Auteur Topic: Aflevering 13  (gelezen 9379 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 13
« Gepost op: 21-11-2005, 20:14:40 »
Viel Marnix nou echt als eerste van de balk? en nam hij Fleur mee? Wie zijn de twee finalisten, waaruit wij mogen gaan kiezen??

Bespreek hier Aflevering 13

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #1 Gepost op: 21-11-2005, 20:55:27 »
Wat ontzettend zonde.  :-X Zelden heeft er zo'n iemand zo sterk op die balk gestaan als Marleen deed en dan valt ze er af omdat die Marnix constant stond te wiebelen.  ::niet-ok::
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #2 Gepost op: 21-11-2005, 21:33:20 »
Dat was het voor Marleen. Zelfs als de hele jury voor haar stemde dan kon ze nog niet winnen, dankzij Marnix met zijn acht stemmen. :-X Ze halen er zo wel goed de spanning uit.
Nog even niks.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 13
« Reactie #3 Gepost op: 21-11-2005, 21:51:08 »
Wat een  ::niet-ok:: aflevering  ::ohno::

En Fleur is ook nog eens uit  :\'( :\'( :\'(
First you go backwards, but then forwards again

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 13
« Reactie #4 Gepost op: 21-11-2005, 21:52:40 »
Geweldige aflevering weer. ::joehoe::

Citaat
Dat was het voor Marleen. Zelfs als de hele jury voor haar stemde dan kon ze nog niet winnen, dankzij Marnix met zijn acht stemmen.  Ze halen er zo wel goed de spanning uit.

Niemand had van te voren kunnen weten dat Marnix nog 6 stemmen over zou hebben. Het is juist eerlijk dat ze niets aanpassen aan de situatie.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #5 Gepost op: 21-11-2005, 21:56:04 »
Niemand had van te voren kunnen weten dat Marnix nog 6 stemmen over zou hebben. Het is juist eerlijk dat ze niets aanpassen aan de situatie.

Ik zeg ook niet dat het oneerlijk is. ;) Ik zeg alleen dat ik het jammer vind en dat de spanning zo helemaal verdwijnt. Is er iemand die nog twijfelt aan een overwinning voor Marnix?  ???
Nog even niks.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #6 Gepost op: 21-11-2005, 21:56:54 »
Nee ik ben het met Art eens hoor.. ik vind het trouwens ook minder leuk dat Emma en Marnix hun stemmen nog konden gebruiken op zo'n crusiaal moment.. Ze hadden hun beloning voor het winnen van de proeven , en daarmee het voorkomen van de eilandraden al gehad (winnaarseiland).. En dan dit ook nog.. (Ik zou trouwens wel eerder op mezelf stemmen denk ik.. Lekker egoistisch maja ::hypocriet:: )  
Do you want to go to the Seaside?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 13
« Reactie #7 Gepost op: 21-11-2005, 21:58:11 »
Misschien heeft Emma die laatste megaproef gewonnen en worden de stemmen voor haar verdubbeld ofzo? Dan wordt het toch nog spannend.

Offline Eriktb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #8 Gepost op: 21-11-2005, 22:00:03 »
Spannende Finale proef, maar ik ga niet stemmen aan de hand van de uitkomst van de allerlaatste proef.
Maar op de waardige Robinson, en daar hebben we met z'n allen nog een week bedenktijd voor ;)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #9 Gepost op: 21-11-2005, 22:04:04 »
Ik vond Marnix echt niet leuk tijdens de proef! Ik had echt zo van: Val dan man!! >:(
En dan ook nog eens winnen! Bahhhh! Is zo ééntonig alles winnen! T is echt niet meer leuk zo, ik voorspel al voor die laatste proef dat hij ook won! ::kots::

Sorry maar zo denk ik er ff over!
🜃

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 13
« Reactie #10 Gepost op: 21-11-2005, 22:05:45 »
Maar hij won wel op een spectaculaire manier! Het was veel saaier geweest als Marleen had gewonnen. ;)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #11 Gepost op: 21-11-2005, 22:06:28 »
Ik denk niet dat Marnix en Emma al hun stemmen op zichzelf hebben gestemd.
En verder de kijker beslist ook mee das een belangrijke stem!!!!

