Auteur Topic: Expeditie Robinson Pool 2006  (gelezen 117670 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #200 Gepost op: 12-11-2006, 17:30:09 »
En bedankt  :(

Nu zijn Cynneke en Mirtjuh me ook nog voorbij  :( :( :(
 ;)

Sorry, ik had op Wietske na, alles goed :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #201 Gepost op: 12-11-2006, 22:29:50 »
Yeah nu sta ik 13e ;D

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #202 Gepost op: 13-11-2006, 10:04:05 »
Ligt het nu aan mij, maar ik kan niet op de Pool pagina komen???? ??? ???

Was erg benieuwd naar het stemgedrag van iedereen, maar het lukt niet, ik word meteen doorgeschakeld naar het forum.

Hebben jullie daar ook last van??

Tessa

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #203 Gepost op: 13-11-2006, 10:07:48 »
Laat maar, nu wel gelukt ;D ::rofl:: ;D ::rofl:: ;D

Ik ben blond he, dat heb je dat soort dingen!!!!!

Ik zag wel dat ik een plaatsje gezakt ben  :-[ :-[, misschien vanavond betere resultaten, ik ben erg benieuwd!!

Tessa

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #204 Gepost op: 13-11-2006, 23:46:45 »
De elfde stemronde van de ER2006-pool is een feit. Allereerst mijn excuses voor de ENORM blonde fout van afgelopen week. Ik heb in alle haast gewoon niet de punten verdeeld, stom stom stom! Tijdens mijn vakantie kon Test het gelukkig bijstellen. Back to afelevring twaalf. Omdat de groepsopdracht lukte, krijgen Ignazio-, Linda-, Bernadette- en Lenny-antwoorden allemaal zeven punten. Zeven punten ook voor de tweede proef, waarin Lenny voor de derde keer op rij immuniteit won. Linda werd weggestemd. Op het afvallerseiland is alles ook onveranderd gebleven, daar dus zeven punten voor het antwoord 'Niemand'. Aangezien het er op lijkt dat op het afvallers eiland geen eliminatieproeven gespeeld gaan worden, maar er (GOK IK) een proef/stemming komt waarin één afvaller terug gaat keren in de expeditie, heb ik de afvallerseiland vraag iets aangepast. 'Wie, op het afvallers-eiland, moet de expeditie verlaten?' is 'Wie van de afvallers keert deze aflevering terug in de expeditie?' geworden, met als optie niemand erbij gevoegd.
In de tussenstand is te zien dat Evenstar nog steeds aan de top staat, met 622 punten! VInkje volgt op twee, en lord menno staat op drie. Het spel is nog steeds open. Zodra bekend word wie er winnaar en tweede is, gaan er veel punten worden afgetrokken en word de lijst dus compleet anders.

De toegang is weer vrij, de poorten zijn weer open en de strijd is weer losgebarsten. Kortom, de pool is weer geopend voor boeren, burgers en buitenlui! Zorg er nou alsjeblieft voor dat je niet vergeet te stemmen. Dit kun je doen tot  aanstaande maandag 21:00 uur! Wie o wie gaat Evenstar voorbij? We zullen het volgende week zien, of niet!

Veel Succes en geluk!

Voor vragen over de puntentelling of de pool: Stel ze hier, of stuur me een PM!

JvB
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #205 Gepost op: 14-11-2006, 00:24:39 »
Ik had alles goed.
Lenny, Lenny, Linda, niemand. ::joehoe:: ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #206 Gepost op: 14-11-2006, 00:27:01 »
Ik had alles goed.
Lenny, Lenny, Linda, niemand. ::joehoe:: ::tandpastasmiley::
Dat had waarschijnlijk iedereen...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #207 Gepost op: 14-11-2006, 12:07:40 »
Ik niet, ik had niemand bij het eerste, omdat ik al verwacht werd dat door de komst van de familie er geen persoonlijke Robinsonproef zou zijn. En allemaal was geen optie. Ik had dus gewoon op iemand moeten gokken blijkbaar.  :\'(

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #208 Gepost op: 15-11-2006, 09:52:00 »
JvB ik heb een vraagje over de puntentelling.

De eerste afleveringen gaf je meer punten voor een juist antwoord. Per aflevering werd dit aantal punten lager. Bij afl. 7 bijv. voor ieder goed antwoord 9 punten, voor de winnaar 18 punten. Bij afl. 8 resp. 8 en 16 punten. Bij aflevering 9, 10 11 en 12 echter geef je iedere keer 7 resp. 14 punten.

