Auteur Topic: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?  (gelezen 11652 keer)

Offline LaSeR

  • Forumlid
Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Gepost op: 22-11-2005, 09:41:17 »
Preview op kanaal 2 :

Robinson-finale tussen 3 Vlamingen

Fleur als Laatste Nederlandse uitgeschakeld



Voor Emma, Marleen, Marnix en Fleur was deze voorlaatste Expeditie-aflevering een bijzonder spannende gebeurtenis. De legendarische balkproef zou uitsluitsel brengen over welke 3 Robinsons uiteindelijk de finale zouden spelen… Fleur verloor als eerste haar evenwicht en zag een finaleplaats op het nippertje aan haar neus voorbijgaan. Ze was er zich nochtans goed van bewust dat ze Nederlands laatste hoop was om alsnog een landgenoot in de finale te hebben.

De drie finalisten zijn bekend : Emma, Marleen en Marnix.

Drie Vlamingen… Eén man tegen 2 vrouwen…

Een finalist uit elke categorie :

Emma is de jongste finaliste, Marleen de oudste en Marnix komt uit de leeftijdscategorie waaruit de voorbije jaren telkens de winnaar kwam.

De ultieme proef

Deze drie Robinsons stelden in Maleisië nog een laatste wapenfeit : een ultieme proef tegen de klok in een typisch paaldorp waar ze een fysiek zwaar parcours moesten afwerken. Bovendien werd ook hun geheugen danig op de proef gesteld.

Het resultaat van deze proef wordt volgende week bekend gemaakt in de FINALE en telt voor één derde mee voor de eindoverwinning…

De ultieme Eilandraad

De laatste Eilandraad zorgde voor een verrassing van formaat. Niet alleen de finalisten zelf, maar ook de 6 laatste afvallers – Carl, Elbert, Maxime, Douwe, Fleur en Meredith - mochten een positieve stem uitbrengen op de finalist die volgens hem of haar de titel van ‘Robinson 2005’ het meeste verdient… Maar wie stemde voor wie? Gebruikte Marnix zijn 8 stemmen om zichzelf naar de overwinning te loodsen of liet hij zijn hart spreken? Zette Emma haar 5 resterende stemmen in en zo ja, op wie? En Marleen … moet zij het onderspit delven omdat ze geen stemmen meer had om in te zetten? Spanning alom… Het resultaat van deze Eilandraad wordt eveneens volgende week bekend gemaakt in de FINALE en telt ook voor één derde mee voor de eindoverwinning…

Naast het resultaat van de ultieme proef en de ultieme eindraad, tellen volgende week tijdens de LIVE FINALE ook de stemmen van de kijkers voor één derde mee om te bepalen wie de titel van ‘Robinson 2005’ verdient. Maar het wordt alleszins een Vlaming, zoveel is zeker…


Weet er iemand of er één opname en uitzending is of twee verschillende voor Nederland en België?
Er is leven na de televisie

Offline LaSeR

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #1 Gepost op: 22-11-2005, 09:50:04 »
Ik gok trouwens op Marnix, hoewel ik mij niet kan voorstellen dat hij al zijn stemmen op zichzelf heeft ingezet :P
Er is leven na de televisie

Offline SnijderMan

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #2 Gepost op: 22-11-2005, 10:08:12 »
Marnix, zonder enige twijfel.

Helaas is Fleur afgevallen  :\'(, maar hij is met afstand de Robinson van deze serie.

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #3 Gepost op: 22-11-2005, 11:56:41 »
Er komt één FINALE-uitzending van 1,5 uur op maandag 28 november. Het programma komt live vanuit Brussel op Talpa en Kanaal 2. Het begint om 21.00 uur. Op Talpa zit daarvóór nog een half uurtje hoogte- en dieptepunten van dit seizoen.  :)
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline ingii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fredje, Rust in Vrede
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #4 Gepost op: 22-11-2005, 12:23:13 »
nee ik denk dat marnix ook wat stemmen aan marleen heeft gegeven.. maar toch,, ik denk dattie wint! Hij verdiend het ook,,.. hij is de beste in proeven, vangt vissen, is sociaal goed bezig.. en hij heeft zijn ziekte overwonnen.. dan ist natuurlijk wel heel mooi als hij dan wint..