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 13
« Reactie #12 Gepost op: 21-11-2005, 22:11:16 »
Marnix is gewoon geniaal, alle proeven winnen, zelf iets waar je niet goed in bent. Dat dwingt gewoon respect af!

Het lijkt me stug dat Marnix ER 2005 NIET wint...maar ja, wie weet komt er nog een rare draai.

Met dat stemmen, het is natuurlijk niet zo aardig alles op jezelf te zetten, maar ja, je hebt het toch verdiend of niet? Je bent eigenlijk gek als je het niet doet!

BTW: was was Maxime weer lekker 'dik' geworden zeg! En Carl ook, dat was ook een graatje. Ik vond die opmerking van Carl weg gaaf: "De moeilijkste tijd is van 10 tot half 1, want dan is het buffet gesloten", LOL!

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Aflevering 13
« Reactie #13 Gepost op: 21-11-2005, 22:12:16 »
Het was echt geweldig dat Marnix alsnog won, de gene met het minste evenwichtsgevoel, maar met een enorme wilskracht, dat hij nog stand hield nadat hij een enorme stap naar voren moest maken vind ik echt knap. Marnix is van de drie finalisten natuurlijk de enige echte winnaar. Dat sms'en vind ik echt overbodig en erg irritant. Beetje anti-climax op die manier..
Björn Lemeire is de man

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #14 Gepost op: 21-11-2005, 22:13:57 »
Het was echt geweldig dat Marnix alsnog won, de gene met het minste evenwichtsgevoel, maar met een enorme wilskracht, dat hij nog stand hield nadat hij een enorme stap naar voren moest maken vind ik echt knap. Marnix is van de drie finalisten natuurlijk de enige echte winnaar. Dat sms'en vind ik echt overbodig en erg irritant. Beetje anti-climax op die manier..

maar kan er dan tussen 3 of 2 personen gekozen worden?
dat vraag ik me af!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 13
« Reactie #15 Gepost op: 21-11-2005, 22:14:09 »
Marnix gaat winnen... Duidelijk

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 13
« Reactie #16 Gepost op: 21-11-2005, 22:16:21 »
Zo jammer dat juist Fleur hier af moest vallen! Nu is de finale wel beslist, Marnix gaat winnen!
Some light in your eyes...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #17 Gepost op: 21-11-2005, 22:23:45 »
Ik vond Marnix echt niet leuk tijdens de proef! Ik had echt zo van: Val dan man!! >:(
En dan ook nog eens winnen! Bahhhh! Is zo ééntonig alles winnen! T is echt niet meer leuk zo, ik voorspel al voor die laatste proef dat hij ook won! ::kots::

Sorry maar zo denk ik er ff over!
tja Faab,ik heb nog niet alles gezien, maar  Bahhh zeggen tegen iemand die veel wint,vind ik een beetje flauw. net zoals de mensen begonnen te mopperen over het feit dat Armstrong de tour niet spannend maakt,omdat hij telkens won. ik vind dat gelul. Marnix wint teveel? wel,de andere kandidaten moesten zich dan maar beter ingezet hebben, hij heeft ook maar 2benen,2armen  dezelfde herseninhoud zoals iedereen, dus ik begrijp je probleem niet

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 13
« Reactie #18 Gepost op: 21-11-2005, 22:28:19 »
Zo jammer dat juist Fleur hier af moest vallen! Nu is de finale wel beslist, Marnix gaat winnen!
Denk ik ook, maar toch blijft het volgende week in de studio toch nog spannend met de drie finalisten.  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 13
« Reactie #19 Gepost op: 21-11-2005, 22:29:51 »
Denk ik ook, maar toch blijft het volgende week in de studio toch nog spannend met de drie finalisten.  ::ok::
Ga jij er een tekening van maken? ;)