Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 196016 keer)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #320 Gepost op: 20-11-2006, 23:02:40 »
Het was niet echt netjes nee maar Olga deed dit omdat Linda en Wietske ook zo tegen haar hadden gedaan, maar ik zeg eerlijk, ik vind het wel te ver gaan.........

Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #321 Gepost op: 20-11-2006, 23:10:06 »
Whahaha

Praat je maar tegen vuur of tegen boom!!


Whahahaahah, Echt te mooi wat Olga zegt!
Ik lachte me echt helemaal kapot!!


Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #322 Gepost op: 20-11-2006, 23:13:16 »
Whahaha

Praat je maar tegen vuur of tegen boom!!


Whahahaahah, Echt te mooi wat Olga zegt!
Ik lachte me echt helemaal kapot!!



Dat was inderdaad wel grappig ja ::tandpastasmiley::

Offline Linnie82

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
  • "Missen doe je pas als je het niet meer heb ! "
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #323 Gepost op: 20-11-2006, 23:19:13 »
Hi Girl !

Wat een uitzending vandaag. Komt zo wel harder over dan dat het ging hoor vond ik.
Maar ach.... That's tv.

See you in two weeks

Liefs van de BOOM  ::rofl::

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #324 Gepost op: 20-11-2006, 23:24:30 »
Olga, stroomt er ijswater door die aderen?  ::rofl::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #325 Gepost op: 21-11-2006, 01:15:01 »
Olga, rot toch op loop toch naar de maan met je rancuneuze gedoe over dat complot! Zielig, hoor.  ::ohno::

Gelukkig houdt Olga ervan als mensen zeggen wat ze denken, dus dit lijkt me niet zo'n probleem.

Toch?

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #326 Gepost op: 21-11-2006, 08:06:19 »
Ik vond het juist wel goed van Olga. Ik kan me voorstellen dat ze op Casaya ook het idee had tegen een muur te praten. Men wilde haar geen kans geven en haar zelfs niet leren kennen.

Dan is het toch niet zo gek dat ze nog met wat rancune zit en nu Linda en Wietske ook niet de kans geeft haar te leren kennen. Toen niet, nu niet, lijkt me.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #327 Gepost op: 21-11-2006, 08:45:43 »
Dat was inderdaad wel grappig ja ::tandpastasmiley::
::ohno::
Absoluut niet grappig. Zo min is Olga nooit behandeld. Dit trekt ze echt veel te ver door.
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #328 Gepost op: 21-11-2006, 08:46:22 »
Hi Girl !

Wat een uitzending vandaag. Komt zo wel harder over dan dat het ging hoor vond ik.
Maar ach.... That's tv.

See you in two weeks

Liefs van de BOOM  ::rofl::
Geweldige reactie! Ik krijg echt steeds meer respect voor je!  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #329 Gepost op: 21-11-2006, 09:25:02 »
ik kreeg een deja vu. vond de aktie van olga, koen en curd verdacht veel lijken op hoe john en carl esther behandelden. gelukkig draaide het wat bij later.
en linda: ik vind het echt jammer dat ik je niet heb zien spetteren in de uitzendingen. je hebt meer in je mars dan we gezien hebben.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #330 Gepost op: 21-11-2006, 13:02:36 »
ik kreeg een deja vu. vond de aktie van olga, koen en curd verdacht veel lijken op hoe john en carl esther behandelden. gelukkig draaide het wat bij later.
en linda: ik vind het echt jammer dat ik je niet heb zien spetteren in de uitzendingen. je hebt meer in je mars dan we gezien hebben.
MEE EENS!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #331 Gepost op: 21-11-2006, 13:08:14 »
ik kreeg een deja vu. vond de aktie van olga, koen en curd verdacht veel lijken op hoe john en carl esther behandelden. gelukkig draaide het wat bij later.
en linda: ik vind het echt jammer dat ik je niet heb zien spetteren in de uitzendingen. je hebt meer in je mars dan we gezien hebben.
alleen het verschil was dat John en Carl Esther nog niet kenden en zij had zichzelf niet kunnen bewijzen....
I'm a real big goblin..

