  ::niet-ok::
Terwijl Kwarrel juist zo bijzonder veel had gedaan: vissen, voedsel zoeken, hut bouwen, eliminatieproeven winnen, etc. (en iedereen tegen zich in het harnas jagen). Beiden zijn anti-polen van elkaar, en beiden verdienen het niet om de expeditie te winnen.

Klopt helemaal en omdat ze elkaars tegenpolen zijn, mag er toch wel een groot compliment gemaakt worden naar Meredith. zij blijft teminste langer in de expeditie dan kwarrel (maar hoeveel langer is de vraag, misschien maar een paar uur ipv. een paar dagen).