Ik had verwacht dat dit aantal punten steeds omlaag zou blijven gaan, dus bij afl. tien 6 resp. 12 punten, bij afl. elf 5 resp. 10 punten, bij afl. twaalf 4 resp. 8 punten.

Waarom is je puntentelling veranderd? Het leek mij logisch dat je minder punten geeft als er minder kandidaten overblijven.
Keep calm and eat chocolates!

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #209 Gepost op: 16-11-2006, 22:18:00 »
JvB ik heb een vraagje over de puntentelling.

De punten worden verdeeld op basis van het aantal deelnemers dat nog kans maakt de Expeditie te winnen. Dus alle afvallers vanaf Olga tellen mee als punten. Er gaat dan nog een puntje af. Dus reken maar uit, 8-1=7 punten.

Ook hoop je vraag beantwoord te hebben Swifty! Zo niet? Shoot!!!!!!  :P ::ok::
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #210 Gepost op: 17-11-2006, 08:44:45 »
De punten worden verdeeld op basis van het aantal deelnemers dat nog kans maakt de Expeditie te winnen. Dus alle afvallers vanaf Olga tellen mee als punten. Er gaat dan nog een puntje af. Dus reken maar uit, 8-1=7 punten.

Ook hoop je vraag beantwoord te hebben Swifty! Zo niet? Shoot!!!!!!  :P ::ok::
Dat klopt voor wat betreft wie ER kan winnen en wie er tweede wordt. Maar voor de Robinsonproef en de eliminatieproef lijkt me dat anders liggen, daar doen iedere keer toch minder deelnemers aan mee. Een paar afleveringen geleden nog 7 deelnemers, de laatste aflevering nog maar 4. Het aantal punten daarvoor zou dus evenredig moeten afnemen, lijkt mij.  ???
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #211 Gepost op: 19-11-2006, 16:19:13 »
Dat had waarschijnlijk iedereen...

Nee nee niet iedereen.  ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #212 Gepost op: 20-11-2006, 21:13:48 »
Te laat mijn stem ingevuld, dus nu is ie niet meegeteld!  ::oink:: :\'(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #213 Gepost op: 20-11-2006, 21:17:01 »
Te laat mijn stem ingevuld, dus nu is ie niet meegeteld!  ::oink:: :\'(
Balen zeg!
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #214 Gepost op: 20-11-2006, 21:18:16 »
Te laat mijn stem ingevuld, dus nu is ie niet meegeteld!  ::oink:: :\'(
::hug::

daar gaat een concurrent >:D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #215 Gepost op: 20-11-2006, 21:20:29 »
Om te kijken of ik toch punten had gekregen, ik had het als volgt willen invullen:  :-\\

Lenny wint beide proefen, Ignazio wordt weggestemd. Van de afvallers keert deze aflevering nog niemand terug. Olga wint ER, Lenny wordt tweede.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #216 Gepost op: 20-11-2006, 22:47:28 »
Ik heb gestemt, Lenny wint beide proeven, Ignazio wordt weg gestemt.
Maar ik geloof niet dat Olga ER gaat winnen. Er mag er maar eentje van het afvallers eiland mee doen in de finale, en dat is zeker Olga niet. Ik denk dat de afvallers ook nog een proef moeten doen, en degene die die proef wint, dat die ook in de finale zit.  ;D

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #217 Gepost op: 20-11-2006, 22:53:27 »
Ik heb gestemt, Lenny wint beide proeven, Ignazio wordt weg gestemt.
Maar ik geloof niet dat Olga ER gaat winnen. Er mag er maar eentje van het afvallers eiland mee doen in de finale, en dat is zeker Olga niet. Ik denk dat de afvallers ook nog een proef moeten doen, en degene die die proef wint, dat die ook in de finale zit.  ;D

Ik heb precies hetzelfde ingevuld..... ;D ;D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #218 Gepost op: 20-11-2006, 23:06:09 »
Shit hee, ik had geen eilandraad verwacht :(

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #219 Gepost op: 20-11-2006, 23:49:19 »
Beste pooldeelnemers! Helaas kom ik ook vanavond weer laat van mijn werk. Hierdoor heb ik ER gemist. Ik wil er zeker van zijn dat de poolvragen kloppen voor volgende week, daarom kijk ik liever de uitzending terug voor ik de pool weer open gooi. Ik moet morgen vroeg naar school, dus ik ga nu snel slapen. Morgenavond verwacht ik de antwoorden te hebben ingevuld, en de pool geopend te hebben. Mijn excuses maar ik hoop dat jullie er begrip voor hebben.
JvB
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.