Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 9384 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 13
« Reactie #20 Gepost op: 21-11-2005, 22:33:44 »
Denk ik ook, maar toch blijft het volgende week in de studio toch nog spannend met de drie finalisten.  ::ok::
Denk je dat echt?  :o
First you go backwards, but then forwards again

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #21 Gepost op: 21-11-2005, 22:35:32 »
Ik ben vooral benieuwd hoeveel stemmen Marnix en Emma hebben ingezet en op wie. Het zou me niks verbazen als Marnix alleen die twee stemmen heeft gebruikt die hij gewonnen heeft met de balk. Omdat hij die als prijs voor de overwinning beschouwde.

Tevens zou het me ook niet verbazen als Emma op Marnix heeft gestemd. Misschien wel met al haar stemmen.

Want er is natuurlijk maar één persoon die het écht verdient dit jaar. Misschien zelfs wel net zoveel als Frank vorig jaar.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #22 Gepost op: 21-11-2005, 22:44:32 »
Ga jij er een tekening van maken? ;)
;D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #23 Gepost op: 22-11-2005, 16:41:08 »
tja Faab,ik heb nog niet alles gezien, maar  Bahhh zeggen tegen iemand die veel wint,vind ik een beetje flauw. net zoals de mensen begonnen te mopperen over het feit dat Armstrong de tour niet spannend maakt,omdat hij telkens won. ik vind dat gelul. Marnix wint teveel? wel,de andere kandidaten moesten zich dan maar beter ingezet hebben, hij heeft ook maar 2benen,2armen  dezelfde herseninhoud zoals iedereen, dus ik begrijp je probleem niet
Naja kijk, hij had het altijd makkelijk op die eilanden! Dus daarom had hij nog veel kracht, terwijl als Marleen dat ook had was ze voor mij echt geen Robinson!
🜃

Offline Dreamcatcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #24 Gepost op: 22-11-2005, 18:11:33 »
Marnix gaat winnen... Duidelijk

 ::jaja::