Poll

Wat is jullie favoriete seizoen van expeditie robinson?

2000
10 (18.2%)
2001
4 (7.3%)
2002
4 (7.3%)
2003
10 (18.2%)
2004
16 (29.1%)
2005
11 (20%)

Totaal aantal stemmen: 54

Auteur Topic: Wat is je favoriete seizoen ER?  (gelezen 11341 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #20 Gepost op: 11-11-2005, 14:01:13 »
Ik dacht dat jij atheïst was Lukas  ;)

Klopt, maar ik was toen gewoon aan 't testen hoe ver je de dingen kon laten (ont)sporen, en dat was een succes! Ik ben gestart met de absolute 'verering' van Bjorn, heb het "Onze Bjorn" geschreven (natuurlijk op het "Onze Vader" gebaseerd), en dit overal op het toenmalige  forum (waar ik ook heel actief was) gepost. In elk topic over Bjorn legde ik zijn daden uit, want ik was zijn apostel Lukas (of wat had je gedacht). Nog geen week later kwamen er (natuurlijk getruukeerde) foto's van Bjorn-aan-het-kruis boven water, en werd in de kranten en magazines geschreven dat Bjorn werd vereerd als de nieuwe Messias. Echt een hype! Dat was echt lachuh!!

Heb er btw nooit negatieve reacties op gekregen, nu ik eraan terugdenk...  ???

Neen hij is een Björnist, hij gelooft alleen in Björn.... ::rofl::

Toen was ik dus idd Bjornist!
;D
En nu nog steeds epicurist en atheist en onnozelentist :P tot in de kist.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #21 Gepost op: 12-11-2005, 20:39:27 »
In 2004 heb ik het meeste genoten van de afvallers, vooral de 3 Moerasketiers, Klaar, Ernestine (de diva's) en Mick; ontzettend boeiende persoonlijkheden en de omstandigheden in de mangrove, petje af, hoor!

Ik heb echt zitten hopen en bidden dat ze de tocht (langs hun familieleden!) terug naar het kamp op tijd zouden volbrengen!

Verder was ik erg blij dat uiteindelijk Frank won, hij had niet alleen de looks van een Robinson, maar ook alle kwaliteiten.

Minpuntje, inderdaad, de opgevers.

2002 vond ik vreselijk, weinig leuke kandidaten, en dat gezeur en gekonkel van het laatste groepje, jek.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #22 Gepost op: 12-11-2005, 20:47:18 »
Ik heb gekozen voor 2004! Er zaten heel veel wendingen in en het was een goed jaar qua kijkcijfers! Ja is voor mij het leukste seizoen, ook vond ik 2002 leuk!
🜃

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #23 Gepost op: 18-11-2005, 20:57:49 »
Ik vind dit jaar minder leuk. Mis het survivallen en het afzien. :(

Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #24 Gepost op: 18-11-2005, 21:11:43 »
2000. de eerste de beste.
Om 1 of andere reden is die me altijd het sterkst bijgebleven.
Vond het dan ook klote dat er in de all-stars geen 1 van in zat. ::ohno::

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #25 Gepost op: 21-11-2005, 16:42:10 »
2003 en 2004, twijfelgeval!
Some light in your eyes...

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #26 Gepost op: 21-11-2005, 22:09:21 »
umm umm wanneer deden ilona en gio enzo mee??
Dat von ik een hele leuke ::ok::
Die van vorig jaar vond ik de kandidaten nie zo leuk maar de spellen waren super ::ok::.
Dit jaar von ik ook super ::ok::

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #27 Gepost op: 21-11-2005, 22:19:03 »
umm umm wanneer deden ilona en gio enzo mee??
Dat von ik een hele leuke ::ok::

2003 ::regenboog:: .. Vond ik zelf ook de leukste !!
Do you want to go to the Seaside?

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #28 Gepost op: 22-11-2005, 13:55:06 »
Ik vind dit jaar minder leuk. Mis het survivallen en het afzien. :(


Ben ik het helemaal mee eens, je hebt ze dit jaar niet echt honger zien leiden. Er was eten in overvloed, het enige wat ze af en toe deden, en dit meer voor de lol en ontspanning, was een visje proberen te vangen.