Offline Nasiem

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #5 Gepost op: 22-11-2005, 13:23:54 »
Ik gok trouwens op Marnix, hoewel ik mij niet kan voorstellen dat hij al zijn stemmen op zichzelf heeft ingezet :P

Nee ik denk zeer zeker niet dat hij alle stemmen opzich zelf heeft gezet... Ik denk dat hij ook stemmen heeft gegeven aan emma en marleen, maar de meerderheid op zichzelf. Hij had nog 8 stemmen ik denk 2 voor emma 2 voor marleen en 4 voor zichzelf.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #6 Gepost op: 22-11-2005, 13:34:51 »
Ik hoop ook echt op Marnix, hij is voor mij de enige echte Robinson 2006. Maar ik geloof niet dat hij stemmen heeft ingezet. Hij is te eerlijk, kijk maar hoe hij beslissingen nam over aan wie hij de zwarte stem moest geven. Hij deed dat altijd aan degene die het eerste verloor. Hij is gewoon super eerlijk en wil volgens mij ook gewoon op de meest eerlijke manier winnen. Als hij zichzelf alle stemmen zou geven, zou dat niet meer eerlijk zijn maar tactisch en ja daar hadden we Carl voor!!!!! ::rofl::

Marnix voor Robinson 2006!!!!!! ::ok::

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #7 Gepost op: 22-11-2005, 15:34:01 »
Mag je je stemmen dan nu wel ineens delen?

Was een spannende aflevering! Wij hoeven maar een weekje op de uitslag te wachten zij moeten daar een paar maanden op wachten!
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #8 Gepost op: 22-11-2005, 16:35:47 »
Marnix gaat winnen. Dat is niet zo moeilijk denk ik.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #9 Gepost op: 22-11-2005, 16:38:30 »
Marnix gaat winnen. Dat is niet zo moeilijk denk ik.
Ja jammer genoeg wel!! Ik hoop dat Emma of Marleen wint nu Fleur DOOR Marnix eruit is!! >:( Grrr... Had toch gevallen man!
🜃

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #10 Gepost op: 22-11-2005, 16:38:58 »
Ik denk dat de finale tussen Marleen en Marnix gaat.  ::jaja:: :)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #11 Gepost op: 22-11-2005, 16:43:33 »
Marnix!?

Offline Dreamcatcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #12 Gepost op: 22-11-2005, 18:10:07 »
Ik denk ook dat de finale tussen Marnix en Marleen zal gaan. Ik weet wel bijna zeker dat Marnix zal winnen. Hij heeft denk ik de meeste stemmen van de andere kandidaten gehad en waarschijnlijk de snelste tijd bij de laatste proef behaalt.

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #13 Gepost op: 22-11-2005, 18:29:16 »
Ik denk ook dat het tussen Marleen & Marnix gaat.
En Marleen de snelste tijd heeft. Marnix had een fout bij de puzzel en Emma zat met die riem. Maar uiteindelijk Marnix wint.
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #14 Gepost op: 22-11-2005, 22:23:05 »
Duidelijk Marnix!

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #15 Gepost op: 23-11-2005, 03:38:16 »
Hopelijk wordt het Marnix, maar ik zie het ook nog wel gebeuren dat hij al zijn stemmen op Emma heeft ingezet, of verdeeld tussen Emma en Marleen. Hierdoor ben ik er nog niet zo zeker van dat Marnix inderdaad gaat winnen. Maar in mijn ogen heeft hij het zeker het meest verdiend!
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #16 Gepost op: 23-11-2005, 06:48:18 »
Marnix is van dit drietal de ultieme robinson voor mij....Marlen een hele mooie tweede en Emma een gelukkig derde... ::jaja:: ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #17 Gepost op: 23-11-2005, 20:05:31 »
Marnix zal toch wel zo slim zijn om al zijn stemmen op zichzelf in te zetten, mag ik hopen?  ???
Nog even niks.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #18 Gepost op: 24-11-2005, 09:07:23 »
als hij dat niet doet sla ik achterover van verbazing.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 : wie wordt Robinson (speculaties)?
« Reactie #19 Gepost op: 24-11-2005, 10:27:38 »
Vriendlief en ik hebben meegedaan aan de smsactie op Kanaal Twee om een reis naar Maleisië te winnen! En we zitten bij de geselecteerden! Nu zullen we waarschijnlijk die reis wel niet winnen, maar we gaan wel maandag bij de finale zijn!  ::tandpastasmiley::
When God created man, she was only joking!