Auteur Topic: De evenwichtsbalk  (gelezen 12465 keer)

Offline findingnemo

  • Forumlid
De evenwichtsbalk
« Gepost op: 19-11-2005, 13:26:02 »


Ik vrees dat de evenwichtsbalk voor Marnix fataal gaat worden. Ik zag hem gisteren tijdens het voorfilmpje van talpa
behoorlijk wankelen. Wat ik niet begrijp is waarom hij hier niet zo gewaardeerd wordt. Hij is niet pro belg ofzo.
Hij nam het consequent op voor Esther en stemde Meredith eruit in plaats van Fleur.

Het zou in dit geval heel vreemd zijn als Marnix af zou vallen omdat hij deze proef verliest, na alle proeven die
hij heeft gewonnen en gezien zijn persoonlijkheid zou het niet logisch zijn. Zoals ik al had geschreven moeten ze voor de finale een combinatie maken van verschillende proeven zodat niet iemand voorgoed alvalt door een keer domme pech. Dat kan wel tijdens de immuniteitsproef omdat dat niet betekent dat iemand er gelijk uit ligt, maar niet in de finale. 
Ik vind dat mensen meer op het Robinson gehalte getest moeten worden, daarom meer proeven en inderdaad de stemmen van
de medekandidaten.

Ik zou behoorlijk gefrustreerd zijn als Marnix er morgen uitligt en zo iemand als Marleen bijvoorbeeld in de finale komt omdat ze net iets langer op die balk blijft staan. Dat kan gewoon niet.  ::ohno:: Echt niet
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #1 Gepost op: 19-11-2005, 13:36:05 »
Ik vrees dat de evenwichtsbalk voor Marnix fataal gaat worden. Ik zag hem gisteren tijdens het voorfilmpje van talpa
behoorlijk wankelen.

daar moet je je niks van aantrekken, dat zegt niks hoor, die voorfilmpjes zijn leuk maar ook misleidend
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #2 Gepost op: 19-11-2005, 13:48:00 »
Citaat
Wat ik niet begrijp is waarom hij hier niet zo gewaardeerd wordt. Hij is niet pro belg ofzo.
Hij nam het consequent op voor Esther en stemde Meredith eruit in plaats van Fleur.
Volgens mij is Faabjuh de enige die Anti-Marnix is hoor...
en trouwens, Megan heeft gelijk, je moet je niks aantrekken van die filmpjes (remember: Nicole gaat helemaal door het lint?)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #3 Gepost op: 19-11-2005, 14:38:04 »
Ik heb het filmpje niet gezien, maar dreigt hij eraf te vallen of wankelt hij alleen maar?

First you go backwards, but then forwards again

Madine

  • Gast
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #4 Gepost op: 19-11-2005, 16:21:59 »
Marnix is mijn Robinson hoor, sterk in de proeven, sociaal, nooit ruzie gehad op het eiland (zelfs Carl sprak nog goed over hem), hij heeft de grot en de oversteek meegemaakt, hij zorgde voor voedsel. Hij verdient het meer dan wie dan ook. Dat 'ie Belg is zal me een rotzorg zijn.

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #5 Gepost op: 19-11-2005, 16:49:15 »
Ik heb het filmpje niet gezien, maar dreigt hij eraf te vallen of wankelt hij alleen maar?



Het leek erop dat hij ging vallen. Iedereen stond gewoon stil en Marnix viel naar achteren zwaaide met zijn
armen en was met een been los van de balk om daarna weer op de balk terug te komen, nog steeds wankelend. Het leek
erop dat hij niet lang meer te gaan had. In een ander voorfilmpje zag je Carl ook wankelen tijdens de evenwichts
proef en die ging er dus ook uit.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline eniezen

  • Forumlid
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #6 Gepost op: 19-11-2005, 16:55:05 »
Ook als Marnix van de balk valt, wil het nog niet betekenen dat hij uit de expeditie ligt. voorgaande jaren was er altijd een fysieke proef (evenwichtsbalk) en een sociale proef, zodat er altijd 2 finalisten zijn voor de uitzending in de studio. Dus ook als Marnix van de balk valt, maakt hij denk ik nog een kans om een andere proef te winnen. Dus houdt moed! ::zwaai::

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #7 Gepost op: 19-11-2005, 17:06:06 »

Volgens mij hoorde ik vorige week dat de eerste die van de balk valt er gelijk uit ligt.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #8 Gepost op: 19-11-2005, 17:59:40 »
Volgens mij hoorde ik vorige week dat de eerste die van de balk valt er gelijk uit ligt.
dat meende ik ook te horen ja...

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #9 Gepost op: 19-11-2005, 19:04:43 »
Dat is toch altijd al zo geweest?