Nee, breng dan maar 2001 terug, daar hebben ze honger geleden en was het echt nog survivalen!!!!

Maar ik vind in elk jaar wel een stel ontzettend leuke mensen terug. Wat me dit jaar opviel was, dat het laatste groepje zo ontzettend hecht was. Er hing in het kamp zo'n ontspannen en relaxte sfeer, ze waren gewoon van elke dag aan het genieten. Ook eens leuk om te zien in plaats van allerlei tactieken en intriges om toch maar Robinson te worden!!!  ::zwaai::

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #29 Gepost op: 22-11-2005, 15:56:55 »
2003 zonder twijfel
 -Bjorn,
 -nogmaals Bjorn maar dan in combinatie met een eiland vol vrouwen. ::rofl::
 -De honger maar sterke groepsband op het manneneiland,
 -De bananen affaire, ::ohno::
 -Robin die knettergek word en vervolgens in zorro veranderd(klassieker!!)

boeiende kandidaten en naar mijn mening een goede combinatie van echt survivalen en afzien,met leuke proeven en sociale aspecten...

Ohja en een robinsonbaby, tja een vrouw op een eiland vol mannen duh.... ::jaja::

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #30 Gepost op: 23-11-2005, 20:53:35 »
2003 zonder twijfel
 -Bjorn,
 -nogmaals Bjorn maar dan in combinatie met een eiland vol vrouwen. ::rofl::
 -De honger maar sterke groepsband op het manneneiland,
 -De bananen affaire, ::ohno::
 -Robin die knettergek word en vervolgens in zorro veranderd(klassieker!!)

boeiende kandidaten en naar mijn mening een goede combinatie van echt survivalen en afzien,met leuke proeven en sociale aspecten...

Ohja en een robinsonbaby, tja een vrouw op een eiland vol mannen duh.... ::jaja::
  ::jaja:: ::ok:: Ook mijn favoriete reeks tot nog toe

Offline jeroenvancampen

  • Forumlid
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #31 Gepost op: 29-11-2005, 16:30:11 »
voor mij was dat 2001 komt vooral omdat ik veel van mel gehoord heb lees dit stuk wat erg mooi ishttp://images.google.com/imgres?imgurl=http://expeditierobinson2.50megs.com/fotos/melanie.jpg&imgrefurl=http://expeditierobinson2.50megs.com/artikelen_interviews.html&h=152&w=106&sz=3&tbnid=1R_A0U4vUBkJ:&tbnh=90&tbnw=62&hl=nl&start=1&prev=/images%3Fq%3Dmelanie%2Bdrent%26svnum%3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D%26safe%3Doff%26sa%3DN

en druk op de foto van mel en lees wat haar ervaring is
op dit moment studeerd ze aan de kunstacademie en ik zie werk van haar op dr website staan en ze is goed bezig als ik het zo zie.

Offline scotty018

  • Forumlid
Re: Wat is je favoriete seizoen ER?
« Reactie #32 Gepost op: 29-11-2005, 20:04:57 »
Heb op 2001 gestemd.

2000: Niet tot nauwelijks gezien. Weet er iig nog maar weinig over

2001: Topjaar met Pieter,Richard, Jeniffer en Pascal (toen was t nog afzien)

2002: Mindere deelnemers, maar wel erg veel leuke conflicten gezien (derek en nolleke bijv ::rofl::)

2003: Komt op de 2e plek. Erg leuk en spannend jaar met giovanni,ryan en bjorn (alleen die judge  ::ohno::)

2004: Veel leuke wendingen, werd echter al meer een vakantie dan een survival (hoop cadeautjes, mogen terugkomen etc etc) En nog gaven er mensen met bosjes op (snap dan ook niet wat iedereen in die peter ziet)

2005: Expeditie Robinson??? kan het beter expeditie buikjevol noemen. Heb me wel zo geergerd aan de concepten van dit jaar (familieiland, winnaarseiland, cadeautjes, pauze in de proef etc etc.) Nee, was veruit het minste jaar van allemaal.

Van mij mogen ze ook heel die finale uitzending laten zitten. Is toch niet spannend zo...... Pak gewoon het concept van 2001 of 2002. Toen besliste de laatste afvallers wie de robinson van dat jaar werd. Eerlijker en spannender