Auteur Topic: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)  (gelezen 105831 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Gepost op: 1-08-2006, 20:17:01 »
Misschien kunnen we beter hier off-topic leuteren ipv in het andere topic?
Anders wordt Stormpie boos  :-*
;D
Mijn reality-referenties zijn dus:
- Vriend of Vijand: deelnemer in :-X aflevering(en)
- Fear Factor: eruit in de laatste ronde, na het hindernissenparcours wegens te weinig angst op dat parcours
- 71°Noord: eruit in de voorlaatste ronde (net voor het weekend Ardennen) wegens te weinig fysiek
- --UPDATE 05/08--  Tot nu toe 2de ronde 3de en laatste ronde van het - nog geheime - programma X
- ER: noppes (grrr)  >:(

;D
« Laatst bewerkt op: 5-08-2006, 12:25:36 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Madine

  • Gast
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #1 Gepost op: 1-08-2006, 21:11:52 »
Zo, jij bent goed bezig  :P

Ik volg geen andere reality-shows dan Expeditie Robinson, da's dan ook de enige waar ik de behoefte voor heb me op te geven.

Verder nog vragen?

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #2 Gepost op: 1-08-2006, 21:46:16 »
Verder nog vragen?
Yep! Nog eentje: Ken jij een achterdeur om bij ER binnen te glippen, want langs de voordeur gaat het blijkbaar moeilijker...
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #3 Gepost op: 1-08-2006, 21:47:31 »
Ha, Landgraaf! Ik ga soms skiën bij jou in het dorp  :P
Leuk plekkie!!
 :D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #4 Gepost op: 1-08-2006, 22:05:20 »
Wie is de mol?
Hier in België lijkt WIDM wel afgeschaft? Die zijn gewoon GEK, met een marktaandeel op de Belgische TV tussen 45 en 55% van de kijkers een programma afschaffen???
:o
Heb ze net gemaild... Benieuwd wat ze gaan zeggen!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #5 Gepost op: 1-08-2006, 22:18:15 »
Ze stopten indertijd al aan twee omdat ze bang waren dat het hele concept uitgemolken zou geraken. Na veel vijven en zessen kwam er toch nog een derde seizoen, maar er zou zé-ker geen vierde meer komen.
Belachelijk gewoon! Het concept is ondertussen verkocht aan 45 (?) landen, en loopt overal als een trein! Dit soort van houding typeert Woestijnvis wel een beetje imho.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #6 Gepost op: 1-08-2006, 22:22:06 »
Nou, dat ging snel!!

Hallo Lukas,
aangezien wieisdemol.be een onofficiële fansite is, weten ook wij niet zeker wat de toekomstplannen rond De Mol zijn. Productiehuis woestijnvis heeft na afloop van het 3e seizoen in 2003 echter laten weten dat ze een nieuwe reeks niet zagen zitten.

Hierdoor lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er in België nog een vierde seizoen zal gemaakt worden.

Nog even de officiële sites ivm "De Mol" meegeven:
* www.een.be – Zender waarop De Mol te zien was
* www.woestijnvis.be – Productiehuis

mvg
Davy Gijbels
webmaster wieisdemol.be


Met dank aan snelle Davy van Wieisdemol.be dus...
We zullen woestijnvis zélf ns mailen...
;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #7 Gepost op: 1-08-2006, 22:27:42 »
Zo, heb ze ff gemaild om te zeggen dat ze gaga zijn om WIDM in de kast te laten liggen...
Benieuwd of ze zo snel gaan zijn als snelle Davy!!
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Madine

  • Gast
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #8 Gepost op: 1-08-2006, 23:56:17 »
Yep! Nog eentje: Ken jij een achterdeur om bij ER binnen te glippen, want langs de voordeur gaat het blijkbaar moeilijker...
;D
Ik stel voor dat we volgend jaar, als we weer zijn afgewezen (::ohno::) ze gewoon achterna reizen, het eiland bezetten, alle kokosnoten verstopen en vervolgens een plaats in de expeditie eisen.