De overige kanidaten die we terug gaan zien die stemmen toch op hun robinson? Niet op de gene die het laatste afvalt? Ik dacht altijd dat de 3e afvalt door de proef die na de evenwichtsbalk word besloten.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #10 Gepost op: 19-11-2005, 19:30:14 »
vorig jaar was er ook nog een proef na, Kijk maar naar die super winnaar, FRANK!!!  ::hug:: :-*

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #11 Gepost op: 20-11-2005, 00:02:44 »
Dat is toch altijd al zo geweest?

De overige kanidaten die we terug gaan zien die stemmen toch op hun robinson? Niet op de gene die het laatste afvalt? Ik dacht altijd dat de 3e afvalt door de proef die na de evenwichtsbalk word besloten.
vorig jaar was er eerst de evenwichtsbalk, Mat flikkerde eraf en daardoor ging Shandi er ook achteraan. Uiteindelijk wist Frank het ook niet vol te houden en daardoor ging Marjolein verder. Toen was er een tweede proef, met vragen en schelpjes (ofzo), die proef werd gewonnen door Mat. Toen moesten Frank en Shandi nog duelleren voor de 3e plek in de 'halve finale'. Frank won uiteindelijk een volhoudproef en hij ging door.

Toen was er een überproef tussen Frank, Matthias (Mat dus) en Marjolein: Eerst een Kokosnoot opensnijden en de kokosmelk in een flesje doen. Dan de mangroven uitrennen en als een gek gaan kanoën naar een bepaalde plek om een zakje met een magnesiumstick op te halen. Dan naar de kooi toekanoën, vuur maken en daarop de Kokosmelk laten verdampen en dan in de kooi klimmen. De eerste twee zaten in de finale.

Zo was het toch?

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #12 Gepost op: 20-11-2005, 12:27:53 »
Volgens mij gaat Emma al naar de finale

Offline eniezen

  • Forumlid
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #13 Gepost op: 20-11-2005, 14:01:20 »
Volgens mij gaat Emma al naar de finale
nee, emma heeft met haar duel met meredith een plaats gewonnen bij de laatste 4. niet de laatste 2.

Offline Taco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #14 Gepost op: 20-11-2005, 14:20:05 »
Toen ik gister na de herhaling naar het filmpje keek voor maandag toen zag ik dat Marnix maar een klein beetje wankelde.. Met maar 1 been op de balk en met zijn armen heen en weer zwaaien is wel wat overdreven vind ik  ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #15 Gepost op: 20-11-2005, 14:25:18 »
nee, emma heeft met haar duel met meredith een plaats gewonnen bij de laatste 4. niet de laatste 2.

Klopt dat zou, Ik een beetje oneerlijk vinden als zij al in de Finale staat en ze heeft al veel mazzel gehad, eigenlijk gun ik het Marnix of Fleur veel meer, die hebben moeten vechten om een plaats op Winnaarseiland en, Emma heeft de hele Expeditie al vakantie gehad!

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #16 Gepost op: 20-11-2005, 14:27:48 »
Tijdens het filmpje zag ik Marnix ontzettend heen en weer gaan zeg maar hij rende van de ene kant naar de andere. Maar hoe zit het nou? De eerste valt eraf en ligt eruit? maar gaat het nou net zo lang door tot er 1 iemand overblijft?
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #17 Gepost op: 20-11-2005, 17:07:20 »
Tijdens het filmpje zag ik Marnix ontzettend heen en weer gaan zeg maar hij rende van de ene kant naar de andere. Maar hoe zit het nou? De eerste valt eraf en ligt eruit? maar gaat het nou net zo lang door tot er 1 iemand overblijft?
Die als langste op de balk blijft staan is sowieso door.

De anderen gaan denk ik nog een spel doen (als het zoals vorig jaar is)

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #18 Gepost op: 20-11-2005, 17:29:50 »
Volgens mij is het dit jaar weer dat de eerste die er af valt, ook echt af valt (A) ook al was dat vorig jaar anders.. want in 2003 meen ik mij te herinneren was Robin er als eerste af gevallen en was hij gelijk exit..  :\'(.. Ik hoop zelf dat Fleur er als eerste afvalt (want dat is goed voor mijn pool  ::hypocriet:: )
Do you want to go to the Seaside?

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De evenwichtsbalk
« Reactie #19 Gepost op: 20-11-2005, 17:47:05 »
Volgens mij is het dit jaar weer dat de eerste die er af valt, ook echt af valt (A) ook al was dat vorig jaar anders.. want in 2003 meen ik mij te herinneren was Robin er als eerste af gevallen en was hij gelijk exit..  :\'(.. Ik hoop zelf dat Fleur er als eerste afvalt (want dat is goed voor mijn pool  ::hypocriet:: )
ja de eerste is volgens mij ook af