Auteur Topic: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?  (gelezen 11650 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #20 Gepost op: 24-11-2005, 19:51:38 »
Vriendlief en ik hebben meegedaan aan de smsactie op Kanaal Twee om een reis naar Maleisië te winnen! En we zitten bij de geselecteerden! Nu zullen we waarschijnlijk die reis wel niet winnen, maar we gaan wel maandag bij de finale zijn!  ::tandpastasmiley::

Gaaf Jet, ik duim voor jullie dat jullie binnenkort naar Maleisié gaan...en anders hebben jullie vast een leuke avond maandag...in eider geval veel plezier ::zwaai::

eh neemt Vriendlief wel even zijn schetsboek mee? ik heb de karikaturen wel heel erg gemist(hoopt vurig op karikaturen bij widm ;))...ik denk dat hij van Elbert wel een hele mooie karikatuur had kunnen maken..enne van carl en john overigens ook.... ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #21 Gepost op: 24-11-2005, 20:37:20 »
Gaaf Jet, ik duim voor jullie dat jullie binnenkort naar Maleisié gaan...en anders hebben jullie vast een leuke avond maandag...in eider geval veel plezier ::zwaai::

eh neemt Vriendlief wel even zijn schetsboek mee? ik heb de karikaturen wel heel erg gemist(hoopt vurig op karikaturen bij widm ;))...ik denk dat hij van Elbert wel een hele mooie karikatuur had kunnen maken..enne van carl en john overigens ook.... ;D
Of ik nog karikaturen maak voor ER dat denk ik niet. :-\\ Maar voor de nieuwe reeks van WIDM wil ik dat zeker nog es doen. Als jullie dat OK vinden natuurlijk  :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #22 Gepost op: 24-11-2005, 20:43:39 »
Hmm... vooruit dan maar.  :P

En super dat jullie bij de finale gaan zijn! En good luck voor het winnen van de reis!  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #23 Gepost op: 24-11-2005, 21:05:05 »
Succes Jet en Vriendlief ::bravo::

Ik kijk al uit naar nieuwe WIDM karikaturen :D ::ok::

Offline Mrien

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #24 Gepost op: 24-11-2005, 22:39:15 »
heel veel succes jet!!!

Hey.. ff een vraagje.... is het net zo'n uitzending als vorig jaar.... dat alle ex kandidaten er zijn enzo????

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #25 Gepost op: 25-11-2005, 00:38:49 »
Ja jammer genoeg wel!! Ik hoop dat Emma of Marleen wint nu Fleur DOOR Marnix eruit is!! >:( Grrr... Had toch gevallen man!

Marnix had/heeft toch alle kwaliteiten om te winnen me dunkt...

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #26 Gepost op: 28-11-2005, 13:58:48 »

Marnix mag van mij winnen, hij heeft het echt verdient
Ik vind hem een hele aardige symphatieke man. En Emma mag van mij dus tweede worden.
Ik ben zo benieuwd, want vandaag is het zover, en zullen we het weten.  ::ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #27 Gepost op: 28-11-2005, 14:20:47 »
A. Voor twijfelaars onder jullie bij het SMSsen :

Hij zat samen alleen met Esther op Harimau en moest daar weten te overleven. En dan terugvaren op de wilde zee met een zelfgemaakt vlot...

Als leider altijd de goede beslissingen genomen. Dacht aan de zwaksten in de groep en gaf de meeste beltijd aan Elbert die er toen enorm nood aan had.
Zette Emma vooraan op de boot opdat zij gemakkelijk voet aan wal kon zetten. Dacht altijd aan de groep en dan pas aan zichzelf..
Was eerlijk bij het geven van de zwarte stem (de verliezer van de proeven)

Hij vele spelletjes heeft gewonnen ook voor zijn kamp (denk aan de proef met Maxime - Marleen en Esther).


En voor de Nederlanders : Marnix had een goede band met Esther en was behoorlijk boos over haar uitschakeling !!!!!



B. DE FINALE :

1.De laatste proef : Ik denk dat Marleen de eerste proef gewonnen heeft.

2. De stemmen van de samensmelters :

Elbert  Douwe   Carl       Maxime      Meredith    Fleur
Marnix  Marnix Marleen     Marnix      Emma       Marleen
Dit maakt 3 stemmen voor Marnix, 2 voor Marleen en 1 voor Emma
Tenminste ik denk dat ze zo zullen stemmen..
Carl neemt Marleen omdat ze samen gevochten hebben tegen Esther, maar langs de andere kant heeft Marleen hem mee uitgebonjourd.. Moeilijk dus..
Meredith neemt zeker Emma als haar beste vriendin...Hierin zelf denk ik dat ze het niet kan relativeren.
Fleur heeft langer met Marleen samen geweest en had uiteindelijk een goede band met haar.


3. De stem van "het volk" :
Hoewel het hier zal gaan tussen Emma en Marnix (ik vrees voor Marleen !) denk ik wel dat
Marnix zal winnen met een hoog percentage. Ook de Nederlanders die willen sms-sen zullen voor hem kiezen nu Fleur en Douwe niet meestrijden...
Alleen zullen misschien enkele Macho mannen liever Emma nemen....


Dus ik denk : MARNIX WORDT ROBINSON 2005     

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #28 Gepost op: 28-11-2005, 15:16:21 »
En voor de Nederlanders : Marnix had een goede band met Esther en was behoorlijk boos over haar uitschakeling !!!!!
Ook de Nederlanders die willen sms-sen zullen voor hem kiezen nu Fleur en Douwe niet meestrijden...

Ik word er zo MOE van!!!  ::) ::) ::)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #29 Gepost op: 28-11-2005, 17:37:00 »
Wat Millesime ben ik het opzich wel eens.

Maar Marnix heeft nog 8 stemmen en Emma had er 5. Ik weet niet of ze de stemmen dit keer mogen delen maar anders kan het nog een rare uitslag worden.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #30 Gepost op: 28-11-2005, 17:44:44 »
Ik word er zo MOE van!!!  ::) ::) ::)

Ach binnenkort is ER gedaan , dan kunnen we niet meer discussiëren....  ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #31 Gepost op: 28-11-2005, 18:01:14 »

Maar Marnix heeft nog 8 stemmen en Emma had er 5. Ik weet niet of ze de stemmen dit keer mogen delen maar anders kan het nog een rare uitslag worden.

Het eerlijkst (sportiefst) zou het zijn als Emma haar stemmen helemaal niet zou gebruiken en Marnix alleen de 2 die hij bij de balkproef gewonnen heeft, omdat Marleen, Fleur en Meredith in het belang van de hele groep en in overleg met Marnix al hun stemmen aan Carl hebben 'verspild'. Het zou wat dat betreft flauw zijn als Marleen daarmee een achterstand op zou lopen.
Niettemin hoop ik dat Marnix wint!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #32 Gepost op: 28-11-2005, 20:31:45 »
Ik hoop dat Emma of Marleen wint!  ::bravo::
🜃

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #33 Gepost op: 29-11-2005, 12:43:29 »
Ik hoop dat Emma of Marleen wint!  ::bravo::

Maar.... Het werd MARNIX  ::rofl::