Ha, Landgraaf! Ik ga soms skiën bij jou in het dorp  :P
Leuk plekkie!!
 :D
Op Snowworld (en éénmaal per jaar Pinkpop) na is 'r ook maar weinig te beleven hier. Ik moet bekennen dat ik trouwens maar één keer op de piste zelf ben geweest, toen iemand me wel even ging leren snowboarden, nou daar ben ik snel van genezen, niets voor mij. ::rofl::  Geef mij maar 'n grasveld en een voetbal en dan vermaak ik me beter. Ik vind het wel leuk om 'ns in de zomer als het warm is daar even te stoppen tijdens het fietsen voor 'n drankje.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #9 Gepost op: 2-08-2006, 00:06:40 »
Wie is de mol?
Hier in België lijkt WIDM wel afgeschaft? Die zijn gewoon GEK, met een marktaandeel op de Belgische TV tussen 45 en 55% van de kijkers een programma afschaffen???
:o
Heb ze net gemaild... Benieuwd wat ze gaan zeggen!

Ik wil niet klieren hoor, maar het was in 2003 al bekend dat er na Vlaanderen-3 geen nieuwe Belgische Molreeks zou komen. De motivatie was dat Woestijnvis een ander concept wilde uitproberen, en dat ze daar zelden of nooit op terugkomen.

Zeg nooit nooit, zei Appie Happie altijd, maar ik ben echt benieuwd hoe ze jouw mail gaan beantwoorden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #10 Gepost op: 2-08-2006, 08:14:30 »
Belachelijk gewoon! Het concept is ondertussen verkocht aan 45 (?) landen, en loopt overal als een trein! Dit soort van houding typeert Woestijnvis wel een beetje imho.

"Woestijnvis has sold the Mole's format to another 51 countries, including Japan and Kroatia."
Bron: http://www.geocities.com/robbieazertyui/  :-X

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #11 Gepost op: 2-08-2006, 13:41:09 »
"Woestijnvis has sold the Mole's format to another 51 countries, including Japan and Kroatia."
51 landen dus... Het geld is binnen, waarom nog moeite doen, is het dat?
Toch vind ik het raar. Never change a winning team, tenzij je het beu bent of zo?
???
Hoe dan ook, Woestijnvis heeft me nog niet teruggemaild, ik hou jullie op de hoogte!

Vandaag dus naar Endemol geweest, in Vilvoorde, voor programma X weet je nog?
MAAR: dat wordt niets vrees ik, ik heb moeten invullen dat ik al eens had meegedaan aan een TV-spelletje (het was een expliciete vraag in de vragenlijst van vier pagina's) en ik denk dat ik door hen als "tweededehands" word beschouwd. Dat gevoel had ik toch, ik vond dat mijn voorstelling voor de groep met bijhorende vragen én het persoonlijke interview veel te vlot en vooral te snel ging. Aan de telefoon hadden ze me ook al gevraagd "Heb je ooit meegedaan aan een TV-spelletje?" en toen heb ik geantwoord (naar waarheid, want het is nog niet uitgezonden): "Ik ben nog nooit op de TV geweest". Maar nu kon ik er niet tussenuit dus...

Twee mogelijkheden:
- ofwel ben ik de perfecte kandidaat en weten ze dat al en zit ik in de tweede ronde;
- ofwel hebben ze uit beleefdheid nog een interviewke afgenomen, en vind ik morgen een mail in de bus "Tot onze spijt hebben wij uw kandidatuur niet kunnen weerhouden blablabla".
Ik denk dat het dat laatste is. Eén ding is zeker: ik ben voor hen blijkbaar geen twijfelgeval, dus het is erop, of er niet op! We zien wel...
Het leek me wel een beetje een raar spelletje, als ik het goed heb begrepen moet je het studiopubliek een tijdlang entertainen? ???
Ullep! :o Al moet dat nog wel lukken.  ;D

Ook hiervan horen jullie het resultaat!
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #12 Gepost op: 2-08-2006, 15:05:18 »
Oeh ik ben benieuwd!
First you go backwards, but then forwards again

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #13 Gepost op: 2-08-2006, 18:56:21 »
Was het een Vlaamse versie van Last Comic Standing? Een soort Idool (Idols voor de Nederlanders) maar dan voor stand-up comedians. :)

En Woestijnvis wou hun programma gewoon niet uitmelken, omdat ze ang waren dat het dan niets meer zou worden. Een beetje zoals sommigen bij ER nu een beetje uitgekeken raken op dat NL vrouwen tegen BE mannen gedoe enzo.

