Auteur Topic: aflevering 12 (speculaties)  (gelezen 30443 keer)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #60 Gepost op: 10-11-2005, 20:42:10 »
volgens mij moet de pool aangepast worden ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Madine

  • Gast
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #61 Gepost op: 10-11-2005, 21:35:48 »
Okay, mijn voorspelling:

In een proef tussen Emma en Meredith wordt bepaald wie op Gual mag blijven tot de finale en wie terug moet naar Mensirip, Meredith wint en Emma keert terug. In de Robinsonproef die deze maal voor de familieleden zal zijn wordt uitgemaakt wie z'n geliefde mag ontmoeten, ik denk een eetproef (vieze beestjes  :P), dit gaat gewonnen worden door de man van Marleen. Dat verklaard waarom Marnix zo kapot was, hij had graag die ontmoeting gehad. Tijdens een loodzware proef gaat dan Marnix immuniteit winnen en geeft hij Fleur de zwarte stem. Fleur wordt op de laatste eilandraad weggestemd met die ene stem. Marnix gaat echter niet naar Gual maar blijft bij Marleen en Emma, in de volgende aflevering gaan die drie uitmaken wie samen met Meredith naar de finale eilandraad mag.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #62 Gepost op: 11-11-2005, 00:20:32 »
Okay, mijn voorspelling:

In een proef tussen Emma en Meredith wordt bepaald wie op Gual mag blijven tot de finale en wie terug moet naar Mensirip, Meredith wint en Emma keert terug. In de Robinsonproef die deze maal voor de familieleden zal zijn wordt uitgemaakt wie z'n geliefde mag ontmoeten, ik denk een eetproef (vieze beestjes  :P), dit gaat gewonnen worden door de man van Marleen. Dat verklaard waarom Marnix zo kapot was, hij had graag die ontmoeting gehad. Tijdens een loodzware proef gaat dan Marnix immuniteit winnen en geeft hij Fleur de zwarte stem. Fleur wordt op de laatste eilandraad weggestemd met die ene stem. Marnix gaat echter niet naar Gual maar blijft bij Marleen en Emma, in de volgende aflevering gaan die drie uitmaken wie samen met Meredith naar de finale eilandraad mag.

Madine, jij bent helderziend! Dat is het gewoon! Net de laatste zin, daar ben ik niet zeker van...
 ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 11-11-2005, 09:09:47 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #63 Gepost op: 11-11-2005, 10:57:09 »
Bah, toch niet Meredith in de finale  ::ohno::

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #64 Gepost op: 12-11-2005, 14:44:39 »
De teaser is die er al?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #65 Gepost op: 12-11-2005, 14:47:25 »
Tijdens een loodzware proef gaat dan Marnix immuniteit winnen en geeft hij Fleur de zwarte stem. Fleur wordt op de laatste eilandraad weggestemd met die ene stem.
Nou dan vind ik Marnix echt een LUL!! >:(
🜃

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #66 Gepost op: 12-11-2005, 15:43:33 »
Nou dan vind ik Marnix echt een LUL!! >:(

Waarom Faabjuh ???? Aan wie moet hij dan de zwarte stem geven volgens jou ??? Aan Marleen, aan Meredith, aan Emma .???


Ik zou het persoonlijk aan Meredith geven, die persoon ligt mij nu het minst....

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #67 Gepost op: 12-11-2005, 15:47:55 »
Waarom Faabjuh ???? Aan wie moet hij dan de zwarte stem geven volgens jou ??? Aan Marleen, aan Meredith, aan Emma .???


Ik zou het persoonlijk aan Meredith geven, die persoon ligt mij nu het minst....

hahahahahaha :P
Niet persoonlijk op nemen Millesime! ;)
Nee maar omdat hij Fleur al langer kent dan Marleen, dus ik vind dat ie m aan Marleen moet geven is minder sterk dan Fleur en meer emotioneel!
🜃

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #68 Gepost op: 13-11-2005, 14:19:29 »
Ik denk ook dat Fleur naar huis moet, jammer genoeg. Ik had graag een finale gezien tussen natuurlijk Marnix ( mijn favoriet), Emma en Fleur. Maar ik weet niet precies waarom, ik denk echt dat Fleur naar huis moet. Van mij mag ook Meredith naar huis, ik heb met haar het minst, ik vind Marleen super sympathiek maar ik vind Emma en Fleur nog beter. We zullen het allemaal morgen zien!!! Hoeveel afleveringen zijn er nog tot de finale????  ???

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #69 Gepost op: 13-11-2005, 14:22:35 »
Ik denk nu maandag afl. 12 dan de week daarop 13 en is het spel gespeeld... Dan wordt er door de samensmelters gestemd op de winnaar/winnares en dan de week daarop een finale in de studio met misschien de bekendmaking van de winnaar of de winnaar via sms....

