Auteur Topic: Vragen over ExpeditieRobinson.net  (gelezen 17337 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Gepost op: 20-08-2006, 12:42:19 »
Alles wat je wilt weten over de site, over Expeditie Robinson, of over wat anders. Stel het hier...

Wij weten niet altijd het antwoord  ;)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #1 Gepost op: 20-08-2006, 19:47:52 »
Komt er een ER-fandag? ::nieuwsgierig:: ;) ;)
I'm a real big goblin..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #2 Gepost op: 21-08-2006, 09:26:03 »
Komt er een ER-fandag? ::nieuwsgierig:: ;) ;)

Een fandag organiseren is van heel veel dingen afhankelijk. Daar is, nu aan het begin van het programma, nog geen zinnig woord over te zeggen.
er was eens......

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #3 Gepost op: 21-08-2006, 14:17:55 »
Ik hoop het, misschien kan er een grote fandag reunie van ER gebeuren met de ER8 kandidaten en de strijdende titanen (die reeds voorbij is)....

Offline nelledefelle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lenny for Robinson
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #4 Gepost op: 24-08-2006, 15:05:31 »
Alles wat je wilt weten over de site, over Expeditie Robinson, of over wat anders. Stel het hier...

Wij weten niet altijd het antwoord  ;)

Wanneer worden de nieuwe kandidaten van ER voorgesteld op deze site via de rubriek Kandidaten ?

Nelle
Nelle

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #5 Gepost op: 24-08-2006, 16:20:08 »
Zodra er meer informatie over de kandidaten bekend is, komt deze bij ons in de kandidatenprofielen online.
er was eens......

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #6 Gepost op: 27-08-2006, 16:57:25 »
Waar vind je informatie over de kandidaten? (hun profiel, foto enz.? Ik kan het nergens vinden...  ::schaam::
Alvast bedankt!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #7 Gepost op: 27-08-2006, 19:02:49 »
Waar vind je informatie over de kandidaten? (hun profiel, foto enz.? Ik kan het nergens vinden...  ::schaam::
Alvast bedankt!

Achter de schermen van RealityNet is de crew druk bezig met het samenstellen van de profielen...je zult nog even geduld moeten hebben, maar zodra de profielen klaar zijn wordt het gemeldt in "het nieuws op de site" topic. :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #8 Gepost op: 27-08-2006, 22:33:21 »

Ik vroeg het me gewoon af omdat er al zoveel mensen meer informatie hadden over de kandidaten... Nu zie ik pas dat ze de kandidaten voorgesteld hebben op Talpa  :)

Toch nog bedankt en jullie doen goed werk  ::ok::

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #9 Gepost op: 1-10-2006, 13:19:26 »
Wie verteld mij even hoe het zit met de vriendenlijst die je hier aan kan leggen? Ik heb een aantal mensen als vriend geklikt, maar waar kan ik die lijst zien en wat kan ik er eigenlijk mee?

Dank,

Saron   ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #10 Gepost op: 1-10-2006, 13:41:32 »
Wie verteld mij even hoe het zit met de vriendenlijst die je hier aan kan leggen? Ik heb een aantal mensen als vriend geklikt, maar waar kan ik die lijst zien en wat kan ik er eigenlijk mee?

Dank,

Saron   ::bravo::

De vriendenlijst is nog een redelijk nieuw ding binnen SMF (de forumsoftware). Zover ik het begrepen heb, wordt dit verder ontwikkeld.

Om je lijstje vrienden te zien, ga je naar je profiel en onder 'Profiel wijzigen' klik je op 'Bewerk vrienden'.

Wat je ermee kan? Je ziet iig je 'vrienden' vetgedrukt in het online lijstje aan de linkerkant staan. Verder kon je het hier en daar nog wel eens tegen. Als ik bv een nieuwe pm verstuur en ik klik op 'Zoek leden' dan kan ik daar aangeven dat alleen vrienden moeten worden weergegeven. Maar het is volgens mij een dus nog iets wat verder uitgewerkt gaat worden.
Geniet nooit met mate...

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #11 Gepost op: 1-10-2006, 13:45:04 »
De vriendenlijst is nog een redelijk nieuw ding binnen SMF (de forumsoftware). Zover ik het begrepen heb, wordt dit verder ontwikkeld.

Om je lijstje vrienden te zien, ga je naar je profiel en onder 'Profiel wijzigen' klik je op 'Bewerk vrienden'.

Wat je ermee kan? Je ziet iig je 'vrienden' vetgedrukt in het online lijstje aan de linkerkant staan. Verder kon je het hier en daar nog wel eens tegen. Als ik bv een nieuwe pm verstuur en ik klik op 'Zoek leden' dan kan ik daar aangeven dat alleen vrienden moeten worden weergegeven. Maar het is volgens mij een dus nog iets wat verder uitgewerkt gaat worden.