Madine

  • Gast
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #14 Gepost op: 2-08-2006, 19:18:32 »
Was het een Vlaamse versie van Last Comic Standing? Een soort Idool (Idols voor de Nederlanders) maar dan voor stand-up comedians. :)

Haha, gaaf.. dat was iets voor mij. Als dat in Nederland was deed ik meteen mee, niet dat ik enige kans zou maken. Ik schrijf namelijk weleens stukjes stand-up en cabaret, maar de meeste mensen vinden het te sarcastisch of bizar. Ik hou nou eenmaal van zwarte humor. Ik heb ook al enkele afleveringen voor een eigen bedachte sitcom geschreven, maar daar krijg ik dezelfde reacties op. Ik heb nu een leuk idee voor een mockumentary, als ik daar wat positievere respons op krijg stuur ik het misschien nog weleens in naar een TV-zender  :P

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #15 Gepost op: 2-08-2006, 19:36:57 »
Zeker doen! Wie niet waagt...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #16 Gepost op: 3-08-2006, 02:41:26 »
En Woestijnvis wou hun programma gewoon niet uitmelken, omdat ze bang waren dat het dan niets meer zou worden.
Ik vind het persoonlijk (imho) een beetje dikkenek gedoe, zo van "Wij beslissen ondanks het feit dat iedereen zegt dat het verder moet, dat het stopt!", maar daar kan ik dus gerust verkeerd in zijn... Gewoon mijn mening. Kijk naar de andere landen, daar zullen ze niet moeten smeken om een vierde - laat staan een derde - aflevering. Woestijnvis heeft een verkeerde beslissing genomen, én ze zijn dan ook nog te koppig om dat toe te geven.

Cheers was/is ook steeds hetzelfde: "NORM!!!", Allo Allo "I vill say it only once!", Miss Bucket (of was het Boekéééé?) met Onslow in zijn Marcelleke, Al Bundy, en al de rest van die kijkcijferjurkers... Waar staat geschreven dat een goede formule ingrijpend moet gewijzigd worden? Da's gewoon onzin!! De reden dat mensen zich aan een programma irriteren is net dat het (te veel) verandert! Waar zijn bij ER de persoonlijke voorwerpen, de door de kandidaten op voorhand gekozen muziekstukjes, etc... Heeft iemand zich ooit aan Zeppos (RIP) geërgerd, of aan Flipper of aan Zorro? De enige manier om ER te laten voortbestaan is door te stoppen met al dat gedoe, en terug te gaan naar de roots, rekening houdend met de ervaring die ze hebben opgebouwd. WHY CHANGE A WINNING TEAM?
Bij Woestijnvis: dikkenekkerij op een ivoren toren, da's wat ik ervan denk. ::niet-ok:: Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord gehad... Ik hou jullie op de hoogte!!


Was het een Vlaamse versie van Last Comic Standing? Een soort Idool (Idols voor de Nederlanders) maar dan voor stand-up comedians?
Neen hoor, weet je, je gaat misschien wel mega-teleurgesteld zijn als je het ziet. Je moet er NIETS voor kunnen en NIETS voor weten, da's mij op 't lijf geschreven hihi! :P Meer nieuws volgt!
::)
« Laatst bewerkt op: 4-08-2006, 12:31:20 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #17 Gepost op: 4-08-2006, 12:49:10 »
Nog steeds geen antwoord van Woestijnvis, dat was te denken...
::)

MAAR: OH - MY - GOOOD!! :o
Net telefoon gekregen: Wél naar de derde ronde van programma X!!
Dat had ik echt niet meer verwacht! Ik dacht dat ik een shitty performance had neergezet, maar dat blijkt dan toch nog meegevallen te zijn... Dit is blijkbaar ook de laatste ronde, nadien weet je of je meedoet met het programma, of niet!
(Ik noem het vanaf nu terug Programma X omdat ik niet zou willen dat mijn kansen verkleinen door het hier te vermelden...)  :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #18 Gepost op: 4-08-2006, 15:11:34 »
Gefeliciteerd dan  ::ok::
Ik zal voor je duimen dat je ook die ronde doorkomt  ::tandpastasmiley::
There's no show like a reality show ;)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote ER 2006 Panama Off Topic babbeltopic (of zoiets)
« Reactie #19 Gepost op: 4-08-2006, 15:14:16 »
Leuk Lukas!!!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.