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #70 Gepost op: 13-11-2005, 15:10:59 »
Ik denk nu maandag afl. 12 dan de week daarop 13 en is het spel gespeeld... Dan wordt er door de samensmelters gestemd op de winnaar/winnares en dan de week daarop een finale in de studio met misschien de bekendmaking van de winnaar of de winnaar via sms....

en zo denk ik er ook over

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #71 Gepost op: 13-11-2005, 16:47:09 »
Het zou ook kunnen zijn dat Meredith de proef tegen Emma verliest, en zij dus terug naar Mensirip moet. Marnix wint de eliminatieproef en geeft de zwarte stem aan Meredith. Als Meredith dus de proef van Emma verliest en de eliminatieproef heeft ze toch een vrij grote kans om eruit te liggen. Ik weet niet wat voor eliminatieproef het gaat worden.. Maar we zullen zien.. Het ligt er natuurlijk ook aan wíe de eliminatieproef wint.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #72 Gepost op: 13-11-2005, 21:08:02 »
Is de teaser van afl. 12 er al?  ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
OPGELET aflevering 12 TEASER
« Reactie #73 Gepost op: 13-11-2005, 23:21:19 »
Is de teaser van afl. 12 er al?  ;)

Ah ja deze "teaser" staat er al een tijdje op:
De 5 resterende Robinsons halen opgelucht adem nu ze erin geslaagd zijn Carl weg te stemmen. Meredith heeft tijdens de vorige Eliminatieproef de immuniteit verworven en zet koers naar Winnaarseiland. Daar ruilt ze van plaats met Marnix, een logische keuze aangezien zij wil genieten van de luxe op dat eiland met haar boezemvriendin Emma. Maar het geluk van de twee jongedames is van korte duur wanneer blijkt dat ze er moeten strijden om een finaleplaats tijdens een beklijvend spannend jenga-spel. De winnares is meteen zeker van een finaleplaats. De verliezer moet meteen terug koers zetten naar het basiskamp op Mensirip.

Daar wacht haar dan de volgende Robinsonproef. Deze wordt niet afgelegd door de Robinsons, maar door hun dierbare. Bijgevolg volgt er een ‘ijskoude’ strijd tussen onder andere de vrouw van Marnix, de man van Marleen en de moeder van Fleur… Het is alvast bijzonder verrassend om te zien hoe zij hun grenzen verleggen voor de inzet van de proef : een gesprek van twee uur met zijn of haar ‘Robinson’. Vooral Marnix en Marleen hopen dat ze hun partner even in de armen kunnen nemen…

Maar ook de Eliminatieproef wordt deze week een cruciale uitdaging in de Expeditie. De winnaar is alvast zeker van een finaleplaats en meg tevens een zwarte stem uitbrengen voor de volgende Eilandraad. En net dat kan van doorslaggevend belang zijn voor bijvoorbeeld Marleen, Meredith en Fleur. Zij hebben immers geen enkele stem meer omdat ze die op de vorige Eilandraad allemaal inzetten op Carl…


 ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: OPGELET aflevering 12 TEASER
« Reactie #74 Gepost op: 14-11-2005, 11:46:36 »

Maar ook de Eliminatieproef wordt deze week een cruciale uitdaging in de Expeditie. De winnaar is alvast zeker van een finaleplaats en meg tevens een zwarte stem uitbrengen voor de volgende Eilandraad. En net dat kan van doorslaggevend belang zijn voor bijvoorbeeld Marleen, Meredith en Fleur. Zij hebben immers geen enkele stem meer omdat ze die op de vorige Eilandraad allemaal inzetten op Carl…[/i]

 ;)

Noemen ze Meredith omdat die geen enkele stem meer heeft of omdat zij de verliezende is in het Jengaspel... Ik hoop dat, want dat betekent dat Emma eerste finaliste is, terecht !

Offline Taco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: OPGELET aflevering 12 TEASER
« Reactie #75 Gepost op: 14-11-2005, 17:08:02 »
Noemen ze Meredith omdat die geen enkele stem meer heeft of omdat zij de verliezende is in het Jengaspel... Ik hoop dat, want dat betekent dat Emma eerste finaliste is, terecht !

Omdat ze geen stem meer heeft  ;)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #76 Gepost op: 14-11-2005, 18:00:50 »
Komop! Ik ben er klaar voor!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline LaSeR

  • Forumlid
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #77 Gepost op: 14-11-2005, 18:35:46 »
Megaspoiler

Op de site van kanaal 2 is het portret van één van de vijf overblijvende deelnemers reeds doorkruist ::oink::! ::oink:: ::oink::

Ga er enkel maar gaan kijken als je wil weten over wie het gaat (ik ga het hier niet schrijven om het kijkplezier van de forumgangers niet te verpesten die het niet willen weten).

http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/index_nieuwelook.htm?kleur=geel&mv=robinson_0

Een vergissing van de webmaster ongetwijfeld. Vraag is : is het gewoon een vergissing of heeft de webmaster te vroeg de doorkruiste foto online gezet?

Wat denken jullie? Ik vrees alvast voor de persoon in kwestie  ::ohno::

Er is leven na de televisie

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #78 Gepost op: 14-11-2005, 18:41:30 »
Wooooooooooooow jaaaa !! ik zie t nu ook!!! :o :o :o :o
SHOCKINGG!!!!
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #79 Gepost op: 14-11-2005, 18:52:14 »
Nou ja zeg :o

In principe kan ik m'n pool er ook nog op gaan aanpassen (volgens mij weet niemand wat ik heb ingevuld), maar ik ben eerlijk en doe het niet. Zou erg flauw zijn, zeker als het waar is. ::ohno::