Auteur Topic: Expeditie Robinson Pool 2006  (gelezen 117684 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #240 Gepost op: 5-12-2006, 22:30:52 »
Ik had vanaf 3 tot aflevering 10 of 11 Olga als winnares en Lenny als tweede (dacht ik heel zeker) maar die andere afleveringen dus niet.

KD, wat heb jij gedaan?  ;) ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #241 Gepost op: 5-12-2006, 23:10:52 »
Zelfs ik heb 5 x Olga als winnares aangegeven.
Het zal me wel iets opleveren maar toen geloofde ik nog in haar.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #242 Gepost op: 6-12-2006, 09:34:49 »
Ik had vanaf 3 tot aflevering 10 of 11 Olga als winnares en Lenny als tweede (dacht ik heel zeker) maar die andere afleveringen dus niet.

KD, wat heb jij gedaan?  ;) ;)

Ik heb al heel lang de goede winnares en tweede ingevuld, maar helaas was ik ook 1 keer net te laat met de pool invullen. Zoals uit mijn post van toen blijkt had ik toen heel wat punten gekregen. Nu zal blijken of dat me precies gaat nekken. Maar ik denk eigenlijk dat jouw voorsprong sowieso al groot genoeg was om mij van de overwinning af te houden.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #243 Gepost op: 6-12-2006, 09:38:50 »
Citaat
De finale (Aflevering 15)
1. Wie van de afvallers mag meespelen in de halve finale?  Olga
2. Wie wordt eerste bij de halve finale?  Lenny
3. Wie wordt tweede bij de halve finale?  Olga
4. En wie wordt derde bij de halve finale?  Bernadette
5. Dit jaar ging de strijd tussen BE-mannen en NL-vrouwen. Wat is het geslacht van de winnaar?  Een Nederlandse vrouw
6. Wie wordt de winnaar van Expeditie Robinson 2006?  Olga
7. Wie wordt er tweede in Expeditie Robinson 2006?  Lenny

Waarom zijn vraag 1, 5 en 7 niet goed gerekend?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #244 Gepost op: 6-12-2006, 10:19:05 »
vraag 1 lijkt me logisch. De uitzending was in België al geweest. Bovendien heeft de naam Olga al uitgebreid op ons forum gestaan.
er was eens......

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #245 Gepost op: 6-12-2006, 10:30:51 »
O, dat heb ik allemaal niet gezien. Ik ben de laatste dagen nauwelijks op het forum geweest. Maar betekent dat dan dat vraag 1 bij iedereen fout gerekend is, terwijl het toch echt goed is?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #246 Gepost op: 6-12-2006, 10:36:59 »
O, dat heb ik allemaal niet gezien. Ik ben de laatste dagen nauwelijks op het forum geweest. Maar betekent dat dan dat vraag 1 bij iedereen fout gerekend is, terwijl het toch echt goed is?  ???

Ja, dat vind ik ook wel beetje vaag eigenlijk. Ik kwam er ook pas na een spoiler achter dat het in Belgie al uitgezonden was... eigenlijk had de pool eerder gesloten moeten worden. Vlak voor de Belgie-uitzending. Nu is de vraag gewoon niet meer eerlijk KD, hoe jammer ook als je m goed had :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #247 Gepost op: 6-12-2006, 10:47:28 »
Ja, dat vind ik ook wel beetje vaag eigenlijk. Ik kwam er ook pas na een spoiler achter dat het in Belgie al uitgezonden was... eigenlijk had de pool eerder gesloten moeten worden. Vlak voor de Belgie-uitzending. Nu is de vraag gewoon niet meer eerlijk KD, hoe jammer ook als je m goed had :)
ik wist het hoor  >:D maar ik heb gezwegen in de hoop dat iedere vlaming op RN zou zwijgen,maar helaas  ;D

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #248 Gepost op: 6-12-2006, 11:34:45 »
Ik heb ook gezwegen !!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #249 Gepost op: 6-12-2006, 11:35:36 »
Is dat positief?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #250 Gepost op: 6-12-2006, 11:42:00 »
Heel goed Millesime en Koekoe, dank daarvoor  ::bravo::
Jammer dat het niet iedereen lukte.

Erg jammer voor jullie dat wij Hollanders dat niet konden na iedere aflevering 's maandags... Des te geweldiger dat jullie dat toch hebben gedaan!
Keep calm and eat chocolates!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #251 Gepost op: 6-12-2006, 12:36:32 »
Is dat positief?  ???
voor de Vlaamse pooldeelnemers toch wel  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #252 Gepost op: 6-12-2006, 18:13:34 »
Ik heb al heel lang de goede winnares en tweede ingevuld, maar helaas was ik ook 1 keer net te laat met de pool invullen. Zoals uit mijn post van toen blijkt had ik toen heel wat punten gekregen. Nu zal blijken of dat me precies gaat nekken. Maar ik denk eigenlijk dat jouw voorsprong sowieso al groot genoeg was om mij van de overwinning af te houden.  ;)
Aha nou dat weet ik niet zeker hoor.. Maar goed we zullen zien ;D Het gaat dan denk ik tussen ons 2 als niemand anders Olga als eerste of Lenny als tweede heeft ingevuld. :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #253 Gepost op: 6-12-2006, 19:51:18 »
Erg jammer voor jullie dat wij Hollanders dat niet konden na iedere aflevering 's maandags... Des te geweldiger dat jullie dat toch hebben gedaan!

Dit is voor toch even aanleiding om onze policy uit te leggen.
www.expeditierobinson.net is een Nederlandse site. Dat betekent dat bv bij een programma als expeditie robinson het nieuws op onze site mag zodra het in NEDERLAND op de televisie is geweest. Is zo'n uitzending bij ons als eerste te zien, dan lopen Belgische kijkers de kans dat zij hier spoilers kunnen lezen. Is zo'n uitzending als eerst in België te zien, dan mogen zij hun nieuws pas posten als ook WIJ hebben kunnen kijken. Bij Belgische sites is dit niet anders dan hier. Daar horen de Nederlanders geen spoilers te plaatsen.
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #254 Gepost op: 8-12-2006, 18:32:00 »
....................... We naderen stilaan 2007  ::) ::)..............

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #255 Gepost op: 8-12-2006, 19:37:30 »
*is nieuwsgierig*  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::
First you go backwards, but then forwards again

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #256 Gepost op: 8-12-2006, 19:41:57 »

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #257 Gepost op: 8-12-2006, 20:32:10 »
Ik hoef het niet te weten... ik ben zo'n eind naar beneden gekelderd :( achja ik ga gewoon voor de widm-pool nou :)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #258 Gepost op: 8-12-2006, 20:41:04 »
ik ben zo'n eind naar beneden gekelderd :( achja ik ga gewoon voor de widm-pool nou :)
ik ook  ;D ;D  maar idd,misschien kom je de uitslag van de WIDM-pool eerder te weten dan de ER pool  ;D ;D

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Expeditie Robinson Pool 2006
« Reactie #259 Gepost op: 8-12-2006, 23:53:42 »
ik ook  ;D ;D  maar idd,misschien kom je de uitslag van de WIDM-pool eerder te weten dan de ER pool  ;D ;D
Ik hoop het niet  ::rofl::
First you go backwards, but then forwards again