Kortom: we wachten af!

Dank voor de uitleg!

Saron
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline moljanne

  • Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #12 Gepost op: 21-10-2006, 17:25:46 »
Waarom zouden Robin en Klaar vrijwillig hebben meegedaan? Of kregen zij via een achterdeurtje wel eten?
Vooral omdat ze er opeens weer uit gingen/moesten. En dus nooit geld zouden winnen. Alleen weer een ervaring rijker..... ???
huh?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #13 Gepost op: 22-10-2006, 00:22:26 »
Waarom zouden Robin en Klaar vrijwillig hebben meegedaan? Of kregen zij via een achterdeurtje wel eten?
Vooral omdat ze er opeens weer uit gingen/moesten. En dus nooit geld zouden winnen. Alleen weer een ervaring rijker..... ???

Volgens mij waren ze blij dat hen de kans geboden werd nogmaals zo'n ervaring op te doen. ;)
2024: wie is de Mol?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #14 Gepost op: 22-10-2006, 10:38:33 »
Waarom zouden Robin en Klaar vrijwillig hebben meegedaan? Of kregen zij via een achterdeurtje wel eten?
Vooral omdat ze er opeens weer uit gingen/moesten. En dus nooit geld zouden winnen. Alleen weer een ervaring rijker..... ???
Spijtig het stond niet online, maar ik heb een interview gelezen met Robin waarin hij beweert dat zowel Klaar als hemzelf zeker NIET MEER gegeten hebben dan de kandidaten.

Offline rozemarie88

  • Forumlid
Re: selectieproeven exp. R.2007
« Reactie #15 Gepost op: 4-11-2006, 09:36:39 »
 Hallo daar,

 Zou er mij iemand ajubee kunnen vertellen hoe ik mij kan inschrijven voor de selectierondes van expeditie robinson 2007? Ik heb reeds erges gelezen dat het ditmaal doorgaat erges op een eiland in Turkije in mei? klopt dat?
Op één of andere manier voel ik het survivalbloed echt kriebelen en zal er alles aan doen om me door die rondes te spartelen...
Heel veel dank bij voorbaat voor diegene die voor mij een adresje en een telefoonnr. kan regelen...
 Toedeloe...de groetjes x ;D rozemarie

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #16 Gepost op: 4-11-2006, 12:45:58 »
Hallo daar,

 Zou er mij iemand ajubee kunnen vertellen hoe ik mij kan inschrijven voor de selectierondes van expeditie robinson 2007? Ik heb reeds erges gelezen dat het ditmaal doorgaat erges op een eiland in Turkije in mei? klopt dat?
Op één of andere manier voel ik het survivalbloed echt kriebelen en zal er alles aan doen om me door die rondes te spartelen...
Heel veel dank bij voorbaat voor diegene die voor mij een adresje en een telefoonnr. kan regelen...
 Toedeloe...de groetjes x ;D rozemarie

ExpeditieRobinson.net is een fansite van Expeditie Robinson. Voor aanmeldingen voor een eventuele nieuwe serie raden wij je aan om Talpa.nl en vtm.be/kanaal2.be in de gaten te houden!
The sun came up and reality set in.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: selectieproeven exp. R.2007
« Reactie #17 Gepost op: 6-11-2006, 11:02:12 »
Ik heb reeds erges gelezen dat het ditmaal doorgaat erges op een eiland in Turkije in mei? klopt dat?

Turkije?  :o
Nog even niks.

Offline rozemarie88

  • Forumlid
Re: selectieproeven exp. R.2007 Turkije? DE ECHTE OLGA??
« Reactie #18 Gepost op: 6-11-2006, 14:45:48 »
Turkije?  :o
:o

Hey olga(?),

Turkije?
ja kweet nie zo precies nie meer waar ik dat gelezen heb maar ik zuig het in ieder geval niet uit mijn duim.

Ben jij trouwens "DE ECHTE" OLGA of gewoon een "diehart" fan? 

Je nickname is Art... creeer je ook zelf? zo ja; wat? kben namelijk een kunstfreak tot in de kist  ::jaja::
Altijd leuk om wat dezelfde-golflengte-mensen te chatten...

toedeloe...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over ExpeditieRobinson.net
« Reactie #19 Gepost op: 6-11-2006, 16:17:00 »
Hallo rozemarie88,


De nickname Art is puur een nickname en niet die van olga.
Olga post hier wel op RN en kun je herkennen aan de nick Olga. bovendien is haar nickname groen gedrukt in het infocentre als ze online is. Dit geldt overigens voor alle erkende insiders van ER (en andere realityseries).

Dit topic is overigens alleen bedoeld om vragen te stellen over expeditierobinson.net en niet om vragen te stellen aan andere forummers. Dit kun je doen in het off topic gedeelte van de site en wel in de relaxhoek of in de huiskamer.

veel leesplezier op de site ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!