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #332 Gepost op: 21-11-2006, 13:24:56 »
alleen het verschil was dat John en Carl Esther nog niet kenden en zij had zichzelf niet kunnen bewijzen....
zit ook weer iets in ja.maar toch blijft het kinderachtig en vind ik het erg laag.

Offline Aikaturbo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #333 Gepost op: 21-11-2006, 13:45:34 »
ik vind dat Olga gelijk heeft met haar opmerking: "er zitten gewoon 2 extra bomen bij het vuur". Als Linda en Wietske haar niet wouden leren kennen op Casaya heeft Olga nu echt wel recht om hun te negeren. ::jaja::. wat ik wel jammer vond was dat lenny zijn vriend eruitstemde (ook al ben ik ook voor Bernadette). Maar zij speelden een spel en over 2 weken zullen we zien hoe het zal aflopen.

Olga, you're great ::ok::
« Laatst bewerkt op: 29-11-2006, 14:48:58 door MaxiMama ♂ »
New England? How do you call your foot? New Hand?

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #334 Gepost op: 21-11-2006, 13:48:17 »
Olga, je viel me erg tegen de afgelopen aflevering.
Ik snap dat je die meiden niet moet omdat dankzij hen en het complot jij als eerste (onterecht) op het afvallerseiland zat. Maar moet je je dan op zo'n manier te gedragen?? Is het nou echt nodig om hen te negeren, hen weg te sturen, hen geen kans te geven om wat te zeggen. En dan snap ik al helemaal niet dat je Curd alles vergeven hebt, en Linda en Wietske niet, terwijl Curd net zo hard met dat complot meedeed. GElukkig ging het later in de aflevering beter en gaf je Linda en Wietske weer een kans. Maar ik vond je wel onnodig hard.

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #335 Gepost op: 21-11-2006, 14:43:53 »
Als olga dit akkefietje op een andere manier had aangepakt had ik misschien ook wel gezegd dat het terecht was maar dit kwam zo naar en rancuneus over dat ik alleen maar kan zeggen 'olga het heeft je geen goed gedaan meer dan 11 dagen je rot-gevoel oppotten'

 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #336 Gepost op: 21-11-2006, 21:01:58 »
Olga, je viel me erg tegen de afgelopen aflevering.
Ik snap dat je die meiden niet moet omdat dankzij hen en het complot jij als eerste (onterecht) op het afvallerseiland zat. Maar moet je je dan op zo'n manier te gedragen?? Is het nou echt nodig om hen te negeren, hen weg te sturen, hen geen kans te geven om wat te zeggen. En dan snap ik al helemaal niet dat je Curd alles vergeven hebt, en Linda en Wietske niet, terwijl Curd net zo hard met dat complot meedeed. GElukkig ging het later in de aflevering beter en gaf je Linda en Wietske weer een kans. Maar ik vond je wel onnodig hard.
::jaja::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #337 Gepost op: 22-11-2006, 01:51:25 »
Pfff laat ze maar zeggen...
Als je niet ginder bent geweest en ervaren hebt wat het allemaal is... Het is héél gemakkelijk om vanaf de zijlijn commentaar te geven hé! Ondertussen sta je in mijn P van deze week... Leuk! ;D Foto's konden beter, maar dat ligt iig écht niet aan jou hoor!! ::ohno::
 ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #338 Gepost op: 22-11-2006, 08:47:47 »
Het deed me allemaal erg denken aan vroeger, op de lagere school. En zo vond ik Olga (en Koen) dan ook reageren: ZWAAR KINDERACHTIG  ::niet-ok::
En later snel bijdraaien met dat vissen: "ach, we geven ze nog een kansje." De anderen hadden een complot over het stemmen/ spelgedrag. Dit wordt puur op de persoon gespeeld. Misselijk, hoor.  ::kots::
... ook gewoon maar een mening...

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #339 Gepost op: 22-11-2006, 08:56:21 »
Pfff laat ze maar zeggen...
Als je niet ginder bent geweest en ervaren hebt wat het allemaal is... Het is héél gemakkelijk om vanaf de zijlijn commentaar te geven hé! Ondertussen sta je in mijn P van deze week... Leuk! ;D Foto's konden beter, maar dat ligt iig écht niet aan jou hoor!! ::ohno::
 ;D
slijm slijm ::pinokkio::